Wymagania rodziców

51. Data: 2002-12-18 09:55:47

Temat: Re: Wymagania rodziców
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekaw jestem jak mieszkasz? Czy przypadkiem ta siermiężność nie
trąci
> epoką Rydla i Termajera.

Mieszkam w secesyjnej kamienicy z 1906 r w samym centrum dużego
miasta.
Ładne mieszkanie i 104 m2 ale trudne do utrzymania i obecnie - do
ogrzania.
A w drewnianej chałupie chciałabym mieszkać, ale pod warunkiem żeby
była tam bieżąca woda i prąd ;-)).

Nasz klub ma taką chałupę w górach i bardzo lubię tam wyjeżdżać na
weekendy, gotowanie na piecu, ani wygódka za stodołą mi nie
przeszkadza. (na krótką metę).
Potem lubie wrócić do domu i tam isć do normalnej łazienki.
Gdyby ubikacja i ładna łazienka była w chałupie - czemu nie ? -
będziemy robić taką latem 2003.
Niestety ze wzgledu na pracę nie mogę mieszkac na wsi, bo tam pracy
dla mnie nie będzie.

A to zeby sie dach nie zawalił na głowę - to jest problem.
Właśnie w naszym klubie robilismy generalny remont dachu tej chałupy
(z wymianą poszycia i części krokwii) i wiem ile to kosztuje, ale było
to rozłożone na ponad 40 osób.

Zdjecia tej chałupy można obejrzeć :

http://www.skpg.gliwice.pl/lachowice

No ale zresztą - nie pisałam o tym ze chciałabym mieszkać na wsi,
tylko o tym ze mi sie taki pejzaż podoba bardziej od pejzazy
austriackich ;-))

Pozdrowienia.

Basia

52. Data: 2002-12-18 12:34:50

Temat: Re: Dwujezyczne rodziny (bylo: Wymagania rodziców)
Od: "Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax <...@...Q> napisał(a):

> problem tez
>
> Była już kiedyś dyskusja na którejś z grup na ten temat:
> Wnioski - o ile pamiętam:
> dzieciom to nie przeszkadza a nawet, ze względu na 'ćwiczenie mózgu'
> daje wybitnie pozytywne efekty.

Czy ktos moze pamieta tytul tego watku ? Szukalam w archiwum, ale na razie nie
znalazlam.
A naprawde mnie to interesuje.

Pozdrawiam
Kasia M.

53. Data: 2002-12-18 12:49:55

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moze pamieta tytul tego watku ? Szukalam w archiwum, ale na
razie nie
> znalazlam.
> A naprawde mnie to interesuje.

Poszukaj we wszystkich grupach (archiwum na onecie) a szczególnie w
pl.hum.polszczyzna i pl.hum.tłumaczenia.

Pozdrawiam
Qwax

54. Data: 2002-12-18 13:15:16

Temat: Re: Dlaczego w Polsce (długie) było Re: Wymagania rodziców
Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:3E00405A.21846D37@poczta.onet.pl...

> A ja dodatkowo przyklepuję swoją:-))
> Sokrates

I ja Basiu, i ja :-))))))))))))))))))))

Sławek

55. Data: 2002-12-18 13:31:09

Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax <...@...Q> napisał(a):

> Poszukaj we wszystkich grupach (archiwum na onecie) a szczególnie w
> pl.hum.polszczyzna i pl.hum.tłumaczenia.

Dzieki, tam wlasnie znalazlam :) Ale przez googla (szybciej mi chodzi).

Dzieki raz jeszcze i pozdrawiam

Kasia M.

56. Data: 2002-12-18 19:54:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Badzmy bardziej obiektywni. Rozumiem kosmopolityzm ale nie ograniczajacy
> horyzontów. Zauwaz _forme odpowiedzi_ jakimi Yonnie skwitowala cudza
> wypowiedz o poznawaniu naszego kraju.

forma moze nie najladniejsza, ale nie bylo wydzwieku wstydu,
bardziej "mniejszego zachwytu". a tak swoja droga to odkad wyjechalam
z kraju, nieomal wszyscy, z ktorymi rozmawiam, a wlasnie zostali
w Polsce( tzn nie mieli okazji i mozliwosci wyjechac) wlasnie w te tony
mowia " iz tu jest najladniej, nie ma takiej drugiej itp" i wtedy mysle
sobie, czy oni tak na prawde tak mysla czy tylko sie pocieszaja??
iwon(k)a

57. Data: 2002-12-18 22:24:50

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

-----------
"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> schreef in bericht

> [...]
> mowia " iz tu jest najladniej, nie ma takiej drugiej itp" i wtedy mysle
> sobie, czy oni tak na prawde tak mysla czy tylko sie pocieszaja??

A ja znam taka jedna nizej podpisana, co miala okazje i wyjechala,
a jednak w dalszym ciagu uwaza, ze "takiej drugiej nie ma".
Jej maz tez tak uwaza i bardzo zaluje, ze tegoroczne swieta musza
spedzic w Holandii...A takze tegoroczne wakacje, ktore trzeba bylo
przelozyc ze wzgledu na przeprowadzke.

Pozdrawiam z NL-Luiza.

58. Data: 2002-12-18 22:47:46

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> wrote in message

> [...]
> Jej maz tez tak uwaza i bardzo zaluje, ze tegoroczne swieta musza
> spedzic w Holandii...A takze tegoroczne wakacje, ktore trzeba bylo

ale czy jest to w znaczeniu "nic juz nie ma piekniejszego na swiecie"
czy w znaczeniu " najlepiej mi w domu".
bo moj komentarz raczej odnosil sie do tej pierwszej grupy.
przyznam sie, ze tez najepiej sie czuje w Polsce, jej piekno
tez mnie zachwyca, ale bedac nad Niagara "trace oddech w piersi"
i nie powiem, ze wodospad w Tatrach jest lepszy, ladniejszy _bo_ w Polsce,
chyba ze dla mnie akurat ta uwaga bylaby OBIEKTYWNA.
iwon(k)a

59. Data: 2002-12-19 06:09:08

Temat: Re: Re: Wymagania rodziców
Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia śro, 18 gru 2002 o 23:47 GMT Iwon(k)a napisał(a):

> ale czy jest to w znaczeniu "nic juz nie ma piekniejszego na swiecie"
> czy w znaczeniu " najlepiej mi w domu".

Pewnie, nawet jak jestem za granica na wakacjach ( choc i tak
najczesciecj spedzam je nad polskim morzem) , bawie sie swietnie,
zwiedzam poznaje swiat, po jakims czasie juz mi teskno za domem, bo jak
to Sokrates zaczol watek o domu, to jest miejsce do ktorego przyjemnie
sie wraca.
A jezdzimy za granice dlatego, iz naura ludzka jest ciekawa.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

60. Data: 2002-12-19 07:29:57

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A takze tegoroczne wakacje, ktore trzeba bylo
> przelozyc ze wzgledu na przeprowadzke.

Ja 'przekładam' wakacje od 7 lat ;->
bo żyję w kraju w którym ' z pracy' ma się tylko odciski i wrzody a
jak ktoś nie umie kraść tak dużo by go było stać na adwokata to jest
pozbawiony opieki prawnej (z wyłączeniem leczonych psychiatrycznie
;-))) )

Pozdrawiam
Qwax

FORUM DYSKUSYKUSYJNE - RODZINA ZASTĘPCZA, ADOPCJA I POKREWNE
WARTO wpaść
Sylwester, dziecko, ktore boi sie psow
Re: Prostytucja, normy społeczne (było: Niezależność)
Pożegnanie