Re: Wynagrodzenia ON

From: "JC" <J...@t...de>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Wynagrodzenia ON
Date: Fri, 11 Aug 2000 22:15:33 +0200

RS/Szymon <r...@p...onet.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
399433ba$...@n...vogel.pl...

wrote :

> NeoN pisze - Jacek odpowiada

( ciach )

Jacek :

Szymon :

> Jacku dobrze myslisz :-(
> tylko zapytaj ilu z NAS posiada ten przywilej i PRACUJE
> ja nie zabieram glosu bo nie pracuje ( wiec nie jestem w temacie)
> z przyjemnoscia podjalbym jakas teleprace.....ale :-(((

Brakuje wiedzy Szymonie ?
Wybacz to pytanie ale zdążyłem się z grubsza zoriętować
i wiem , że telepracować jest w pewnym sensie trudniej
niż wykonywać przeciętną pracę.
Jest między pracą a telepraco wielka różnica jeśli weźmiemy pod
uwagę w jednym i w drugim przypadku NARZEDZIA pracy.
TELEPRACA wymaga dużej wiedzy z tematu PC , komunikacji ,
Internet itd.
Jeśli się tą wiedzę ma to to już nie jest praca - to hobby:-)

Gdyby wędkarstwo ( moje hobby ) mogło być pracą
to chętnie popracuję 10 godz. dziennie :-)

pozdr. - Józek

12.08 Robert Szymczak
12.08 Robert Szymczak
12.08 RS/Szymon
12.08 RS/Szymon
12.08 Jacek Kruszniewski
12.08 RS/Szymon
12.08 JC
12.08 JC
12.08 JC
13.08 RS/Szymon
13.08 RS/Szymon
13.08 Jacek Kruszniewski
14.08 RS/Szymon
16.08 Jacek Kruszniewski (IT)
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla