Wypoczynki z IKEI co o nich sądzicie?

1. Data: 2004-03-07 16:29:43

Temat: Wypoczynki z IKEI co o nich sądzicie?
Od: "Kufel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co sądzicie o meblach wypoczynkowych z IKEI
Czy warte są uwagi czy lepiej szukać gdzie indziej?

1. Data: 2004-03-10 20:15:50

Temat: Re: Wypoczynki z IKEI co o nich sądzicie?
Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sądzicie o meblach wypoczynkowych z IKEI

Mam ze 3-4 lata naroznik, nie pamietam nazwy, i jestem z niego bardzo
zadowolona.
Przemyslana konstrukcja (szybko i lekko sie rozklada, schowek na posciel
swobodnie miesci zestaw z duza koldra, 2 poduszki i jaski), trwaly
(tapicerka nigdzie mi sie nie przeciwra ani nie puszcza na szwach), no i
kupilam go tanio (porownywalne cenowo narozniki mozna bylo zamowic na
bazarku, ale wygladaly dosc tandetnie). Poduszki sa wypelnione chyba
scinkami gabki, ale nawet jak je troche przygniote, to bez problemu mozna je
ugniesc do wlasciwej postaci.
pozdrawiam
Julita

Brudna ściana za tapczanem
Co sądzicie o praklach Whirpoola?
Kuchenka a stabilnosc garnkow
zabarwienia po kawie, herbacie
Tapczanik dla dziecka - gdzie we Wrocławiu?