Wystawa DMC w W-wie. Byłam.

1. Data: 2006-03-20 08:31:48

Temat: Wystawa DMC w W-wie. Byłam.
Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie! Byłam w Blue-City!
O haftach i pasmanterii "Pasja":
Pierwsza wystawa zorganizowana w przestronnym miejscu na poziomie "1" z
dostępem do prezentowanych dzieł, (dzieła - to odpowiednie słowo). Hafty nad
haftami, urzekające po prostu. Temat niektórych "nie mój", ale chylić czoło
wypada przed sztuką wykonania, kunsztem, oczywiście DMC ma projektantów super
i to też jest niezwykle ważne. Nic topornego tam nie ma. Każdy rysunek ma
przestrzeń, wewnętrzną kompozycję. Katalog (cena 2 zł) nie oddaje piękna
gotowych obrazków. Częśc nieoznakowana symbolami podobno poza konkursem, bo
część zaproszenia to karta do głosowania. Jak zwykle niestety nie wiadomo na
jakiej zasadzie wybierane są prace do konkursu, może ktoś tam coś wie o
regulaminie, ale nie jest to jasne.
Piętą bolącą tych pięknych wystaw jest sklepik, gdzie biedne oszołomione
panie próbują coś sprzedać, gdyby zamieszczono nad towarami duże ceny, mniej
byłoby pytań o to samo w kółko, gdyby pani od kasy liczyła pieniądze, a ze
dwie obsługiwały, byłoby mniejsze zamieszanie. Jak zwykle jest tłum, siedem
pytań jednocześnie i mało wiadomo. Darmowe wzory może i były, ale nie wiadomo
kiedy. Ceny ogromne w tym sklepiku , jak zresztą w "Pasji" - jest wiele
specyfików do decu, ale objaśnienia maczkiem, albo wcale, a okażdą rzecz aż
głupio pytać, ceny wstydliwie poukrywane, może i dobrze, bo malutki kłębuszek
kordonku Babylo 16,50 zł., a drewniane jajko większe 7,60 bez podstawki, a
ona 6 zł do mniejszego i większego. Tak też nikt nie rwie towaru w "Pasji",
choć go sporo i różnorodny.
Decoupage:
Obok zorganizowano kącik rzeczy deco bardzo ładnych, pomysłowych, starannie
wykonanych, śliczny sekretarzyk, ze zdjęciem "przed", stoliczek, krzesło,
pudełko. Ładne choć bez reklamy i niewtajemniczeni ot tak, patrzyli i między
sobą coś tam mówili świadczącego o kompletnej niewiedzy. Jedna pani nie jest
w stanie podchodzić do każdego i objaśniać.
Były jeszcze koraliki dla zainteresowanych.
Ogólnie - fajnie, ale po polsku, bez informacji.
OLUSIA

2. Data: 2006-03-20 09:54:02

Temat: Re: Wystawa DMC w W-wie. Byłam.
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do poprzedniego tekstu Olusi, to nie był konkurs, tylko wystawa.
Obrazków bez numerków nie ma w katalogach.
Na wystawie rozdawano zawiadomienia o konkursie oryganizowanym przez
DMC.Myślę,że takie same zaproszenia będzie można dostać w pasmanteriach.Termin
nadsyłania prac i kuponów zgłoszeniowych na konkurs mija 15 wrzesień b.r.
Na wystawę warto pójść. Dużo nowych wzorków.
Pozdrowienia
dorota

3. Data: 2006-03-20 12:58:10

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> no i jestem w szoku!!!
Prawdę mówiąc ja też byłam na wystawie ale niestety nie dostałam żadnej
informacji że na 1 poziomie była wystawa dzieł. Miałam tylko wiadomość , że
jest ale na 2 poziomie - więc tam właśnie trafiłam. Nie ukrywam że jestem
bardzo zawiedziona:((((. Jeśli chodzi o wystawę na 2 poziomie to strata
czasu!!!!! Byłam bardzo zła bo...... przedstawiciel DMC na całą Polskę Pan.....
niestety nie był przygotowany do prezentacji!!!!Nie dość że mówił bardzo
nieskładnie to jeszcze pożyczał od słuchaczy katalogi aby cokolwiek powiedzieć
na ich temat. Mało tego - jak spytałam o konkurs dla amatorów haftu
krzyżykowego odpowiedział mi że będzie i wysłał kolegę do samochodu po
ulotki!!! I w ten właśnie sposób nie dowiedziałam się nic konkretnego.
Wściekłam się i wyszłam!!:) Jeśli ktoś ma jakieś konkretne wiadomość o
konkursie - zasady itd to bardzo proszę Odezwijcie się. Bardzo mi na tym
zależy!:)
Z góry dziękuję za wiadomości
Misiek

