Wyzszosc Swiat BN nad Swietami WN

1. Data: 2002-03-28 18:18:54

Temat: Wyzszosc Swiat BN nad Swietami WN
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wam zazdroszcze Swiat WN spedzonych w Polsce. Glupi Amerykanie
nie maja zadnych tradycji wielkanocnych, i nie obchodza tego swieta jak
nalezy. My z mezem pojdziemy do znajomej, gdzie w ogrodzie bedziemy
szukac schowanych w krzaki czekoladowych jajek, a do jedzenia bedzie cos
z grilla. Chociaz cieplo bedzie, bo zapowiadaja ladny dzien.
Ani pisanek, ani swieconki, ani bialej kielbasy, ani cwikly z chrzanem,
ani prawdziwej szynki....
Moze za rok uda mi sie pojechac do Polski na Wielkanoc.

Wesolych Swiat.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-03-28 18:46:47

Temat: Re: Wyzszosc Swiat BN nad Swietami WN
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> Moze za rok uda mi sie pojechac do Polski na Wielkanoc.
>
> Wesolych Swiat.
> Magdalena Bassett

będą wokół Ciebie latać, jak w tym roku wokół Opakowanej, hihi :-)))

Wkn

1. Data: 2002-03-29 07:01:39

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
> z grilla. Chociaz cieplo bedzie, bo zapowiadaja ladny dzien.
> Ani pisanek, ani swieconki, ani bialej kielbasy, ani cwikly z chrzanem,

I co?? Dyngusa też nie znają??? Tę część polskich świąt możesz chyba łatwo
przeszczepić na tamten grunt. ;-)
Wystarczy przecież wiadro z wodą....
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-03-29 09:31:55

Od: "MAc" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz widze te rozprawy. I te tysiace $ odszkodowan za oblane podkoszulki.
Ale i tak Wesolych Swiat

MAc

1. Data: 2002-03-29 12:04:53

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Janusz
>
> Jak tu przeszczepiać, skoro mają takie ceny na wodę, jak podawała MB, chyba,
że piaskowego dyngusa.. albo takiego naj naj zrodlowego - bicie wierzbowymi
witakmi... Qd

1. Data: 2002-03-29 18:07:50

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> I co?? Dyngusa też nie znają??? Tę część polskich świąt możesz chyba łatwo
> [...]

Poganskie zwyczaje! Juz ja widze, jak Hallmark czy inny producent
dupereli projektuje kolorowe plastikowe szpryce do symbolicznego lania
wody...albo specjalne ubrania nieprzemakalne tylko na ten dzien, jak
kostiumy na Halloween...no tak, tez popadlam w ten koszmar
komercjalizacji. U nas w kazdym sklepie wisza rozowe i niebieskie
zajaczki i pisanki-baloniki i to jest wszystko. Ech, ide robic cyganski mazurek...
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-04-01 07:56:37

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo wam zazdroszcze Swiat WN spedzonych w Polsce.

Czego tu zazdrościć. W sobotę wypiłem z bratem, wczoraj ze znajomymi, dzisiaj
się zobaczy..., a jedzenie?? Szynka była atrakcją w latach 80, a nie teraz.
Ciasto mogę jeść co dwa dni inne - tylko co z tego? Święcone jajaca - dzieciom
się mogą podobać, podobnie śmigus. Nuda i rutyna!

*p*

wesolych,
Piers z indyka (pieczona) -Help!
koniec roboty