YR Monoi samoopalacz?

1. Data: 2003-06-10 07:03:34

Temat: YR Monoi samoopalacz?
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś ma doświadczenia z samoopalaczem "Złocisty krem samoopalający"
Monoi de Tahiti Yves Rocher?
Parę razy uzywałam i zero efektów... Używałam na nogi i twarz - i nic.

Pozdrawiam,
Joanna

specjalistyczny serwis o papugach nimfach - http://nimfy.emernet.pl/
http://papugi.emernet.pl - Papuzi Portal - wszystko o papugach

1. Data: 2003-06-10 07:47:55

Temat: Re: YR Monoi samoopalacz?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> Witam!
>
> Czy ktoś ma doświadczenia z samoopalaczem "Złocisty krem samoopalający"
> Monoi de Tahiti Yves Rocher?
Google i wizaz przestaly dzialac?
http://tinylink.com/?RViU6C2a1m

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-10 08:42:07

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@m...com.pl> wrote in message
Joanna wrote:
> Witam!
>
> Czy ktoś ma doświadczenia z samoopalaczem "Złocisty krem samoopalający"
> Monoi de Tahiti Yves Rocher?
Google i wizaz przestaly dzialac?
http://tinylink.com/?RViU6C2a1m

Juz drugi raz jestem odsylana do wizazu.pl - czy to oznacza, ze ta grupa
jest tylko uzupelnieniem tych stron???
Czy tu mozna pytac tylko o to o czym tam sie nie rozmawialo??

Archiwum grupy przeszukałam i nie znalazłam tam satysfakcjonującej mnie
wypowiedzi, dlatego zapytałam tutaj.

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2003-06-10 08:58:02

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> [...]
> jest tylko uzupelnieniem tych stron???
> Czy tu mozna pytac tylko o to o czym tam sie nie rozmawialo??
Oznacza tylko tyle, ze zanim sie o cos zapyta wypadaloby sprawdzic
_ogolnie_dostepne_ zrodla... :-/

> Archiwum grupy przeszukałam i nie znalazłam tam satysfakcjonującej mnie
> wypowiedzi, dlatego zapytałam tutaj.
Nie satysfakcjonuja cie wypowiedzi znalezione w archiwum, ze ten
samoopalacz odpowiada Kaliope, Kropelce, Anurycy, Skakance, Shebie (juz
nie mowiac o mnie)...
Czy mozesz wiec napisac jakiej odpowiedzi oczekujesz?

Pozdrawiam
ISIA, zadziwiona

1. Data: 2003-06-10 09:26:57

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie mowiac o mnie)...
Czy mozesz wiec napisac jakiej odpowiedzi oczekujesz?<<<<<<<

Tak, napisałam, ze używałam i nic, żadnych efektów. Interesuje mnie czy
więcej osób ma ten sam problem. Dlaczego u mnie nie działa? Interesuje mnie
to szczególnie w kontekście postów podanych przez Ciebie osób, które go
chwalą.
Może on nie działa na każdą skórę? Może ja coś źle robię? W instrukcji jest
napisane "przed lub po kąpieli słonecznej" i ja używałam go 'przed'. Może
trzeba było na noc? Nie wiem i własnie o to mi chodzi - o odpowiedź na to
pyatnie...

A tak przy okazji - odsyłanie do archiwum ma sens w zasadzie tylko w
przypadkach jeśli problem został już rozwiązany. Jeśli bowiem ktoś się pyta
o opinie na jakiś temat to chodzi mu o zebranie jak największej liczby
informacji a - od czasu kiedy była dyskusja znajdująca się w archiwum do
czasu zadania pytania - do grupy mogły dołączyć nowe osoby, które mogą mieć
cos ciekawego do powiedzenia na ten temat.

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2003-06-10 09:32:35

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> trzeba było na noc? Nie wiem i własnie o to mi chodzi - o odpowiedź na to
Tzn. nalozylas krem, odczekalas 3 godziny, a po umyciu caly kolor zszedl
z woda, tak?
Uzywalas wczesniej jakiegos samoopalacza?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-10 09:44:40

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z woda, tak?<<<<

Nałożyłam i kolor zniknął.... W zasadzie widoczne były tylko świecące
drobinki. Moze nakładałam za mało? Ale nie wydaje mi się...

Dawno temu i działał (nie pamiętam już jaki).

Generalnie mam jasną karnację i trudno się opalam.

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2003-06-10 09:56:00

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> z woda, tak?<<<<
>
> Nałożyłam i kolor zniknął.... W zasadzie widoczne były tylko świecące
> drobinki. Moze nakładałam za mało? Ale nie wydaje mi się...
To sprobuj moze jeszcze raz, naloz, odczekaj 3 godziny i naloz druga
warstwe, moze zlapie... :-/

> Dawno temu i działał (nie pamiętam już jaki).
>
> Generalnie mam jasną karnację i trudno się opalam.
To moze w tym Monoi jest za malo tego 'wyzwalacza opalenizny' jak dla
ciebie? hmmm... a masz kogos kto by ci dal sprobowac jakiegos
samoopalacza w wersji dark...

Ja mam jasna karnacje, opalam sie trudno i na czerwono, a Monoi mnie
zlapalo od razu i na zlocisty braz.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-10 12:17:55

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jun 2003 09:03:34 +0200, Joanna wrote:

> Witam!
>
> Czy ktoś ma doświadczenia z samoopalaczem "Złocisty krem samoopalający"
> Monoi de Tahiti Yves Rocher?
> Parę razy uzywałam i zero efektów... Używałam na nogi i twarz - i nic.

Miałam go ze 3 lata temu. Nałozyłam z duzą obawą, ze bedzie nierówno, i...
NIC - zero efektów.
Tak po tygodniu stosowania dałam sobie spokój, samopalacz dolezał swoich
dni w szafce, a po przeterminowaniu wylądował w koszu.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-10 14:54:38

Od: "Brand New Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
Google i wizaz przestaly dzialac?

a ty jeszcze nie przestalas szczekac? Widze, ze ta grupa nadaje sens twojej
egzystencji i walczysz jak lwica o kazde zapisane tu slowo... Jak to mowia,
ugryz sie w dupe, zanim zapragniesz czynic komus uwagi... Uswiadom sobie, ze
nie potrafisz zachowywac sie kulturalnie, zatem moze po prostu powinnas sie
powstrzymywac przed odpisywaniem kazdemu?

Poradzcie....
uczesanie u fryzjera - czy musi byc taka czapka?
Uczucie świeżości
Problem- z wlosami w nosie
oddam - Wrocław - korektor zielony LRP