Re: Wyjscie z/bez meza [cd]

151. Data: 2008-02-06 17:03:36

Temat: Re: Wyjscie z/bez meza [cd]
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa <g...@w...pl> napisał(a):

> Jak na ostatnim spotkaniu (na którym byłam) wyszłaś za tzw. potrzebą zapadła
> niezręczna cisza ;D

Trzeba było kurde korzystać ;)
Mogłyście np. mnie oplotkować! Albo o jakiś intelektualnych tresciach
pogadac, anim wróciłam z moimi tematami rodem z Cosmo i manikjurem.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

152. Data: 2008-02-06 18:48:25

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lolalny Lemur*. Seriously? Seriously.

> Nie. Ty tylko potwierdziłaś to do czego doszłam wcześniej:
> W dużym skrócie:
>
> 1. Nie moja tematyka

Z ciekawości - co jest Twoją tematyką.
Bo na spotkaniach, na których byłam był taki przekrój tematów, ze latwoej
mi wymienić o czym się nie rozmawiało.

> 2. Czuję sie dziwnie - jak facet w poczekalni u manikiurzystki
> (subiektywne, wiem)

To rozumiem. Na Twoim miejscu tez bym sie tak czuła :)

> 3. Nie lubię przekrzykiwać

Tak to już jest. Jak ktos mowi interesująco to reszta słucha, a jak ktoś
tak nie mówi to musi walczyc o swoje 5 minut ;>

> 4. Nie lubię czuć, że moja obecność (bo trudno powiedzieć zachowanie)
> podlega ciągłej ocenie

Ohjo... Tyle lat na tym łez padole i nadal Cię dziwi, ze każdy zawsze
ocenia/wyrabia sobie zdanie itd.

> 5. Nie lubię jak mi się przerywa w pół zdania

ooo, to pewnie podpada pod pkt.3.

> 6. Nie lubię kiedy wmawia mi się, że mąż powinien czekać w aucie

Chlip. Sniff. Wzruszenie.
I czuję sie niezręcznie, bo w zasadzie zawsze kobity się pytają dlaczego
swojego TŻeta nie przyprowadziłam na spotkanie :)

> 7. Nie lubię kiedy ktoś kto wcześniej naśmiewał się publicznie ze
> mnie/moich przyzwyczajeń nagle oczekuje ode mnie że będę wesoło
> trajkotać prowadząc z nim radosną konwersację (to akurat nie do Ciebie)

To po co sie pojawiłas na spotkaniu, na którym były osoby z którymi się
ściełaś?

> 8. Taka ilość kobiet w jednym miejscu i to mówiących naraz zdecydowanie
> mnie przeraża

No tak, przed spotkaniem nie było wiadomo, ze beda same baby.

> Bardzo chętnie spotkam się z Wami w pojedynkę czy coś koło tego, ale nie
> na ploty.

Myślę, że wątpię, że po Twoich histerycznych występach ktoś będzie sobie
winszował.

> Byłam na czymś takim w sumie pierwszy raz w życiu i nigdy
> więcej. Serio.

Smuteczek.

--
Lia

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

153. Data: 2008-02-06 19:25:41

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak pisze:

> Czemu wcześniej? Spotkanie AFAIK odbyło się jakiś czas temu, a nie np. w
> ten weekend, jakoś nie było refleksji pospotkaniowych, że coś nie tak i
> nagle w tym wątku się okazało, że było fuj, okropnie i niefajnie, a siwa
> z MOLNARką zakrzykiwały. Jak rozumiem wzburzenie Elske wyciągniętą
> sprawą (nie)zapraszania męża (pomijając, czy warto rozdzierać szaty),
> tak nie rozumiem[1] nagle wyciągniętych zarzutów co do tematyki, sposobu
> organizacji i pretensji. Oraz głośnego oznajmiania, że moja noga więcej
> tu nie postanie.

No skoro jej nagle zarzucono buractwo, to dlaczego ona ma sobie żałować ?

> No nikt nie toczył (przynajmniej na tyle, na ile bym zauważyła).
>
> Zuzanka
>
> [1] Ok, rozumiem ;-> Organizatorki i uczestniczki miały się, excuse le
> mot, pokajać, przygarnąć do piersi i powiedzieć, że tak im zależy, że
> wyjątkowo niech przychodzi z mężem. Tyle że widać nie zależy.

Ciekawe czy forsowany przez siebie stanowiskiem kogokolwiek zachęciły
by spotkać się z nimi ?

Adam

154. Data: 2008-02-06 19:42:08

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 06 Feb 2008 20:25:41 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@p...neostrada.pl> i powiedziała:

> No skoro jej nagle zarzucono buractwo, to dlaczego ona ma sobie żałować ?

Nieno, nikomu nie odmawiam prawa do buractwa.

> Ciekawe czy forsowany przez siebie stanowiskiem kogokolwiek zachęciły
> by spotkać się z nimi ?

To już zależy od tego, co ktokolwiek oczekuje od takiego
spotkania.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

155. Data: 2008-02-06 20:03:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości

> To ja, z wrodzonej nadruchliwosci aparatu mowy, nadaje ten skandaliczy
> ton rozmowom. Przyznaję się.
> A Molnarka w kółko o samochodach i komputerach.

Mnie zostaje Cosmo.

Qra, a reszta niech sobie z łaski swojej coś wymyśli

156. Data: 2008-02-06 20:05:50

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Qrczak*. Seriously? Seriously.

> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości

> Mnie zostaje Cosmo.
>
> Qra, a reszta niech sobie z łaski swojej coś wymyśli

A ja bezczelnie siedząc obok Elske nie walczyłam jak lwica o to, by
dopuszczono ją do głosu i jej nie przerywano.
Szejm on mi!

157. Data: 2008-02-06 20:06:02

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości

> Mnie zostaje Cosmo.
>
> Qra, a reszta niech sobie z łaski swojej coś wymyśli

Zapomniałaś o tipsach...

--

Paulinka

158. Data: 2008-02-06 20:08:43

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Paulinka*. Seriously? Seriously.

> Zapomniałaś o tipsach...

Tipsy i manikjury to siwa. Nikt inny przeciez nie jest az tak płytki!!111

159. Data: 2008-02-06 20:10:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Mruk próbowal się odzywać, zakrzyczany w koncu dał sobie siana.

Trudno być facetem na zlocie czarownic ;-)

Qra, w dodatku się okazuje wrzaskliwych

160. Data: 2008-02-06 20:16:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> McDreamy or McSteamy? *Paulinka*. Seriously? Seriously.

> Tipsy i manikjury to siwa. Nikt inny przeciez nie jest az tak płytki!!111

No to mi już NIC nie zostaje.

Qra, pusta

Re: Wyjscie z/bez meza
Żadnych kompromisów w sprawach wiary