Wzory krzyżyki

1. Data: 2002-01-15 20:36:17

Temat: Wzory krzyżyki
Od: "Wojciech Klebba" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dużo wzorów

http://www.haftomania.com/

1. Data: 2002-01-16 12:18:15

Temat: Re: Wzory krzyżyki
Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Klebba napisal(a):
: Dużo wzorów
: http://www.haftomania.com/

A czym to oglądać? Bo mi szkapa pokazała tylko napisy na białym tle i
żadnych aktywnych linków... IE nie posiadam, a Mozilla pokazała dokładnie
to samo, co szkapa :(

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... Seven deadly sins, Seven ways to win

1. Data: 2002-01-16 14:25:24

Temat: Re: Wzory krzy?yki
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

moze odswiez te malpe...czasem obrazki oporne sa

Krysia

>A czym to ogl?da?? Bo mi szkapa pokaza?a tylko napisy na bia?ym tle i
>?adnych aktywnych linków... IE nie posiadam, a Mozilla pokaza?a dok?adnie
>to samo, co szkapa :(

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-16 15:53:24

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):
: moze odswiez te malpe...czasem obrazki oporne sa

Nie pomaga :( Po obejrzeniu źródełka strony ona jest dla win only :(
Ale da się do działów bez pomocy strony głównej wchodzić.

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... Pleased to meet you

1. Data: 2002-01-16 18:16:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

jak masz adres strony, na ktora chcesz wejsc to jak najbardziej

Krysia. mozna jeszcze na obrazka kliknac praza i powinno (!) sie
pokazac menu z m.in. "pokaz obrazek" i mnie pokazuje. trwa to i
ja czasem daje za wygrana, a jak zapomne to obrazek jest!

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-21 21:07:45

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Klebba" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> Dużo wzorów
>
> http://www.haftomania.com/
>
> Nie rozumiem, szczegóły miały się wyświetlać przy powiększeniu obrazka.
Powiększam, powiększam i nic. Żadnych rozmiarów, ani cen. Wzorki są niezłe,
chętnie bym coś zamówiła, ale musze wiedzieć za ile.
Kinga

1. Data: 2002-01-24 16:58:43

Od: "Jadwiga" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Koszt jednego wzoru jest od 25 - do 60 PLN w zależności od wielkości obrazu
wzór jest na życzenie klienta
W szczegóły trzeba się wczytać na 1 stronie www.haftomania.com Pozdrawiam i
przepraszam za jakieś nieścisłości
j...@h...com

Użytkownik Kinga Tarkiewicz <k...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2002-01-25 12:10:40

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadwiga" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> Koszt jednego wzoru jest od 25 - do 60 PLN w zależności od wielkości obrazu
> [...]

Przeczytałam 1 stronę, gdzie jest napisane że cena od 25 do 60 zł, tak jak
podałaś wyżej,
ale to jest zbyt ogólna informacja,
bo nadal nie wiem ile mam mieć pieniędzy na kwiatek kwiaty012.jpg,
(który zresztą nie potrafię zobaczyć w powiększeniu, jaki i wszystkie następne
numery).
Pojawiają się tylko cztery krzyzyki.
Inne obrazki np. z morza widzę powiększony obrazek i dwa lub trzy krzyżyki które
coś pod sobą kryją. :-(
Aby podjąć decyzję o zakupie jest mi potrzebna dokładna cena obiektu
zainteresowań.

A ja szukam do kupienia czystej kanwy o gęstości tak około 57 oczek na 10 cm.
Kto wie gdzie mogę kupić ??
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-01-28 09:35:15

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zainteresowań.
>
> Pozdrawiam Krycha.
>
> No właśnie, idealnie by było, gdyby ceny były umieszczone pod każdym
wzorem. A swoją dogą to w jaki sposób pytać o ceny poszczególnych wzorów, bo
nie ukrywam, że w moim przypadku cena jest decydująca
Kinga

Akwarium podziekowanie
Okragla serweta...
wrobelek