Tabletki antykoncepcyjne a dolegliwosci

1. Data: 2001-11-12 09:36:18

Temat: Tabletki antykoncepcyjne a dolegliwosci
Od: "Nict" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moja dziewczyna bierze od ok. 3 lat tabletki antykoncepcyjne (najpierw
byl to Cilest poytem Microgynon teraz znowu Cilest - ak jej zapisywano). Od
jakichs 3 miesicy podczas miesiaczki ma nieznosne bole nog. Bola ja nogi w
okolicach ud i piszczeli. Wlasnie podczasmiesiaczki. Czy to moze miec
zwiazek z tabletkami? Jak to mozna zdiagnozowac? Pytam bo mieszkam w
miescie, gdzie kazdy lekarz gada co innego i kazdy jest najmadrzejszy.
Pozdrawiam serdecznie, licze na odpowiedz

NB

2. Data: 2001-11-12 09:54:19

Temat: Re: Tabletki antykoncepcyjne a dolegliwosci
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miescie, gdzie kazdy lekarz gada co innego i kazdy jest najmadrzejszy.
> Pozdrawiam serdecznie, licze na odpowiedz

moze miec zwiazek - szybciutko do lekarza. - ale niech ta twoja pociecha leczy
sie u jednego, a nie lata z kwiatka na kwiatek :-)) - moze niech zacznie od
ginekologa..

adam

3. Data: 2001-11-13 10:28:11

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nict" <

> [...]
> miescie, gdzie kazdy lekarz gada co innego i kazdy jest najmadrzejszy.
> Pozdrawiam serdecznie, licze na odpowiedz

i to szybciutko do lekarza, dokładnie 2 m-ce temu przerabiałam ten temat, u
mnie nawet chirurg wyrecytował: zapalenie żył głębokich. Wiadro leków,
odstawienie tableteczek i nogi w odpoczynku. Moja przyjaciółka przyjmuje na
oddział 15, 16 letnie dziewczynki, a może już panny, które biorą leki
antykoncepcyjne i leżą miesiącami na oddziale dokładnie z chorobą żył. U
Twojej dziewczyny nie jest źle i niech tak zostanie, ale nie bagatelizujcie
tego, to poważna choroba!
życzę mimo takich koszmarnych wiadomości miłego dnia
pozdrawiam Ciebie i Twoja dziewczynę Agnieszka!

4. Data: 2001-11-14 00:16:25

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <...@...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tego, to poważna choroba!
> życzę mimo takich koszmarnych wiadomości miłego dnia
> pozdrawiam Ciebie i Twoja dziewczynę Agnieszka!

jeszcze chwila i dowiemy sie ze tabletki sa gorsze niz waglik...

a duzo tych pacjentek?

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org
http://www.gabinety.com.pl
http://www.gabinety.info

5. Data: 2001-11-15 11:36:38

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Agnieszka zapodała:

> i to szybciutko do lekarza, dokładnie 2 m-ce temu przerabiałam ten temat,
> u mnie nawet chirurg wyrecytował: zapalenie żył głębokich.

No dobrze, ale jak wyglądają pierwsze objawy?Na moich tabletkach jest
napisane, że występowanie i utrzymywanie się bolów głowy, nietypowego
obrzęku i bólu kończyn dolnych jest wskazaniem do odstawienia. Tylko co to
oznacza? czy jeśli czasem boli mnie głowa, to jest to wpływ tabletek? A
może wzrok szwankuje? Ale ostatnio mam taki ból w prawej nodze, jakbym
przeszła ze sto km. Nie ma obrzęku, żadnych widocznych zmian zewnętrznych,
tylko zmęczenie w okolicy kolana. Rano wcale nie jest lepiej i właśnie
zastanawiam się, czy iść do lekarza i do kogo - internista czy ginekolog?

Tabletek używam od 2 lat.

--
Pozdrawiam:
Justyna