brak psychoterapeutów w Krakowie (na NFZ)

1. Data: 2004-06-15 21:48:21

Temat: brak psychoterapeutów w Krakowie (na NFZ)
Od: "Jerez" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja znajoma potrzebuje psychoterapii, ale jak się okazuje, na razie nie ma
terminów do końca roku w tych 3 ośrodkach, o których wie.
Będzie to długi proces, więc odpadają wizyty płatne, wynoszące ok. 100 zł.
Jeśli ktoś wie, gdzie jest jakiś nieprzepełniony ośrodek terapeutyczny lub
terapeuta, proszę dać znać.
Zastanawiamy się też, czy można od razu się zgłosić do ośrodka terapii
uzależnień, choć nie jest to typowy nałóg wiążący się z używkami, a chodzi w
zasadzie o wyleczenie się z chorego związku. Nie wiemy czy w takich ośrodkach
podlegają leczeniu inne uzależnienia.

J.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-06-15 22:26:55

Temat: Re: brak psychoterapeutów w Krakowie (na NFZ)
Od: "peg" <peg81[no-spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerez" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uzależnień, choć nie jest to typowy nałóg wiążący się z używkami, a chodzi
> zasadzie o wyleczenie się z chorego związku. Nie wiemy czy w takich

a moze do Ośrodka Interwencji Kryzysowej? poszukaj, na pewno znajdziesz w
sowim miescie
pozdrawiam
peg

1. Data: 2004-06-16 09:11:31

Od: "Jerez" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a moze do Ośrodka Interwencji Kryzysowej? poszukaj, na pewno znajdziesz w
>sowim miescie
>pozdrawiam
>peg

Ten ośrodek nie prowadzi terapii jako takich, docelowych, lecz czasowe,
podtrzymujące - a znajoma obecnie właśnie tam chodzi.

1. Data: 2004-06-18 19:06:37

Od: "KaDeWu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może Gestalt? Chyba na Koszykowej.
Kasia

1. Data: 2004-06-19 10:31:25

Od: "Jerez" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Może Gestalt? Chyba na Koszykowej.
>Kasia

ale to chyba jest płatne?

J.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Wypaleni
Szukam par homoseksualnych wychowujących dzieci.
Poszukuję dobrego psychologa w W-wie
[OT] PAIN.| BOL.8a
rozdwojenie jaźni