Re: Wyjscie z/bez meza [cd]

191. Data: 2008-02-07 10:13:33

Temat: Re: Wyjscie z/bez meza [cd]
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *siwa* takie rzeczy gada:

> Trzeba było kurde korzystać ;)
> Mogłyście np. mnie oplotkować! Albo o jakiś intelektualnych tresciach
> pogadac, anim wróciłam z moimi tematami rodem z Cosmo i manikjurem.

Ja cię próbowałam skutecznie zagłuszyć z drugiej strony stołu - jak wyszłaś
to już nie musiałam ;D

*gdaMa*
mój temat to chyba tylko bachory....

192. Data: 2008-02-07 10:19:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości
>
> A czytała "Kocie oko" Margaret Atwood? Jak nie, chętnie pożyczę. Już drugi
> raz mam wrażenie, że moja ukochana pisarka pomysły czerpie z p.s.d. i
> pokrewnych.

Zainteresowała mnie. Może rozwinąć? :-)

Qra, czy radzi kupować w ciemno?

193. Data: 2008-02-07 16:06:39

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czego nie rozumiesz w tym co napisałam?

A Ty czego nie rozumiesz? :)
Mnie po prostu zdumiewa, że powołujesz się na p. Lisę w momencie, gdy jej
poglądy są zbieżne z Twoimi, a przestaje już być wyrocznią w momencie, gdy
ma inny pogląd na daną kwestię. Trochę to śmieszne, bo albo jej ufasz albo
nie. A nie tak albo siak w zależności od pogody.

> To formułuj je tak, żeby było zrozumiałe dla zapraszanego - nic
> prostszego.

Toż formułuję :)
"Wpadnij do mnie w sobotę na kawkę, będzie Basia i Kasia"
Gdzie tu widzisz zaproszenie dla swojego męża?
"Organizujemy spotkanie klasowe tylko dla absolwentów"
Gdzie tu widzisz zaproszenie dla swojego męża?
"Robię babskie ploty pojutrze, przyjdziesz?"
Gdzie tu widzisz zaproszenie dla swojego męża?
I tak dalej.

> Może dla Twoich przyjaciółek.

Dla większości myślących ludzi. No ale oni pewnie nie znają zasad p. Lisy :(

zapraszanej.

> Wtedy to absolutnie nie jest logiczne. Nie każdy jest jasnowidzem.

No ja pitolę :(
Jeśli ja znam dobrze Ciebie (jako osobę zapraszaną), a nie znam Twojego męża
(bo nie muszę), to naprawdę Ty o tym fakcie nic nie wiesz i musisz posiadać
zdolności nadprzyrodzone, żeby się tego domyślić??

JW

194. Data: 2008-02-07 16:06:41

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie moja wina, że ktoś Ci nie wpoił kindersztuby

No tak, zapomniałam, że to Twoja kindersztuba jest jedyna obowiązująca :(
Sorki.

> W nosie mam ile z Was ma tego typu przekonanie i nie jesteście dla mnie
> _absolutnie_ żadną wytyczną w tym temacie.

No i fajnie. Przyjmij więc do wiadomości, że Ty, Stalker i Adam + p. Lisa
również nie jesteście dla mnie żadną wytyczną :)

> możesz nie odpowiadać, chyba, że
> koniecznie chcesz mieć ostatnie słowo

Jeśli nie odpowiem, to Ty je będziesz miała, więc pozwól, że wezmę to
brzemię na siebie ;-)

JW

195. Data: 2008-02-07 16:19:19

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JW napisala:

> [...]
> ma inny pogląd na daną kwestię. Trochę to śmieszne, bo albo jej ufasz albo
> nie. A nie tak albo siak w zależności od pogody.

ale o co sie spieracie, przeciez pani Lisa wyraznie napisala, ze zaproszenie
jednej polowki, ktore jest jednoznaczne z przyprowadzeniem tej drugiej,
dotyczy sytuacji kiedy sie _zna _obie polowki (czyli para znajomych). Chyba
logiczne wtedy jest, ze "wpadnijcie do mnie" wystarczy powiedziec jednemu, i
wtedy ten drugi tez przyjdzie. Nie trzeba wydzwaniac i do tego drugiego z
osobym zaproszeniem.

Juz mi sie nie chce szukac linku, ale ludzie przeczytajcie go. Stalker
zacytowal fragment bez kontesktu, a to kontekst jest dosc wazny,

i.

196. Data: 2008-02-07 16:41:44

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7 Feb 2008 17:19:19 +0100, Iwon(K)a napisał(a):

> Chyba
> logiczne wtedy jest, ze "wpadnijcie do mnie" wystarczy powiedziec jednemu, i
> wtedy ten drugi tez przyjdzie.

Iwon(k)a jak powiem "wpadnijcie" to jasne, że dotyczy dwojga, a może nawet
z dziećmi, ale "wpadnij" jest zaproszeniem jednoosobowym.
--
Elżbieta

197. Data: 2008-02-07 17:07:16

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iwon(k)a jak powiem "wpadnijcie" to jasne, że dotyczy dwojga, a może nawet
> z dziećmi, ale "wpadnij" jest zaproszeniem jednoosobowym.

Elzbieto to przeczytaj raz jeszcze zamieszczony link

http://zyciegwiazd.onet.pl/2710,2663,1307317,1,zapro
szenie_na_kolacje,savoir.ht
ml

dokladnie jest rozroznienie tych dwoch sytuacji. A mowa o _wspolnych_
znajomych.

i.

198. Data: 2008-02-07 17:45:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> Iwon(k)a jak powiem "wpadnijcie" to jasne, że dotyczy dwojga, a może nawet
> z dziećmi, ale "wpadnij" jest zaproszeniem jednoosobowym.

A tak naprawdę z całej tej dyskusji to jest tylko jeden wniosek:
organizator imprezy nie powinien kierować się swoim pojęciem
"domyślności", tylko wyraźnie zaznaczyć formę spotkania przy
zaproszeniu. I tyle...

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

199. Data: 2008-02-10 05:38:07

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:foainn$45u$...@n...mm.pl,
Jagna W. <w...@o...eu> napisał(a):

zasadniczo do Elske, znaczy Lemura

> I nie przekona Cię podręcznik SV autorstwa Jagny W., absolwentki UG,
> badaczki zachowań społecznych, autorki wielu poczytnych artykułów nt
> kultury i obyczajów na całym świecie, a ostatnio wydawcy własnej
> książki "Jak urządzać spotkania klasowe czyli SV dla opornych"?
> Szkoda ;-)

Niektórym się wydaje, że jak się zna chłopa od 3 lat, a od 2 ma go
zaobrączkowanego, to wszystkie rozumy zjedli. Jak powiedziała (napisała)
siwa - jak skończysz oznaczać teren,to się zgłoś - około 2014 roku ;-p

pozdrawiam Tatiana
--
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art.
54 Konstytucji RP

200. Data: 2008-02-21 21:10:17

Od: "Aska D" <a...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał

> I o militariach.
>
> Pozdrawiam
> MOLNARka

Brnę przez tego flejma od paru dni i dotarłam dopiero do tego posta.

Byśmy się MOLNARka dogadały, z moim TŻ-tem też byś się nie nudziła (ze mną
komputery i samochody, z TŻ-tem samochody i militaria) :-)))
(Spoko, my z tych co często w pojedynkę wychodzimy - w zależności od
sytuacji)

Aska D

Re: Wyjscie z/bez meza
Żadnych kompromisów w sprawach wiary