XXI wiek i nadal ciemnogród

31. Data: 2020-04-02 09:00:14

Temat: Re: XXI wiek i nadal ciemnogród
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2020 o 02:57, Izaura pisze:

> MISTYCYZM 1 - ZBAWICIEL  14' 02"
> https://www.youtube.com/watch?v=le7GGth-bjM
>

> //maszpotencjal..

Nie, takiego nie mam.

Ewa

32. Data: 2020-04-02 09:15:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 22:59, Budzik pisze:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Co chciałas udowodnic ta wypowiedzia? Ze kwadrat nie jest prostokątem?
> BTW zapomniałas podac nr buta, zasiegu ramion i ile miał na 100 metrów
> przez płotki. Pewnie to wszystko jest dokładnie zapisane i skatalogowane
> w tym archiwum co o oczach pisali...

Nosi nazistowski kaganek oświaty.
Ona chciała udowodnić, że to niemożliwe, że Żyd mógłby mieć rude włosy i
oczy w różnych kolorach. Ma też pewnie gdzieś wymiary jego czaszki.
Ciekawe dlaczego nie wspomniała o bruździe na czole...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Aryjski_wygl%C4%85d

"W czasie II wojny światowej na terenie getta warszawskiego prowadzono
badania na temat cech powierzchowności wyróżniających Żydów i
respondenci najczęściej wskazywali właśnie na oczy, kształt nosa i włosy
jako na cechy zdradzające pochodzenie ich posiadacza"

"Naziści wierzyli, że Aryjczyk bez trudu rozpozna nie-Aryjczyka już na
pierwszy rzut oka[8]. Jednak w praktyce rozpoznanie Żyda na podstawie
jego wyglądu w większości przypadków okazywało się niemożliwe[8][9].
Dlatego celem antysemickich praw takich, jak tzw. ustawy norymberskie,
było m.in. sprawienie, by Żydzi stali się widoczni i odróżnialni na
pierwszy rzut oka, jeśli nie dzięki wyglądowi, to dzięki specjalnym
stygmatyzującym odznakom"

Pozdrawiam
Piotr

33. Data: 2020-04-02 09:22:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> Co chciałas udowodnic ta wypowiedzia? Ze kwadrat nie jest prostokątem?

Zwróć uwagę na moje ,,TAK DOKŁADNIE" - więc niby skąd przypisywanie mi
dowodów tego typu?
Niczego nie ,,udowadniam", tylko UŚCIŚLAM.
Czy kiedykolwiek zainteresowało Cię, DLACZEGO mówiono tak powszechnie po
aramejsku?
Twierdzę, że Jezus był Aramejczykiem, a nie ,,zydem" (Twoja pisownia
oryginalna), bo ,,zydów" w twoim (jakże potocznym i nieścisłym a naiwnym)
rozumieniu
wtedy nie było. Nawet jezyka hebrajskiego wtedy nie było. I to właśnie
DLATEGO POWSZECHNIE MÓWIONO PO ARAMEJSKU w tym rejonie. Poczytaj o
,,kwadratach i prostokątach":

,,(...) Abraham był Aramejczykiem, jego syn Izaak był również Aramejczykiem
(o czym mówi żydowska Księga przez chrześcijan zwana Starym Testamentem).
Żona Izaaka była również Aramejką sprowadzoną przez sługę z Aramu. Więc
Jakub i Ezaw byli czystymi Aramejczykami, a nie Hebrajczykami i ich
językiem był język aramejski, a nie hebrajski...

W V Mojżeszowej ( Powtórzonego Prawa) rozdział 26 wiersz 5 czytamy:

"...Zabłąkanym Aramejczykiem był mój ojciec i zstąpił do Egiptu...". Dlatego
Izraelczycy i Judejczycy (nie słusznie przez Polaków nazywani żydami)
zawsze do czasów Jezusa Chrystusa (z Jezusem włącznie ) mówili po
aramejsku. W języku aramejskim spisane były również oba Talmudy (i
babiloński i jerozolimski), bo język hebrajski nigdy nie istniał w
starożytności. Na istnienie jakichkolwiek pism w języku hebrajskim w
starożytności nie ma żadnych materialnych dowodów. Są dowody na pisma
Egipcjan, Sumerów, Asyryjczyków, Babilończyków, Aramejczyków i innych, a
nie ma żadnego, żadnego zapisu w języku hebrajskim w starożytności, taki
język nie istniał.

Chaldejczycy, to również Aramejczycy, więc i oni i Babilończycy władali
takim samym językiem jak Izraelczycy, czy Judejczycy.

Od ok. X do IV wieku p.n.e. na ,,Bliskim Wschodzie" (i w Palestynie) panował
język aramejski. Później po około V wieku p.n.e. zastąpiony
nowocześniejszym językiem greckim. Jednak Judejczycy ( fałszywie nazywani
żydami) nadal posługiwali się językiem swojej nacji, czyli aramejskim.
(....)"

http://www.magisteriumpisma.pl/w-jakim-jezyku-mowil-
jezus

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2020-04-02 10:41:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2020 o 09:15, Kviat pisze:

> Nosi nazistowski kaganek oświaty.
> Ona chciała udowodnić, że to niemożliwe, że Żyd mógłby mieć rude włosy

To tym dziwniejsze udowadnianie, gdyż akurat "ryżawość" często była
uważana za jeden z zewnętrznych znaków rozpoznawczych tej właśnie
narodowości (w czasie wojny i pewnie wśród niektórych do teraz).

