Wzywanie pomocy przez głuchoniemych

11. Data: 2001-11-15 00:00:24

Temat: Re: Wzywanie pomocy przez głuchoniemych
Od: Agata Jurkiewicz <a...@v...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.soc.inwalidzi "Pituś" <p...@i...pl> wrote:

> alarmowym, które byłoby skrzyrzowaniem pagera z komórką. Owo urządzenie
> powinno mieć kilka przycisków z przypisanymi do nich (na stałę) numerami
> alarmowymi.

A ja się niegrzecznie zapytam: kto by to nosił? Komórkę nosisz normalnie,
bo Ci potrzebna na co dzień. A takie urządzenie alarmowe... przecież jak
wychodzę rano z domu, to nie zakładam że coś mi się stanie albo że mnie
napadną. Często nawet nie wiem, czy będę wracać po zmroku czy za dnia.
Byłaby to jedna z ostatnich rzeczy o których bym pamiętała żeby
je włożyć do plecaka (a komórki zapominam bardzo rzadko).

Już lepiej by było, gdyby nasze służby reagowały na telefon pod numer
alarmowy nawet wtedy, kiedy nikt nic nie mówi. Za pomocą komórki też
można namierzyć człowieka, tylko wymagałoby to współpracy z sieciami.

Agata.

12. Data: 2001-11-15 09:57:30

Od: "Johnny" <j...@o...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Malinowski" <t...@p...fm> wrote in message

>[...] Otóż w dobie faksów i smsów
> osoby głuchonieme nie mają w Polsce możliwości skutecznego wezwania pomocy
> sytuacji jakiegoś zagrożenia. Zdziwiło mnie, że pogotowie ratunkowe,
policja
> i straż pożarna nie przyjmują na tę okoliczność faksów a pod dostępny z
> telefonów komórkowych numer 112 nie można wysłać smsa.

A moze by wysylac sm...v (to taki moj skrot :-) ), czyli krotka informacje
glosowa. Trzeba by do tego specjalnego urzadzonka, ktore po uzyskaniu
polaczenia na zwyczajny numer alarmowy odtworzylo by wczesniej nagrany
komunikat glosowy. Cos jak automatyczna sekretarka.
Pozdrawiam
JD

13. Data: 2001-11-15 23:54:01

Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>polaczenia na zwyczajny numer alarmowy odtworzylo by wczesniej nagrany
>komunikat glosowy. Cos jak automatyczna sekretarka.

Konia z rzedem temu, kto bedzie wiedzial dokad wezwac pomoc w chwili nagrywania
takiego "smv" na komorke. Mialoby to sens w przypadku telefonu stacjonarnego
(nawet widzialem takie urzadzenie), ale watpie, czy ktorakolwiek dyspozytorka
wypusci karetke do gadajacej automatycznej sekretarki.
TG

14. Data: 2001-11-18 15:30:44

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maseł" <m...@p...onet.pl> w
news:13112001.25219E4E@masel.adm.put.poznan.pl... pisze tak:

> Pozdro
>
> Maseł
>
> --
> www: http://masel.adm.put.poznan.pl/

I na tym koniec. "Pozdro" jest, "Maseł" jest,
"www: http://masel.adm.put.poznan.pl/" też jest, ale nie dla wszystkich.
Poświęciłem trochę tepsianego czasu żeby ściągnąć Twoją stronę i podstrony.
Niestety nie poczytam. Nakombinowałeś tak, żeby modemowcy nie mogli
przeczytać. Po rozłączeniu się z internetem Twoje pliki są kasowane.
Oczywiście jest to do obejścia, ale czy muszę zachowywać się jak myśliwy?

--
Pozdrawiam.
Perła

15. Data: 2001-11-20 16:15:00

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeczytać. Po rozłączeniu się z internetem Twoje pliki są kasowane.
> Oczywiście jest to do obejścia, ale czy muszę zachowywać się jak myśliwy?

To mniw waść rozbawiłeś ;-)
Zapraszam na priv

Pozdro

Maseł

P.S. FUT łorning

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

16. Data: 2001-11-24 10:53:59

Od: "Czaplewski" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym poinformować, że na wniosek Społecznego Stowarzyszenia Inwalidów
Słuchu i Ich Przyjaciół w Grudziądzu przy pomocy wsparcja tej inicjatywy ze
strony Urzedu Miejskiego od 2000 roku działają Alarmowe telefony faksowe
(faksy) do policji, straży pożarnej i pogotowia ratunkowego.
Tak się składa że w Grudziądzu niesłyszący i słabosłyszący nie mają takich
problemów.
A że nie ma takich telefonów w innych miastach, jest winą organizacji
Polskiego Związku Głuchych która nic nie robi żeby polepszyć sytuację
niesłyszących w tej kwestii.
W Grudziądzu tez działa Polski Związek Głuchych - ale nie ruszył palcem w
tej sprawie.

Pozdroweinia
aaa_/scorpio

17. Data: 2001-11-26 05:57:50

[...]