Wysypka na twarzy

1. Data: 2005-08-16 14:04:31

Temat: Wysypka na twarzy
Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam,

od kilku dni mam na twarzy taka delikatna wysypke.
normalnie jej nie widac, dopiero pod swiatlo i po dotknieciu.
sa to takie malutkie w kolorze skory pryszczyki na calej twarzy i
schodza na szyje.
do tego to raczej nie swedzi.

co to moze byc?
myslalam ze to moze potowka, ale by juz zeszla poza tym chyba jest
bardziej czerwona.

czy to moze byc jakies uczulenie na jakis pokarm??

willa

1. Data: 2005-08-16 14:18:23

Temat: Re: Wysypka na twarzy
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilhelmina napisał(a):

> co to moze byc?
> myslalam ze to moze potowka, ale by juz zeszla poza tym chyba jest
> bardziej czerwona.
>
> czy to moze byc jakies uczulenie na jakis pokarm??

Dermatolog. Serio, ja bym poszla na Twoim miejscu.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

1. Data: 2005-08-16 14:30:22

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wilhelmina napisał:
> [...]
> do tego to raczej nie swedzi.
>
> co to moze byc?
> myslalam ze to moze potowka, ale by juz zeszla poza tym chyba jest

Byc moze jakis kosmetyk Cie uczula. Zaczelas niedawno cos stosowac?

> czy to moze byc jakies uczulenie na jakis pokarm??

IHMO niewykluczone. Ale aby dowiedziec sie jaka jest konkretna
przyczyna nalezy wybrac sie do dermatologa. Lepiej wiedziec niz czekac,
az samo zniknie.

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-08-17 13:31:47

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dermatolog. Serio, ja bym poszla na Twoim miejscu.

Tak?
Ale to nie jest wogole widoczne jak sie ktos nie przyglada...
Nie chce robic z siebie glupka chodzac z jakas glupota do lekarza.

Szukam po sieci i wszedzie pisze,, ze wysypka to powinna byc czerwona
albo przynajmniej z ropa, a u mnie takie malutkie zgrubienia w kolorze
skory....:)

wlla

1. Data: 2005-08-17 15:52:30

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilhelmina napisał(a):

> Tak?
> Ale to nie jest wogole widoczne jak sie ktos nie przyglada...
> Nie chce robic z siebie glupka chodzac z jakas glupota do lekarza.

Spoko, to jest Twoj wybor. A jak to jest wczesne stadium czegos tam?
Wiesz, ze wczesna diagnoza zwieksza szanse na wyleczenie...

Ale zrobisz co chcesz.

1. Data: 2005-08-17 17:10:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 17 sierpnia 2005 15:31 użytkownik
Wilhelmina, sącząc kawkę, wyklepał:

> Tak?
> Ale to nie jest wogole widoczne jak sie ktos nie przyglada...
> Nie chce robic z siebie glupka chodzac z jakas glupota do lekarza.

Przede wszystkim jeśli lekarz ledwo na Ciebie spojrzy i pomyśli, że
przyszłaś z pierdołą, to sam będzie głupkiem. Po to jest lekarz, żeby do
niego chodzić nawet z tym, co Tobie się wydaje jakąś bzdurką. Taki jest
jego zawód, żeby ludziom radzić i pomagać. Kiedy idziesz do internisty z
katarem, też myślisz, że zrobisz z siebie głupka? Daj spokój! Przecież nie
wiesz, co się dzieje z Twoją skórą, a wizyta u lekarza jest najprostszym
sposobem, żeby się dowiedzieć. Jeśli jest to coś drobnego, to super,
przynajmniej przestaniesz się martwić. Dermatolog to tak jak dentysta.
Przecież nikt* nie lubi wizyt w gabinecie dentystycznym, ale chyba każdy
się zgodzi, że lepiej tam iść z pierdołą niż z wielgachnym dziurzyskiem,
które już można tylko kanałowo leczyć lub usunąć zęba.

* Prawie nikt, moja mama lubi wizyty u dentysty :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-08-18 14:04:21

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:ddvqdq$4cm$1@inews.gazeta.pl:

> Prawie nikt, moja mama lubi wizyty u dentysty :)

Ja też ;)

--
ZR

1. Data: 2005-08-18 14:09:44

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-18 16:04:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *mips* skreślił te oto słowa:

> Ja też ;)

Ale lubisz na zasadzie, ze jak idziesz to nie drżą Ci łydki i serce nie
łomocze, czy lubisz tak, że bez powodu lubisz wpaśc na fotel i posiedzieć z
szeroko otwartą buzią?

Bo ja na razie jestem przy bramce nr 1, i nie wiem co zrobię jak dentysta
wpadnie na pomysł wyemigrowania w lepiej płatne miejsce...
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-08-18 15:31:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
> się zgodzi, że lepiej tam iść z pierdołą niż z wielgachnym dziurzyskiem,
> które już można tylko kanałowo leczyć lub usunąć zęba.

tu musze zaprotestowac bo widze, ze pokutuja jakies mity.
Do dentysty chodzi sie do kontroli co najmniej
raz na rok. najlepiej 2 razy do roku. Nie tylko do przegladu, ale
do czyszczenia zebow. Wiec ani z pierdola, ani z duza dziura.
No chyba, ze wyznaje sie zasade "jak boli to wtedy ide".
jednym slowem, dermatolog to nie dentysta :)

iwon(k)a

1. Data: 2005-08-18 16:14:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilhelmina" <o...@p...fm> wrote in message
> Szukam po sieci i wszedzie pisze,, ze wysypka to powinna byc czerwona albo
> przynajmniej z ropa, a u mnie takie malutkie zgrubienia w kolorze
> skory....:)

to tez wysypka, tylko ze grudkowa.

iwon(k)a

[Rzeszow, Krakow] hurtownia z art. do manicure
Cienie nieznanej mi firmy.
Meskie perfumy z korzenna nuta
Chwalę tusz, krem, szampon, piankę pod prysznic i farbę :)
czyszczenie twarzy