Wynagrodzenia ON

11. Data: 2000-08-11 20:15:33

Temat: Re: Wynagrodzenia ON
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

RS/Szymon <r...@p...onet.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
399433ba$...@n...vogel.pl...

wrote :

> NeoN pisze - Jacek odpowiada

( ciach )

Jacek :

Szymon :

> Jacku dobrze myslisz :-(
> tylko zapytaj ilu z NAS posiada ten przywilej i PRACUJE
> ja nie zabieram glosu bo nie pracuje ( wiec nie jestem w temacie)
> z przyjemnoscia podjalbym jakas teleprace.....ale :-(((

Brakuje wiedzy Szymonie ?
Wybacz to pytanie ale zdążyłem się z grubsza zoriętować
i wiem , że telepracować jest w pewnym sensie trudniej
niż wykonywać przeciętną pracę.
Jest między pracą a telepraco wielka różnica jeśli weźmiemy pod
uwagę w jednym i w drugim przypadku NARZEDZIA pracy.
TELEPRACA wymaga dużej wiedzy z tematu PC , komunikacji ,
Internet itd.
Jeśli się tą wiedzę ma to to już nie jest praca - to hobby:-)

Gdyby wędkarstwo ( moje hobby ) mogło być pracą
to chętnie popracuję 10 godz. dziennie :-)

pozdr. - Józek

12. Data: 2000-08-12 10:02:28

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

RS/Szymon napisał(a):
> tylko zapytaj ilu z NAS posiada ten przywilej i PRACUJE
> ja nie zabieram glosu bo nie pracuje ( wiec nie jestem w temacie)
> z przyjemnoscia podjalbym jakas teleprace.....ale :-(((

Szymonie, to zaden przywilej, jeno naturalna sprawa [teoretycznie].
Kazdy czlowiek powinien miec prace, jesli tylko chce pracowac. Ja na
ten przyklad pracuje, ale zeby podjac prace musialem 'zapracowac' na
nia przez 5 lat , wysylac oferty na prawo i lewo, jednoczesnie stale
sie szkolac.

> Ps.Usmiechnij sie moze jakos tam bedzie :-))))))))))))))))))))))

Tia, usmiechnij sie, bo jutro bedzie gorzej ... ;-p

3mka,
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

13. Data: 2000-08-12 10:02:29

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

JC napisał(a):
> TELEPRACA wymaga dużej wiedzy z tematu PC , komunikacji ,
> Internet itd.

Oj, Jozek, coz za herezyje wygadujesz :))
Telepraca wymaga tyle samo wiedzy z tego zakresu, co od kazdego
przecietnego uzytkownika pc, wykorzystujacego te zmyslna maszynke do
pracy zawodowej. Tyle ze w telepracy wykonuje sie ja [znaczy prace]
wszedzie, tylko nie w biurze.

3mka,

14. Data: 2000-08-12 11:25:35

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach

> pozdr. - Józek

Józku postaram Ci krotko odp.na pytania :

> Brakuje wiedzy Szymonie ?

zalezy co kryje sie pod slowem wiedza
-nie jestem informatykiem - FAKT
( ale dosyc dobrze mam opanowany PC,internet,skaner
nagrywarki CD i kilka podstawowych programow
czego nie wiem to siedze calymi dniami i stukam - tak
dlugo az zrozumiem..........
wszystko co wiem to dochodzilem droga prob i bledow ).

