Wymiana wylacznika starego typu

21. Data: 2008-10-01 19:03:25

Temat: Re: Wymiana wylacznika starego typu
Od: NotBear <p...@H...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomaSz. wrote:
> Zobacz na stoisku z artykułami budowlanymi na parterze Astry przy
> Horbaczewskiego. Tam mogą być takie starożytne wynalazki.

Sa! Dziekuje jeszcze raz za sugestie. Sklep tuz obok wielkiego
blokowiska, wiec pewnie zapotrzebowanie jest. :-) Mozna kupic sam
wierzch lub spodnia czesc, sa tez elementy innego ksztaltu i rozmiarow.
Za wylacznik zaplacilem 9 zl. Producentem jest firma Ospel
(http://www.ospel.pl/)

--
NotBear

22. Data: 2008-10-01 19:19:33

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Wszyscy zapominacie o jednym - co się stanie z kablami po przejściu takim
> wiertłem SDS?

jak czlowiek przed wierceniem pomysli chociaz przez 5 sec to bedzie
wiedzial.

sprawdzic jak kable ida do gniazdka, podkuc 1-2 cm w miejscu gdzie ida
kable, odgiac do gory(czy tez na dol jesli dochodza z dolu, w co watpie:)
i wiecic otwor na puszke, potem wkladamy kable do puszki i po problemie.

--
pzdr
piotrek

23. Data: 2008-10-03 11:49:41

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Irokez'
Wpis z dnia 30-09-2008:

> Wszyscy zapominacie o jednym - co się stanie z kablami po przejściu takim
> wiertłem SDS?

Zapada cisza (jeśli coś w domu grało/pracowało) i ewentualnie ciemność
(jeśli się wierciło wieczorową porą).

PS
Wiertarka i operator (czyli ja) wyszli z przygody bez szwanku.

--
TomaSz.
http://www.kociezycie.net

blat pod umywalk