Wypaleni

1. Data: 2004-06-15 20:33:37

Temat: Wypaleni
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

( artykul koresponduje z kilkoma postami, jakie ostatnio tutaj czytalismy)

http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2125907.html

1. Data: 2004-06-15 20:50:01

Temat: Re: Wypaleni
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <n...@s...ca> wrote in message
> ( artykul koresponduje z kilkoma postami, jakie ostatnio tutaj czytalismy)
>
> http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2125907.html

I ciekawy komentarz:
http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2125906.html

1. Data: 2004-06-17 11:37:55

Od: m...@h...of.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pyzol napisał:
> I ciekawy komentarz:
> http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2125906.html

Mnie zaciekawily (czy raczej zafrapowaly) tez inne komentarze;
te ich czesci ktore sceptycznie (delikatnie mowiac) odnosily sie do
zjawiska "wypalenia"
Najwczesniej nigdy sie z nim nie spotkalem, to i nie mialem o czym
myslec, potem postrzegalem to, ogolnie mowiac, jako mozliwe oblicze
znacznie szerwszego problemu... Na a teraz... nie wiem co myslec.
A nie spotkalem sie z w miare fachowym czy w miara prostym.. w zasadzie
z zadnym... ogolnym opisem 'wypalenia' ( '' bo nie wiem czy istnieje)
Poradzcie... ;)

1. Data: 2004-06-17 12:04:57

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...of.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A nie spotkalem sie z w miare fachowym czy w miara prostym.. w zasadzie
> z zadnym... ogolnym opisem 'wypalenia' ( '' bo nie wiem czy istnieje)

ja mam refleksje natury ogólnej
po pierwsze, w erze fachowców ciągle ktoś kogoś gdzieś odsyła
generalnie żeby było wygodniej (specjalizacja przepływów energii)
im większa specjalizacja tym więcej odsyłania

przypuszczam, że w afryce, w wiosce buszmenów, wypalenie jest o wiele
mniejsze
bo tam czas miło schodzi na poszukiwaniu jakichś robaków do zjedzenia

poza tym wcale nie wiadomo czy w życiu o to chodzi żeby wszystko mieć,
być zdrowym, kochanym, zadowolonym i szczęśliwym, no jak się tego nie ma to
jasne że tak...
ale jak już się to ma?
przesrane...

tyt.

1. Data: 2004-06-17 13:43:40

Od: m...@h...of.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tytus napisał:

> ja mam refleksje natury ogólnej
> po pierwsze, w erze fachowców ciągle ktoś kogoś gdzieś odsyła [...]

Hm... tak, to sie rzeczywiscie niepokojaco zmienia. W stosunkowo
nieodleglych czasach jeszcze ze wszystkim wystarczylo zwrocic sie do
jednej osoby; nawet jesli nie udzielila satysfakcjonujacej odpowiedzi,
to nie odsylala nigdzie. Wiadomo - jak juz Babcia nie poradzi to nikt ;)

> w afryce, w wiosce buszmenów, wypalenie [..] mniejsze [...]

to juz raczej dlatego, ze tam bawi, a nie na polnocy, jest winowajaca -
Slonce. (moznaby tak naiwnie pomyslec - ja pomyslalem o czyms bardziej
zlozonym, o czyms bardziej zlozonym z ludzi. na tyle zlozonym ze nie
moge wylozoc)

ale..

> poza tym wcale nie wiadomo czy w życiu o to chodzi żeby wszystko [...]

przemknela mi mysl (co niekoniecznie znaczy, ze jakos tak uwazam)
ze.... no popatrz.. uciekla.
o, tu jest: ze to wypalenie, o ile istnieje, ma sie rozumiec, jest czyms
znacznie silniejszym jak tylko banalna swiadomoscia ze NIE O TO WSZYSTKO
CHODZI. To raczej paralizujace, przenikajace nie tylko mozg serce i nne
mikkosci, ale takze i kosci, i najtwardsze czesci osoby, jakby byly
gabka... uczucie? Czy moze byc takie polegajace na braku odczuwania?
Cos ogarniajace, obezwladniajace, ale nie wykonujace najmniejszego
poruszenia, jakby zawsze tu bylo.. sciskajace a niewyczuwalne, czemu w
zaden sposob nie udaje sie zaprzeczyc ani wymknac?
Ani potwierdzic. (dlatego mysle ze to rownie dobrze mogloby nie istniec
(a nawet - lepiej zeby nie istnialo))
W kazdym razie daje sie cos takiego wymyslec, a nawet...
sprzedawac - bajka jak bajka, tyle ze ponurawa.
Wierzyc - nie wierzyc...

> ale jak już się to ma?
> przesrane...

nie wazne, czy chodzi ci o to wszystko czy tylko o to przesrane -
mnie nie pytaj ;)

1. Data: 2004-06-17 14:12:27

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (a nawet - lepiej zeby nie istnialo))
> W kazdym razie daje sie cos takiego wymyslec, a nawet...
> sprzedawac - bajka jak bajka, tyle ze ponurawa.

ci którzy wiedzą, że piekło istnieje
może nie są tacy szaleni?

tyt.

1. Data: 2004-06-17 14:44:58

Od: m...@h...of.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tytus napisał:

> ci którzy wiedzą, że piekło istnieje
> może nie są tacy szaleni?
> tyt.

kolega odbiega 'za nieco' od tematu, ale mu powiem jak mysle:
o ile sa tacy, to musza pozostac szaleni. chocby dla dobrostanu ogolu

1. Data: 2004-06-18 19:02:09

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tytus" <t...@a...pl> wrote in message
> przypuszczam, że w afryce, w wiosce buszmenów, wypalenie jest o wiele
> mniejsze
> bo tam czas miło schodzi na poszukiwaniu jakichś robaków do zjedzenia

Yeap, cale, srednio 30 letnie zycie...
Kaska

1. Data: 2004-06-18 21:22:42

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> "Tytus" <t...@a...pl> wrote in message
>
> Yeap, cale, srednio 30 letnie zycie...
> Kaska

średnio tak
ale średniość wcale nie jest dobrym wyznacznikiem
czegokolwiek
no chyba że się ma świadectwo z czerwonym paskiem

tyt.

1. Data: 2004-06-18 21:25:31

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tytus" <t...@a...pl> wrote in message
> ale średniość wcale nie jest dobrym wyznacznikiem
> czegokolwiek

Nie jest.
Ale Jacek zyl 70. Przeszlo dwa razy wiecej.

A i przeszlo 20 razy ciekawiej.

Kaska
P.S.Ci ludzie z buszu.
Oni sa dokladnie tacy sami jak my.

Zreszta, zawsze mozesz sie do buszu przeniesc.

Cepelia.

Szukam par homoseksualnych wychowujących dzieci.
Poszukuję dobrego psychologa w W-wie
[OT] PAIN.| BOL.8a
rozdwojenie jaźni
Ludzie, ale Wy macie problemy...