ALE CZY MUSZE BYC INFORMATYKIEM ZEBY TELEPRACOWAC?
jaka wiedze informatyczna posiadaja pracownicy
w biurach,urzedach itd.?
krotki kurs.......
obsluga jedenego programu i to wszystko
(przepraszam jezeli kogos obrazilem)

> Wybacz to pytanie
do mnie mozesz walic prosto z mostu - ja sie nie obrazam :-))
>ale zdążyłem się z grubsza zoriętować
> i wiem , że telepracować jest w pewnym sensie trudniej
> niż wykonywać przeciętną pracę.
w pewnym sensie Masz racje - ale nie do konca sie z Toba zgadzam
przykladowo dla mnie lepiej telepracowac w domu
niz dowozic mnie do miejsca pracy (taniej i bez klopotu)

>Jest między pracą a telepraco wielka różnica jeśli weźmiemy pod
>uwagę w jednym i w drugim przypadku NARZEDZIA pracy.
przyjmijmy ze pracowac trzeba wszedzie a NARZEDZIA sa te same
dojdzie tylko komunikacja DOM - ZAKLAD PRACY

>TELEPRACA wymaga dużej wiedzy z tematu PC , komunikacji ,
>Internet itd.
tutaj jestem spokojny ( chyba ze siadzie caly system to bede
potrzebowal pomocy)

>Jeśli się tą wiedzę ma to to już nie jest praca - to hobby:-)
MASZ RACJE :-)))

--

Pozdr. - RS/Szymon
r...@p...onet.pl

15. Data: 2000-08-12 11:30:47

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach

> Ja się non stop śmieję i innych rozśmieszam - spytaj się tych co byli
> w Ustroniu :-D
>
> Jacek

No to SUPER :-))

--

Pozdr. - RS/Szymon
r...@p...onet.pl

16. Data: 2000-08-12 12:37:28

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> RS/Szymon <r...@p...onet.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
> 399433ba$...@n...vogel.pl...
>
> wrote :

... 9ja to już czytałem :-) )

> [...]
> uwagę w jednym i w drugim przypadku NARZEDZIA pracy.
> TELEPRACA wymaga dużej wiedzy z tematu PC , komunikacji ,

Józku - wcale nie. Wystarczy umieć Worda, Ecela i obsługi e-maila. Bo
to są jego narzędzia. Na tym koniec :-).
Telepraca jest dla użytkowników normalnych programów
Wiedzę trzeba mieć z tego co się offeruje:
-Czy to będzie tłumaczenie - umiejętność języka
-Czy to ma być opracowanie jakiegoś tmatu na podstawie nadesłanych
materiałow - wiedza na określony temat
-Czy to ma być projekt - wiedza na temat projektowania
-Czy to ma być wykonanie grafiki - umiejętność plastyczna oraz wiedza
o komponowaniu barw ...

Powyższe przykłady ilustrują że wszytko to nie wiąże się z żadną
wiedzą informatyczną. Oni muszą znać podstwy obsługi ich narzędzi.
Sekretarki też w tej chwili obsługują PC na warstwie oprogramowania
dla końcowego użytkownika (Word Excel Oulook i tak dalej). Dla Grafika
to będzie Corell, PaintShop czy inne narzędzie do grafiki, dla
projektanta to będzie jakiś CAD. To nic nie ma związku z jakąś
szczególną znajomości PC czy innych zagadnień informatycznych.
To są programy, które się kupje instaluje i traktuje jako nrzędzie
do zdobywania pieniędzy. Tokarz też musi się nauczyć skrawania, obróbki
metali, musi przeczytać istrukcję obsługi tokarki.
Każda praca wymaga odpowiedniego wykształcenia oraz wiedzy na temat
narzędzi jakimi się trzeba posługiwać.

> Jeśli się tą wiedzę ma to to już nie jest praca - to hobby:-)

Nie dla każdego praca w wyuczonym zawodze to hobby. Ja lubię i umiem
tworzyć programy ale na prawdę to nie jest moje hobby.

> Gdyby wędkarstwo ( moje hobby ) mogło być pracą
> to chętnie popracuję 10 godz. dziennie :-)

Obsługi wędki też się musiałeś nauczyć. Dla mnie to czarna magia :-).
To może zostań rybakiem ;-). Po kilku dniach stwierdzisz że to potrafi
zmęczyć i niekiedy zniechęcić.

