Re: Wzory witrażowe

Data: 2002-11-20 12:05:51
Temat: Re: Wzory witrażowe
Od: p...@p...onet.pl

> je
>
> Farbki nazywaja sie Window Color (w wersji niemieckiej) lub Wesole (albo
> Kolorowe - nie pamietam) Zelki (w wersji polskiej, troszke gorsze
> jakosciowo - szczegolnie kontury, ale za to tansze). Powinnas je znajezc w
> sklepach papierniczych i w hipermarketach. Mozna takze kupic ksiazkeczki z
> wzorkami (teraz powinny byc m.in. motywy swiateczne)
>
> ... a ja właśnie takie cóś kupiłam w Wałbrzychu w Realu nawet płytkę dodali z
instrukcją i wzorkami , jakas niemiecka firma to zrobiła ale płytka po polsku
jest ..... i mam pytanie w związku z tym jak się taki cudo juz namaluje i to
wyschnie i potem na taką butelczynę się to nakleja to to jakieś plastyczne jest
że się do kształtu butelki da dopasować ?? nie pokruszy się ?? bo ja zamierzam
kubki dla znajomych obzdobić czymś takim i dać im na Mikołaja a w myciu to się
nie zniszczy ??

pozdrówka

Asia ( Świdnica )