Ewa

35. Data: 2020-04-02 10:42:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2020 o 09:22, XL pisze:

> wtedy nie było. Nawet jezyka hebrajskiego wtedy nie było.

OMG! Coraz lepsze te ekspertyzy!

Ewa

36. Data: 2020-04-02 15:07:41

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.04.20 um 02:25 schrieb Izaura:
> [...]
powszechniala-kremlowska-propaganda/

> A jaki wynik _korespondencyjnych_ wyborow w Bawarii...?

Nie na temat.
Ale w drodze wyjatku i po znajomosci wyjasnie. Wybory komunalne (rady
miast, burmistrzowie i rady gminne) odbyly sie normalnie, tzn. byly
lokale wyborcze oraz mozliwosc wyborow listownych. W lokalu siedziala
komisja - pare osob w bezpiecznej odleglosci od siebie, a wyborcy
wchodzili kolejno, dostawali karty z kopertami i szli do kabin (krzeslo,
stolik z drewniana obudowa, byl olowek, ale mozna bylo uzywac wlasny).
Pozniej oddawalo sie koperty (dwie) i czlonek komisji pokazywal, do
ktorej urny. Pokazywalo sie jemu pismo z zawiadomieniem o wyborach, on
robil ptaszka na liscie, kazal zachowac papier na ew. dogrywke. Nie bylo
zadnych kontaktow ani sprawdzania dokumentow (wczesniej zreszta tez nie
proszono o ID). Tak bylo 15.3.

Pare dni pozniej dowiedzielismy sie, ze bedzie dogrywka na burmistrza,
ale droga listowna. Dostalismy po jakims tygodniu duze koperty z
papierami - karta wyborcza, potwierdzenie wyboru, pouczenie co
wypelniac, w jaka koperte co wlozyc itd. Do niedzieli 29.3. mielismy
czas wrzucic do skrzynki pocztowej, do skrzynki kolo naszego lokalu
(szkola) lub przy ratuszu.

Ogolnie w radzie miejskiej wiekszosc ma CSU, pozniej Zieloni, SPD,
burmistrz jest dotychczasowy z SPD. W okolicy rowniez zwyciezyla CSU,
czasem inne partie (SPD, Zieloni, Liberalowie, Wolni), AfD i Lewica sa
na marginesie. Nasz burmistrz bedzie staral sie o koalicje (chyba z
Zielonymi, stamtad mial ostatnie 6 lat zastepczynie) i beda nam dalej
budowac, rozwijac i sie starac.

Nie ma tradycji, zeby zarzucac falszerstwa, opluwac przeciwnikow, a na
roznych imprezach pokazuja sie obok siebie przedstawiciele roznych
partii (nie wiem jak z AfD, bo oni sa troche jak tredowaci), burmistrz
(SPD) fotografuje sie razem z krajowym ministrem spraw wewnetrznych
(CSU), ktory zreszta tutaj mieszka, na rozne imprezy przychodza ludzie z
roznych frakcji ...

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)

37. Data: 2020-04-02 19:21:09

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.04.20 um 15:07 schrieb Sylvio Balconetti:

> [...]
> (SPD) fotografuje sie razem z krajowym ministrem spraw wewnetrznych
> (CSU), ktory zreszta tutaj mieszka, na rozne imprezy przychodza ludzie z

Doszlo do mnie, ze tzw. korespondencyjne wybory w Bawarii komentuja
polskie media. Jak wspomnialem, opcja wyborow listownych sa chyba od
zawsze, jak nie mozesz lub nie chcesz isc do lokalu wyborczego.
Wypelniasz druk zawiadomienia o wyborach, wysylasz go do komisji lub
udajesz sie osobiscie i prosisz o papiery. A z tymi komunalnymi byla
tylko dogrywka - kampania trwala miesiacami (spotkania, dyskusje,
facebook, plakaty) i cale wybory uzupelniajace na kilku burmistrzow
(niektorzy przeszli za pierwszym razem) odbyly sie listownie.

38. Data: 2020-04-02 20:26:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Doszlo do mnie, ze tzw. korespondencyjne wybory w Bawarii komentuja
> polskie media.

Komentują? Wyją. Opozycyjne. Że to jest NIEMOŻLIWE W POLSCE :)

> [...]
> facebook, plakaty) i cale wybory uzupelniajace na kilku burmistrzow
> (niektorzy przeszli za pierwszym razem) odbyly sie listownie.

No i super. Dzięki za relację. Tak to widzę i u nas.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

39. Data: 2020-04-03 00:58:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-02 08:57, XL wrote:
> [...]
bnyap5Izvsl5hNXIvjyDyyLypnZIV7Y

> [...]
>
> http://www.magisteriumpisma.pl/w-jakim-jezyku-mowil-
jezus

> Polecam Ci cały tekst. Tak ot, dla ciekawości.

dlatego dostrzeglem ten potencjal...

40. Data: 2020-04-03 01:36:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-02 15:07, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> (SPD) fotografuje sie razem z krajowym ministrem spraw wewnetrznych
> (CSU), ktory zreszta tutaj mieszka, na rozne imprezy przychodza ludzie z

To dlaczego taka sraczka w niemieckiej prasie...?
Probuja odwrocic uwage zwierzynca od czegos... czy to tylko tak wyglada...?

https://www.dw.com/pl/sueddeutsche-zeitung-o-polsce-
blisko-zamachu-stanu/a-52951653

Co potem?
Brawo, Węgrzy!