Wystarczy dobrze się zeszmacić.

11. Data: 2020-06-16 06:06:43

Temat: Re: Wystarczy dobrze się zeszmacić.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 20:47, sylvio pisze:

> [...]
> Wiele grup to takie wirtualne wyszalnie - nie mozesz popluc na innych,
> skopac zwierzeta, pobic partnera/partnerki, upodlic dziecka, podrapac
> sasiadowi samochodu, to dajesz czadu w internecie. Swiat tam prosty jak
> instrukcja obslugi miotly. Nie lubie, nie rozumiem kogos, brzydze sie
> czyims stylem zycia, powodzeniem, dorobkiem, zazdroszcze, to opatruje go
> etykietka "lewak" (lub lepiej "obrzydliwy lewak"), "szmata", "bydlak",
> "folksdojcz" lub jeszcze dosadniej i sprawa jest zalatwiona. Wrog
> pokonany, a wrogi swiat wytlumaczony. Po co ksiazki, encyklopedie,

jak nie musze ich kochac to ok :)

--
gazebo

12. Data: 2020-06-16 06:07:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 22:01, XL pisze:

> Powoli, najpierw potrenuj na Napoleonie.
> Bóg cię kocha.

o, znasz kumpla niebieskiego

--
gazebo

13. Data: 2020-06-16 10:35:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Zaczelo siem od tego, jak Niemce, w 90-dziesiatym, im powiedzieli, ze
> nie dadz juz wincy ani feniga...

Żydzi dają więcej, co tam Niemcy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2020-06-16 11:26:34

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> jak nie musze ich kochac to ok :)

Ale trzeba do tego dorobic ideologie, takie alibi, dlaczego nie czytam,
nie sluchm, nie ogladam, nie lubie. Nie wystarczy przyznac, ze od
czytania boli glowa, nie rozumiesz filmu, zabraklo checi lub szarej
substancji, zeby nauczyc sie jezyka. Wchodzi taki w gumiakach do salonu
i czuje sie panem.
Na szczescie dla nas i nieszczescie dla niego, ze dzieje sie to w
swiecie wirtualnym i nie moze palka zmusic nas do posluszenstwa.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

15. Data: 2020-06-16 17:12:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/06/2020 o 10:26, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> Na szczescie dla nas i nieszczescie dla niego, ze dzieje sie to w
> swiecie wirtualnym i nie moze palka zmusic nas do posluszenstwa.

cholera, zapalniczka mi sie zespula, jak to lecialo, jakos tak: Człowiek
ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nie., tak ma marginesie, ja zyje
praktycznie na wsi i pomiedzy wsiami angielskimi :) pamietam jak wiele
lat temu ociec, chlop z chlopow zajechal w Polsce pod dom corki, w
miescie wojewodzkim fura i z masa dobra z ojcowizny, uslyszal:
zajezdzajcie gospodarzu, zacial konia batem i tyle widziala gospodarza :)

--
gazebo

16. Data: 2020-06-16 17:26:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/06/2020 o 09:35, XL pisze:

> Żydzi dają więcej, co tam Niemcy.

a co dopiero Premier i Prezydent Polski, wszyscy maja chleb i igrzyska,
zaraz zaczna rozdawac wodke

--
gazebo

17. Data: 2020-06-16 19:27:03

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.06.20 um 17:12 schrieb gazebo:

> [...]
> miescie wojewodzkim fura i z masa dobra z ojcowizny, uslyszal:
> zajezdzajcie gospodarzu, zacial konia batem i tyle widziala gospodarza :)

Socjolodzy pisza o syndromie folwarczym. Wiekszosc Polakow jest
potomkami chlopow panszczyznianych, co w mentalnosci ich mniej lub
wiecej zostalo (komuna to zakonserwowala, bo stawiala na wymiane elit,
awans pokoleniowy). Kazdy chce byc panem, a wiec pomiatac tymi, ktorymi
sie da.
Tez mieszkam jakby na wsi (nawet mamy w okolicy ulice wiejska
(Dorfstrasse), dzielnica tez ma w nazwie "wies"=Dorf), dalej juz
bardziej normalne wsie, stawy, lasy, rzeka, kanal komunikacyjny
(Men-Dunaj). Do miasta masz rowerem, busem lub autem jakies 5 km. Ale te
wsie sa dosc zurbanizowane, czyli jak male miasteczka. Jak wedrujesz po
okolicach widzisz historie - gdzie kiedys rzadzil biskup, to masz figury
swietych, jezusow, a gdzie protestancki ksiaze - prosty kosciolek z
numerami psalmow do spiewania.

18. Data: 2020-06-16 19:44:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/06/2020 o 18:27, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> okolicach widzisz historie - gdzie kiedys rzadzil biskup, to masz figury
> swietych, jezusow, a gdzie protestancki ksiaze - prosty kosciolek z

moge zrozumiec, ze mozna wstydzic sie ojca, raczej nie moge, musza
zaistniec zupelnie inne czynniki, jest taka miejscowosc w Polsce przy
granicy z Ukraina, niedaleko Bialorus, jeden pomnik jest dla
pomordowanych przez jednych a drugi przez drugich, nie kloca sie ze
soba, kwiaty sa, no ale w tej okolicy na wlasnym terenie gospodarz, tak
wiem :) zamiescil obwieszczenie, ze Kaczynskim to juz dziekujemy,
szkoda, ze zaginelo mi zdjecie, wtedy bylo ich dwoch i wygrali

--
gazebo

19. Data: 2020-06-16 20:20:27

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.06.20 um 17:26 schrieb gazebo:

> a co dopiero Premier i Prezydent Polski, wszyscy maja chleb i igrzyska,
> zaraz zaczna rozdawac wodke

Ludzie lubia dobrych panow! Wczoraj lub przedwczoraj widzialem scenke
spotkania premiera MM z ludem i jakis facet bral sie do calowania go w
reke. Cos jak kiedys. Lud calowal reke pana i plebana, a jak przyjechal
biskup, to chlopi (opowiadali mi rodzice) podniesli go razem z autem
(warszawa)! A bylo to w miasteczku (ca. 6 tys. mieszkancow), a nie w
jakims zadupiu.

https://youtu.be/l_AgVasuRlw

20. Data: 2020-06-17 03:35:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-16 10:35, XL wrote:

> Żydzi dają więcej, co tam Niemcy.

//bo dotad od Niemcow brali... tera szukajom 'winowajcow zastepczych'...

BlisKO coraz blizej...czarna godzina...
Nie ma sensu
Piotrusi... do sztambucha...!
Czarne... myśli.