Re: Wystawa DMC w W-wie. Byłam.

From: s...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Wystawa DMC w W-wie. Byłam.
Date: 20 Mar 2006 13:58:10 +0100

> no i jestem w szoku!!!
Prawdę mówiąc ja też byłam na wystawie ale niestety nie dostałam żadnej
informacji że na 1 poziomie była wystawa dzieł. Miałam tylko wiadomość , że
jest ale na 2 poziomie - więc tam właśnie trafiłam. Nie ukrywam że jestem
bardzo zawiedziona:((((. Jeśli chodzi o wystawę na 2 poziomie to strata
czasu!!!!! Byłam bardzo zła bo...... przedstawiciel DMC na całą Polskę Pan.....
niestety nie był przygotowany do prezentacji!!!!Nie dość że mówił bardzo
nieskładnie to jeszcze pożyczał od słuchaczy katalogi aby cokolwiek powiedzieć
na ich temat. Mało tego - jak spytałam o konkurs dla amatorów haftu
krzyżykowego odpowiedział mi że będzie i wysłał kolegę do samochodu po
ulotki!!! I w ten właśnie sposób nie dowiedziałam się nic konkretnego.
Wściekłam się i wyszłam!!:) Jeśli ktoś ma jakieś konkretne wiadomość o
konkursie - zasady itd to bardzo proszę Odezwijcie się. Bardzo mi na tym
zależy!:)
Z góry dziękuję za wiadomości
Misiek