Wyrzeka się dziecka, żona użyła obcego nasienia

51. Data: 2006-10-21 15:08:38

Temat: Re: Wyrzeka się dziecka, żona użyła obcego nasienia
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klara Bemol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ehdahe$hcl$1@news.wp.pl...
Iwon(k)a napisał(a):

> a może właśnie, że ja kochał, nie zgodził się?

Kobieta chce mieć dziecko, facet się nie zgadza. Wielka mi miłość. A tfu...

Pzdr
Paweł

52. Data: 2006-10-21 15:11:58

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> chwytanie się statecznych rozwiązań bez refleksji nad ogólną sytuacją, to
> miałam na myśli

Jeśli stać kogoś na refleksje natury ogólnej, jak chce mieć dziecko po
prostu, to jak najbardziej. Ale refleksja natury ogólnej, która przyjdzie z
czasem, powie jej, że dobrze zrobiła. Kurcze, chciałbym ją znać i móc to
sprawdzić, ale obserwowane przypadki ekstrapoluje się z łatwością na takie
sytuacje...

Pzdr
Paweł

53. Data: 2006-10-21 15:14:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Klara Bemol" <h...@w...pl> wrote in message

> rozumiem, ze np. po porodzie kiedy zona nie może jeszcze współżyć, mąż
> może zaprosić inną panią, aby spełniła jej obowiązek i jeśli żona się na
> to nie zgodzi, to jest egoistką?
>

> sorki ale z glupimi argumentami nie dyskutuje.....
>

> iwon(k)a

ale zgadzasz się czy nie z takim zachowaniem?

jw.

iwon(k)a

54. Data: 2006-10-21 15:15:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Kobieta chce mieć dziecko, facet się nie zgadza. Wielka mi miłość. A
> tfu...

jakie to czasy nastaly, ze zgadzam sie z Toba ;)))

iwon(K)a

55. Data: 2006-10-21 15:42:57

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Człowiek nigdy nie przewidzi wszystkich skutków swoich działań,
> namawianie go zatem, aby ponosił wszystkie konsekwencje, jest głęboko
> nieuczciwe...

Konsekwencją wybrania tępaka na męża nie jest pozostawanie a nim do
końca życia - można zrezygnować.

> Tłumaczy... jak najbardziej tłumaczy. Jeśli zdradą, kłamstwem i
> brakiem lojalności jest - krzywe to krzywe i nieumiejętne - mogła się
> bardziej postarać - myślenie w końcu o sobie a nie tylko o drugiej
> stronie, która ma fochy, to ja jak najbardziej jestem za zdradą,
> kłamstwem i nielojalnością...

No, to ja dziękuję za taki związek, w którym ważne sprawy traktuje się
jak fochy.

> A może nie chciała kontaktu z innym facetem?

To mogła dalej urabiać męża na in vitro obcą spermą.

> Sperma uber alles czy jak?

Szacunek do partnera i jego odmiennego zdania.

> Facet którzy odchodzi ma zostawić kobiecie dom i środki na utrzymanie,
> skoro się z nią wcześniej związał i wina chociaz częściowo leży po
> jego stronie.

Oszkurde, a to z jakiej paki? No ja rozumiem, że dzieci nie może wywalić
na bruk i pozbawić środków do życia, ale kobieta nie jest jakimś
bezmózgim stworzeniem, co to bez faceta zginie marnie.

> Tego zdania nikt mi nie zmieni. Jeśli nie potrafi jej
> utrzymać, niech się wcześniej nie żeni. Dotyczy to także wysoce
> feminizujących, partnerskich małżeństw... a może własnie tych jeszcze
> bardziej...

Utrzymać rodzinę - zgoda. Ale utrzymywanie kobiety, która sobie tego nie
życzy, to mi zakrawa na próbę sponsoringu, eufemistycznie mówiąc. I
bardzo źle mi się kojarzy, ale to pewnie z powodu feministycznych
zapedów.
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

56. Data: 2006-10-21 15:45:47

Od: "Poldek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> naciagasz, zupelnie bez sesnu.
> gdyby facet kochal zone nie mialby oporow przed in vitro ze sperma obcego.

to ty naciagasz, moge sobie wyobrazic sytuacje tych dwojga, ona, ktorej
zegar biologiczny przycmil zdrowy rozsadek przypiera go do muru bez wzgledu
na wszystko bo chce za wszelka cene powic bachora..on nie mogacy jej
zaplodnic zdesperowany facet ,musi ciagle wysluchiwac gdakania typu "bo to
twoja wina,bo ja chce miec dzieci, bo ja sobie zycie z toba marnuje itp"...a
ta wariatka wlazi na innego bo na sile chce miec dziecko i ty uwazasz to za
normalne ???!!! Chyba cie zdrowo babo popierdzielilo,jak taki zwiazek mozna
dalej ciagnac, nie dziwie sie ze facet sie wycofal, chwala mu za to. A mowia
ze niektorzy faceci sa jak zwierzeta... to was pcha do takich idioctw "jakis
durny instynkt"

Poldek

57. Data: 2006-10-21 15:50:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Poldek" <r...@i...pl> wrote in message

> [...]
> chwala mu za to. A mowia ze niektorzy faceci sa jak zwierzeta... to was
> pcha do takich idioctw "jakis durny instynkt"

Andersen przy Tobie wymieka.... a nawet dresiarz pod budko z piwem to pikus.

iwon(K)a

58. Data: 2006-10-21 15:53:43

Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

Dominika Widawska napisał(a):

> No cóż, ja mam nadzieję, że nie będzie musiał.
> O ile rzeczywiście użyto obcego nasienia bez jego zgody i wiedzy.

Też mam taką nadzieję. Nie rozumiem jednak, w jaki sposób mogło dojść do
czegoś takiego. Czy kobieta pozostająca w związku małżeńskim, może bez
zgody męża użyć cudzego nasienia? IMO może, wolnym człowiekiem jest w
końcu - ale mąż nie ma obowiązku uznać po fakcie takiego dziecka za
swoje. No chyba, że klinika też nic o tym nie wiedziała... ale jeśli
wiedziała i nikt tam nie pomyślał o rozwiązaniu tej podstawowej prawnej
kwestii, to właśnie właściciel ten kliniki powinien teraz płacić alimenty.

ch.

59. Data: 2006-10-21 16:08:12

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisa?(a):
> "Poldek" <r...@i...pl> wrote in message

> Andersen przy Tobie wymieka.... a nawet dresiarz pod budko z piwem to
> pikus.
>

> iwon(K)a

niestety, duzo racji ma Poldek

60. Data: 2006-10-21 16:17:09

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie to czasy nastaly, ze zgadzam sie z Toba ;)))

No popatrz :o)
Lubię Cię czytać, że nawet jak się nie zgadzam, albo się kłócisz, to jest
przyjemnie :o)

Pzdr
Paweł

Metody wpływu na bliskich