Re: YR-co polecacie?

Data: 2002-12-11 10:06:50
Temat: Re: YR-co polecacie?
Od: Evik <e...@p...wp.pl>

eliza <e...@p...onet.pl> wrote:
> O przepraszam, przepraszam, ja nic takiego fajnego nie dostałam.....;-)
> A to pewnie dlatego, że nie kupuję u nich wysyłkowo tylko w sklepach....:-(

Masz na mysli swiecznik i pudelko z karteczkami? Akurat te upominki
odbieralo sie wlasnie w sklepie. Mysle, ze juz przy pierwszym zakupie
w sklepie pani proponuje zalozenie karty klienta. Podaje sie swoje dane,
otrzymuje sie numer klienta i na takiej podstawie forma przesyla informacje
o tego rodzaju promocjach.

> No ale
> mam pytanie, czy jak się zaczyna kupować wysyłkowe w YR to mają jakieś
> preferencyjne ceny? Bo marzy mi się to do biustu, ale nie za tą cenę ...

Aby zaczac kupowac u nich wysylkowo trzeba sie postarac o jakis katalog
i dolaczona do niego taka karte, na ktorej wpisuje sie wybrane produkty.
Czasami do roznych gazet dolaczone sa takie katalogi. Ponadto do
katalogu dolaczona jest koperta i na jej odwrocie mozna wpisac dane osoby
zainteresowanej ich kosmetykami, ktorej mogliby przyslac katalog :)

Pozdrawiam,
Evik