Ćwiczenie na koncentrację

1. Data: 2001-11-12 10:05:19

Temat: Ćwiczenie na koncentrację
Od: "Pam" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W pewnej książce przeczytałem o pewnym ćwiczeniu na koncentrację. Dodam
tylko, że znalazłem je także w innej pozycji. Czy ktoś stosował te
ćwiczenie? Czy nie szkodzi ono na wzrok? Czy rzeczywiście daje niesamowite
rezultaty?

"Wybierz sobie punkt na ścianie (lub narysuj na kartce i powieś na ścianie)
wyraźny punkt. Usiądź przed scianą w odległości około 1 metra, tak abyś
musiał podnieść wzrok (nie głowę) o około 20-40 stopni i obserwuj punkt.
Pozwól twojemu ciału i twoim oczom, aby się rozluźniły. Skoncentruj uwagę na
punkcie, tak jakby nic poza nim nie było na świecie. Wpatruj się w punkt tak
długo, aż poczujesz się zmęczony. Wtedy natychmiast przerwij. Każdego
następnego dnia staraj się przedłużać ćwiczenie o jedeną minutę, aż
dojdziesz do 20 minut."

Czy to naprawdę działa?

Z góry dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam

Mielech
m...@f...onet.pl
http://strony.wp.pl/wp/mielech1/

2. Data: 2001-11-12 22:59:30

Temat: Re: Ćwiczenie na koncentrację
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pam" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dojdziesz do 20 minut."
>
> Czy to naprawdę działa?
>
> Z góry dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam

to musi byc bardzo nudne:)

3. Data: 2001-11-14 02:37:01

Od: "BeS" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dojdziesz do 20 minut."
>
> Czy to naprawdę działa?
>
> Z góry dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam

Dziala. Zdecydowanie.

Tabletki antykoncepcyjne a dolegliwosci
szkla korekcyjne
Ból kolana