Wzmocnienie organizmu w czasie silnego stresu i wyczerpania fizycznego i psychicznego

1. Data: 2006-06-03 16:17:06

Temat: Wzmocnienie organizmu w czasie silnego stresu i wyczerpania fizycznego i psychicznego
Od: "Emilia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znacie moze jakies srodki (witaminy, zwiazki chemiczne) ktore podzialaja
pozytynie na zmeczona fizycznie i psychicznie, zestresowana egzaminami
osobe.
CZekam na odpowiedzi.
Pozdarwiam serdecznie
Emilia

2. Data: 2006-06-04 00:22:41

Od: "biggero" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emilia napisał(a):
> Witam
> Znacie moze jakies srodki (witaminy, zwiazki chemiczne) ktore podzialaja
> pozytynie na zmeczona fizycznie i psychicznie, zestresowana egzaminami
> osobe.
Hm, związki chemiczne. Czyżby chodziło o jakieś niedozwolone...?
Ich nazwy nie będę wymieniać.
Ale za to mogę polecić inne (niestety robię reklamę) i można je
stosować na codzień:
- preparat z żeń-szeniem (np. M A X I V I T), żeń-szeń
wpływa tonizująco na układ nerwowy, likwiduje przemęczenie
- na zmęczone oczy - coś z borówki czernicy (pełno tego w aptekach
np. K l a r i n) +
dobre krople
- Witaminy z grupy B, magnez, lecytyna - pozytywne działanie na układ
nerwowy
- Witamina C w większej dawce, (np. 500 mg jedna dawka, 2 razy na
dzień, to jest dawka jaką zaleca się przy przeziębieniach), przy
odpowiedniej dawce daje kopa energetycznego
(albo biegunkę, hehe).
Jednak wit. C w takich dawkach raczej na krótki okres czasu (później
może być szkodliwa).

Przy braniu różnych preparatów trzeba uważać, aby nie nakładały
się te same
substancje z tych różnych preparatów (przekroczenie dawki).

A przede wszystkim ruch (tzw. ćwiczenia aerobowe):
100 lekarstw zastąpisz ruchem,
ale żadne nie zastąpi ruchu.

Może mi się coś jeszcze przypomni.

pozdrawiam
Biggero

Re: Czy wie ktos co ze sprawa .........
Szybkie bicie serca
torbiel pajęczynówki
Blizna
Likwidacja Instytutu Reumatologii Warszawa!