Re: Wyrok.

From: "Druch" <e...@n...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wyrok.
Date: Mon, 8 Mar 2010 14:29:55 +0100

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
news:hn2sn8$og3$1@news.onet.pl...

> Tak, wsciekle zezujac znad brzucha na Trybynal w Strasburgu wymusila na
> biednej, prawej Polsce kolejne platnosci.
> Nie osmieszaj sie Duchu, bardzo prosze.
> Kobieta miala pewne prawo, z którego chciala skorzystac, ale jej to
> uniemozliwiono. I za to Polska zostala ukarana. Za nuruszenie praw swojej
> obywatelki.

Piszesz "osmieszam sie", ale mam wrazenie ze wcale nie znasz szczegolow.
I powtarzasz to co w mediach a tam szum.

Ale do czego Alicja miala prawo? Bo nie piszesz precyzyjnie:
Poprosze o to!

Do aborcji chyba nie, poniewaz lekarz stwierdzil,
prawdopodobnie slusznie zreszta, ze nie ma zagrozenia zycia i
nie ma duzego ryzyka pogorszenia sie wzroku dla Alicji.

Wiesz chociaz czego naruszenie uznal Trybunal?

Artykulu 8 czyli "poszanowanie zycia prywatnego i rodzinnego".
Jak to sie ma do Alicji i gdzie ona nie zostala poszanowana?
Jakos nijak.

Wyglada na to ze brak bylo mozliwosci _odwolania_od_decyzji_ lekarza.
Oraz ze brak jednoznacznych kryteriów i procedur w podejmowaniu
decyzji przez lekarza - ale tak jest calej polskiej medycynie, niestety.

Tylko tyle - zupelne inaczej niz przedstawiane jest to w mediach.
Ktore pokazuja Alicja jako ofiare albo ze zostaly wyrzadzone
szkody na jej wzroku. Nic takiego nie mialo miejsca.

Pozdrawiam,
Druch