4. Data: 2006-03-20 21:46:17

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wściekłam się i wyszłam!!:) Jeśli ktoś ma jakieś konkretne wiadomość o
> konkursie - zasady itd  to bardzo proszę Odezwijcie się. Bardzo mi na tym

--------
Nie bardzo wiem, czy pan dał wam w końcu te ulotki o konkursie, zeskanowałam
je na wszelki wypadek i są tutaj:
http://strimfoto.ru/users/gosewa/77503/
Nic więcej o konkursie też się nie dowiedzialam.

5. Data: 2006-03-21 00:22:18

Od: "CVN" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafty piekne.
Organizacja do bani.
Kilka lat temu DMC zorganizowalo pokaz wzorow w hotelu solec. duza sala,
nikt nikomu nie chodzil po plecach.
Organizacja ostatniego pokazu w warszawie pozostawia wiele do zyczenia. Brak
informacji w w ktorym miejscu centrum jest wystawa, brak osoby chetnej do
udzielania informacji, brak wzorow DMC do kupienia nie mowiac juz o tym, ze
o godzinie 14 (sobota) zabraklo katalogow.
Wlasciciele z Pasji zainteresowani byli raczej informacjami o kusach
decoupagu niz DMC i haftami.

Wcisniecie w kat pokazu, nie najlepiej swiadczy o organizatorach.

6. Data: 2006-03-21 08:44:47

Od: KingaZ <k...@d...SMIECI.pl> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA wrote:
> [...]
> w stanie podchodzić do każdego i objaśniać.
> Były jeszcze koraliki dla zainteresowanych.
> Ogólnie - fajnie, ale po polsku, bez informacji.

witam:)

a czy ta wystawa bedzie tez w innych miastach? najbardziej to interesuje
mnie poznań :)

dziekuje i pozdrawiam
KingaZ

7. Data: 2006-03-21 11:36:04

Od: "Monika" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przestudiowałam uważnie wszystkie wypowiedzi dotyczące wystawy w Warszawie i
zgadzam się z Waszymi opiniami. Zła organizacja, fatalne usytuowanie wystawy i
"sklepik" wołający o pomstę do nieba!
Nie wiem dlaczego hafciarki i ich hobby traktowane jest z taką ignorancją ze
strony organizatorów. Wydaje mi się, że tak znana firma jaką jest DMC powinna
bardziej "przyłozyć się" do tego typu przedsięwzięć.
Pan przedstawiciel był mało zorientowany, obsługa raczej przestraszona tłumem
osób.
I wiecie co, mam taką propozycję: napiszmy maile do firmy. Może wiele to nie
pomoże, ale przynajmniej będziemy miały świdomość tego, że robimy coś dla siebie
na przyszłość. A i polskiemu przedstawicielstwu firmy da to może coś do
myślenia...
Pozdrawiam
Monika

8. Data: 2006-03-21 12:59:49

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I wiecie co, mam taką propozycję:  napiszmy maile do firmy.
w pełni popieram

Może wiele to nie
> pomoże,
a może w innych miastach lepiej już to zorganizują

ale przynajmniej będziemy miały świdomość tego, że robimy coś dla siebie
> na przyszłość. A i polskiemu przedstawicielstwu firmy da to może coś do
> myślenia...
powinno, bo przecież niezłą kasę z nas ścigają

9. Data: 2006-03-21 13:06:26

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry pomysł, tylko jaki jest adres do nich, czy mają wogóle jaką stronę www?

10. Data: 2006-03-21 13:14:01

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jasne , że mają stronkę jest jeszcze niezrobiona ale do nich można pisać
http://www.linuxsecurity.pl/DMC/
A może wspólny list do nich napiszemy i wszystkie się podpiszemy?
Pozdrawiam
Ania

karteczki Wielkanocne
do leworęcznych