Wylewy krwi do oka, co to może być?

1. Data: 2008-07-22 17:44:27

Temat: Wylewy krwi do oka, co to może być?
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, tym razem ja mam pytanie :

Ostatnio mam dość często wylewy krwi do oka... Kiedyś mnie się to w ogóle
nie zdażało (mimo długiego siedzenia przed komputerem etc) teraz zaczyna
mnei to niepokoić. Nie czuję bólu, chyba nie pogarsza się wzrok (więc nawet
jeśli jest pogorszenie to nieznaczne).

Sam mogę wystawić następujące diagnozy : spożywam dużo cukrów bardzo od
początku życia, więc mogą być to zaczątki cukrzycy? Ogólnie nie mam innych
objawów cukrzycowych, w rodzinie wszyscy zdrowi a sam mam wagę aż za
niską... Więc do grupy podwyższonego ryzyka nie należę na pewno...

Mogą to być powikłania przyjmowania leków sterydowych na astmę : od chyba 3
lat biorę ale tylko w miesiącach styczeń - maj, a że "objawy" pojawiły się
tak około 3 tygodni temu chyba nie ma to znaczenia? Choć warto wykluczyć
początki jaskry...

No i palę... Mogę mieć problemy z ciśnieniem (których nie miałem nigdy
wcześniej) ale chyba nawet nie mam co mierzyc, bo to muszą być chwilowe
skoki ciśnienia tętniczego - palę nie rok i nie dwa więc?

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie pomysły, które przychodzą Wam do głowy..

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

2. Data: 2008-07-22 18:01:57

Temat: Re: Wylewy krwi do oka, co to może być?
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarosław Grzyb" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
> skoki ciśnienia tętniczego - palę nie rok i nie dwa więc?
>
> Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie pomysły, które przychodzą Wam do

Tutaj macie zdjęcia jakby ktoś chciał zobacyzć jak to wygląda :

http://octr.na11.pl/inne/DSCN5691.JPG
http://octr.na11.pl/inne/DSCN5684.JPG
http://octr.na11.pl/inne/DSCN5694.JPG

3. Data: 2008-07-22 20:38:21

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałam, bo myślałam o swoich wylewach, tylko, że ja naprawdę miałam
wylewy do worka spojówkowego. Już dwa razy. A to, co zobaczyłam na zdjęciu,
to nie są wylewy wg mnie, tylko rozszerzone naczynia krwionośne. Ja jestem
alergikiem, takie oczy mam cały czas. I lekarze stwierdzili, że tak już mi
zostanie.
Pozdr.
A.

4. Data: 2008-07-22 22:27:28

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Grzyb wrote:

> http://octr.na11.pl/inne/DSCN5691.JPG
> http://octr.na11.pl/inne/DSCN5684.JPG
> http://octr.na11.pl/inne/DSCN5694.JPG

zespół suchego oka?
Alergia?

Mam identyczne, alergolog twierdzi, że to od alergii - i faktycznie, jeśli w
pobliżu jest np kot to objawy mocno się pogarszają. Z drugiej strony parę
dni bez kompa i wszystko znika bez śladu.

Bardzo, ale to bardzo pomogła terapia z omega 3 - ta opisana na moich
stronkach. W zasadzie kompletnie znikły objawy typowo alergiczne, czyli
kichanie, ból gardła, które męczyły mnie przez długie lata. Chociaż czy to
od omega 3... jednocześnie wywaliłem sól z diety i dodałem więcej potasu,
ponoć to też pomaga. No i z niedoczynnością tarczycy się uporałem :D

5. Data: 2008-07-23 06:57:56

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> [...]
> od omega 3... jednocześnie wywaliłem sól z diety i dodałem więcej potasu,
> ponoć to też pomaga. No i z niedoczynnością tarczycy się uporałem :D

Alergie odrzucam, bo mnie wyskoczyło na jednym tylko oku... Miałem swojego
czasu testy i wszystkie "przeszłem" pomyślnie ;) Chyba, że jakiś nietypowy
dostał mnie sie do oka... Jakkolwiek po nocy dalej naczynia krwionośne są
wyeksponowane, dzisiaj jednak nie idę do okulisty ale do piątku na pewno tam
się udam...

Pozdrawiam...

6. Data: 2008-07-23 18:42:53

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A łatwo ci się czyta w sensie np. szybkości czytania, wkładania w to
wysiłku?
--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

7. Data: 2008-07-23 19:20:08

Od: adi <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Zrob badania i nie zwlekaj.

--------------------
http://www.lamiglowkimix.pl

8. Data: 2008-07-24 19:56:20

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skoki ciśnienia tętniczego - palę nie rok i nie dwa więc?
>
> Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie pomysły, które przychodzą Wam do

Dzisiaj się dowiedziałem, że to "na pewno uczulenie" ;]

No w sumie prawdopodobne, poczekamy zobaczymy ;)

9. Data: 2008-07-24 20:01:03

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj się dowiedziałem, że to "na pewno uczulenie" ;]
>
> No w sumie prawdopodobne, poczekamy zobaczymy ;)
Jedno oko? A drugie nie uczulone? Dziwne.

10. Data: 2008-07-25 00:21:49

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> Jedno oko? A drugie nie uczulone? Dziwne.

się zazwyczaj jedno zaciera mocniej. Niesymetrycznie są też rozłożone węzły
chłonne (z jednej strony zawsze jest mocniejsza reakcja immunologiczna).

ratunku
Test ciążowy - wyniki
Usunięcie polipów nosa
Zbicie cholesterolu