Jacek

17. Data: 2000-08-12 14:02:26

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach

ciach

> Szymonie, to zaden przywilej, jeno naturalna sprawa [teoretycznie].
oczywiscie.........T E O R E T Y C Z N I E

ja tez tak mysle ----- ale jest inaczej

>Ja na ten przyklad pracuje, ale zeby podjac prace musialem 'zapracowac' na
> nia przez 5 lat , wysylac oferty na prawo i lewo, jednoczesnie stale
> sie szkolac.
nie wiem jak to powiedziec ale :
nie kazdy umie sam siebie zareklamowac,
dotrzec do innych i co najwazniejsze
pracodawca woli miec Cie pod reka :-(

mamy jeszcze zbyt malo pracodawcow ktorzy rozumieja
co to takiego telepraca ( i jakie kozysci plyna dla obu stron)

> Tia, usmiechnij sie, bo jutro bedzie gorzej ... ;-p

Ja mam nadzieje ze jutro bedzie lepiej :-)
ale jest takie przyslowie - Nadzieja jest matka g.......... :-)
osobiscie ta nadzieja zyje 9-lat
i dlatego jeszcze zyje :-)

--

Pozdr. - RS/Szymon
r...@p...onet.pl

18. Data: 2000-08-12 14:53:55

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak <r...@c...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@c...pl...

Witam Robercie ,

> [...]
> przecietnego uzytkownika pc, wykorzystujacego te zmyslna maszynke do
> pracy zawodowej. Tyle ze w telepracy wykonuje sie ja [znaczy prace]

Masz rację.
Mi chodziło o coś innego .

pozdr. - Józek

19. Data: 2000-08-12 15:00:30

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

RS/Szymon <r...@p...onet.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
399536bb$...@n...vogel.pl...

Hej Szymonie ,

> Józku postaram Ci krotko odp.na pytania :

> zalezy co kryje sie pod slowem wiedza
> -nie jestem informatykiem - FAKT

Ja również - a szkoda :-(

> [...]
> czego nie wiem to siedze calymi dniami i stukam - tak
> dlugo az zrozumiem..........
> wszystko co wiem to dochodzilem droga prob i bledow ).

Też tak próbuję ale brak mi czasu.

> [...]
> obsluga jedenego programu i to wszystko
> (przepraszam jezeli kogos obrazilem)

> do mnie mozesz walic prosto z mostu - ja sie nie obrazam :-))

To dobrze a i nie taki był mój zamiar:-)

> w pewnym sensie Masz racje - ale nie do konca sie z Toba zgadzam
> przykladowo dla mnie lepiej telepracowac w domu
> niz dowozic mnie do miejsca pracy (taniej i bez klopotu)

Nie jesteś sam w tej kwestii.
Też chciałbym pracować nie musząc ruszać się
z domu. Szczególnie zimą :-(

pozdr. - Józek

20. Data: 2000-08-12 15:11:40

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@p...pl...

Jacek Kruszniewski napisał :

> Józku - wcale nie. Wystarczy umieć Worda, Ecela i obsługi e-maila. Bo
> to są jego narzędzia. Na tym koniec :-).

Dobrze powiedziane - "Wystarczy umieć Worda, Ecela ....".
Miałem na myśli właśnie to " umieć " - w całości a nie tylko liźnięte.

> [...]
> -Czy to ma być projekt - wiedza na temat projektowania
> -Czy to ma być wykonanie grafiki - umiejętność plastyczna oraz wiedza

Logiczne.Masz rację.

> [...]
>
> Obsługi wędki też się musiałeś nauczyć. Dla mnie to czarna magia :-).
> To może zostań rybakiem ;-). Po kilku dniach stwierdzisz że to potrafi

Jak nie ma ryb - może , ale na krótko:-)

pozdr. - Józek

Zmiany serwerów news
CISZA
III Regionalny Przegląd Twórczości Artystycznej Osób Niepenosprawnych
II Kongres Stowarzyszenia Pacjentow Primum Non Nocere
Coroczne spotkanie internautów ON.