dzień kolejny

1. Data: 2004-06-16 02:25:23

Temat: dzień kolejny
Od: "karemmonicoron" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Nadchodzi dzień. Na zewnątrz wszystkie odcienie szarości, wiatr, chmury,
zimno. Na parkingu porozstawiane samochody czekają na swoich właścicieli, po
to, aby z rana przenieść ich gdzieś gdzie muszą, niekoniecznie chcą, się
zjawić. Śpiący ludzie i ich problemy. Uśpiona złość, gniew, skurwysyństwo,
nienawiść, miłość, marzenia. Wszystko utopione w paru dodatkowych stopniach
Celcjusza. Prawie idealny świat. Spokój, ptaki śpiewają. Z głośników jęczy
Bechet. W tym kawałku zawarty jest pewnie dziadek siedzący gdzieś na fotelu
podczas siesty. To tak jak teraz. Spokój, bezruch...... .idealny świat,
który za jakąś godzinę lub dwie zacznie się budzić i ostrzyć kły i walczyć
o to co uchwytne i o to co nie uchwytne. Z nienawiści i z przyzwyczajenia.
Jak to wszystko się uniesie, nie chcę tu być. Odpłynę. Po co mi walka? Walka
o złoty pieniążek, o władzę, o życie...... To wszystko chuj - nie warte nic.
Tak samo jak moje siedzenie i patrzenie....... Może na spacer? Nie......
nie daj się ponieść. Zadręczysz się. Chociaż z drugiej strony. Porządnie
zmarznąć i zmoknąć. Brakuje mi szpilki. Takiej co porządnie ukułaby i
wyrwała z tego, krótkiego, ale prawie idealnego świata. Prawie? ...

pozdrówka dla wszystkich nieśpiących i wypatujących
karemmonicoron

1. Data: 2004-06-16 05:13:17

Temat: Re: dzień kolejny
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

karemmonicoron wrote:

> Nadchodzi dzień. Na zewnątrz wszystkie odcienie szarości...

Może słoneczny zegareczek ?

bosh...

:-D

--
GABi

brak psychoterapeutów w Krakowie (na NFZ)
Wypaleni
Szukam par homoseksualnych wychowujących dzieci.
Poszukuję dobrego psychologa w W-wie
[OT] PAIN.| BOL.8a