Re: Wytyczne APA sprawie psychoterapii klientow homoseksualnych i biseksualnych

1. Data: 2002-08-10 02:41:07

Temat: Re: Odp: Kobieta wyzwolona :> Odp: Wytyczne APA
Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Melisa" <melisa@priv1./WYYYTIJ/onet.pl> writes:

[..]

> ps. w sumie niezly sposob unikania dysonansu - plonkowac kazdego, kto
> wykracza poza pudelko na glowie.

Na newsach zdecydowanie najlatwiejszy. Ciekawe, co on robi w zyciu
realnym zeby tych wszystkich dysonansow uniknac.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-10 23:17:19

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Nina M. Miller:
> ... Ciekawe, co on robi w zyciu realnym zeby tych
> wszystkich dysonansow uniknac.

Bardzo? ;)))

Czarek

1. Data: 2002-08-11 09:46:33

Temat: Re: Wytyczne APA sprawie psychoterapii klientow homoseksualnych i biseksualnych
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Knapik" <m...@N...poczta.gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:aivmo2$e30$1@news.gazeta.pl...
> [...]
psychicznej.

> Psychiatria
> Podręcznik dla studentów medycyny
> Pod redakcją Adama Bilikiewicza i Włodzimierza Strzyżewskiego
> Warszawa 1992 Państwowy Zakład Wydawnictw Lekarskich
> Lepiej ?

Nie. Podaj mi nazwisko jakiegokolwiek autorytetu z zakresu psychiatrii
bądź psychologii, który uważa zaburzenia osobowości za chorobę
psychiczną. A może Światowa Organizacja Zdrowia zaburzenia osobowości
włączyła do spisu chorób psychicznych?

Zwłaszcza powtarzane przez papugę, bez zrozumienia treści.
Dorrit

.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-08-11 09:53:14

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> Salome:

> Stroskana,
>
> Z przyjemnoscia informuje Ciebie [i innych] ze za ten juz kolejny
> 'blyskotliwy' popis otrzymalas ode mnie skromnego PLONK-a. :)

To się robi tak : w "Wiadomościach" jest opcja: "Zablokuj nadawcę" I
już oszczędzasz parę złotych tygodniowo, zamiast ściagać i czytać
pierdoły np. takiej "Salome"
Dorrit

1. Data: 2002-08-11 14:46:53

Od: "cartoon" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To się robi tak : w "Wiadomościach" jest opcja: "Zablokuj nadawcę" I
> już oszczędzasz parę złotych tygodniowo, zamiast ściagać i czytać
> pierdoły np. takiej "Salome"
> Dorrit

No prosze, zawiazal sie juz oboz Wielkiej Dorrit, i nawet metody maja
podobne:)) No a przeciez, kiedy juz splonkuja wszystkich niewiernych, to
bedzie tak milo i przyjemnie, swiat bedzie uporzadkowany, zdrowy i
naturalny;)
pozdr
cartoon

1. Data: 2002-08-11 15:23:18

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie Bogini znalazła swoich wyznawców.:-)))
A ja w takim razie reflektuję na stanowisko "Szatana
littledorrityzmu".:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-08-11 15:42:41

Od: "cartoon" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:t80dlug8ul2f88fmshpejm9snjemt7nt0c@4ax.com...
> Wreszcie Bogini znalazła swoich wyznawców.:-)))
> A ja w takim razie reflektuję na stanowisko "Szatana
> littledorrityzmu".:-)))

Jako osoba na wstepie zdeprawowana tudziez ociekajaca krwia niewinnych
chlopcow poganka (czy istnieje wlasciwie rodzaj zenski od barbarzynca?)
przylaczam sie o, Mocy Ciemnosci, jesli tylko pozwolisz:))))))))
pozdr
cartoon

1. Data: 2002-08-11 15:47:11

Od: "Salome" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> To się robi tak : w "Wiadomościach" jest opcja: "Zablokuj nadawcę" I
> już oszczędzasz parę złotych tygodniowo, zamiast ściagać i czytać
> pierdoły np. takiej "Salome"

Pani mowi brzydkie wyrazy :)PPPPP a fuj:))))))))))))))))))))))))))

> Dorrit

Z powazaniem
Salome

--
http://www.monikacichocka.tpi.pl/

1. Data: 2002-08-11 16:02:40

Od: "Salome" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

Doritt- dlaczego Ty sie boisz elektrowstrzasow? Skoro sa zdrowe i
nieszkodliwe dla homo- nie ma sie czego bac? Nie boj sie- ja Cie wylecze.
:))))))

Bede dzialac i traktowac Cie podobnie, jak Ty traktujesz homoseksualistow.
Tak samo jak Ty ich- ja Ciebie uwazam za chora i bede agitowac, zeby podjac
dzialania lecznicze wobec Ciebie, w zwiazku z niebezpieczenstwem spolecznym,
ktorego przyczyna mozesz sie stac. Elektrowstrzasy Ci pomoga :))))
A tak w ogole- moze przeprowadz sie na Kube, albo do Chin- dawno juz tam
powinnas byc. Mialabys duuuze pole do popisu!!!!!!

> To się robi tak : w "Wiadomościach" jest opcja: "Zablokuj nadawcę" I
> już oszczędzasz parę złotych tygodniowo, zamiast ściagać i czytać
> pierdoły np. takiej "Salome"
> Dorrit

Moja Milenka- A Ty jeszcze mnie czytasz? Tu mnie zadziwilas!!!!!
:)))))))))))Nie marnuj pieniedzy na czytanie osoby, ktora jest kompletnie po
przeciwnej stronbie barykady!!!! Przeciez na grupie dyskusyjnej sie "oglasza
poglady " i szuka wielbicieli mentalnych- bo jesli nie chcesz dyskutowac...?

Twoje poglady sa niczm nie uzasadnione, smieszne i jako takie je
potraktowalam. Jesli bowiem zaczne traktowac Cie "na powaznie"- zaczne sie
zastanawiac, jakie srodki powinnam podjac, zeby ustrzec sie przed Twoja
ewentualna zajadloscia?

Moze tepisz tez masonow, zydow...? Masz podejrzanie zbiezne poglady z
grupami takimi jak NSDAP czy skinheadzi( oni tez chca wylacznie d"dobra
swiata" i dbaja o "czystosc" rasowa, mentalna, polityczna). Masz wiec
szczescie, ze sie z Ciebie smieje- bo jakbym sie zaczela bac- zaczelabym sie
zabezpieczac.

Nie pozdrawiam.
Salome

--
http://www.monikacichocka.tpi.pl/

1. Data: 2002-08-11 16:21:54

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>czy istnieje wlasciwie rodzaj zenski od barbarzynca?
Brabarzynka (dawniej barbarka).:-)
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

Tożsamość seksualna
Re: Homoseksualne kalectwo.
Konin i okolice--> psycholog ?
Re: Homoseksualne kalectwo.
Psychologiczne kalectwo//BYLO homoseksualne kalectwo