Re: Z Holandii

Data: 2010-03-24 14:50:56
Temat: Re: Z Holandii
Od: de Renal <f...@g...com>

Druch napisał(a):
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message
d.googlegroups.com...

> [...]
> Ze masz mozliwosc (jak napisales) "uspienia siebie".
> Wystarczy ze wstrzykniesz sobie odpowiedni srodek, domiesniowo.
>
> Pytanie: dlaczego o tym nie wiesz?
> Przepraszam ze napisze okrutnie: ale mam wrazenie
> ze ludzie przestaja rozumiec swiat w ktorym zyja.
> Bo widza go "teoretycznie", tylko przez szklany ekran?
>
> ---
> Wracajac do tematu: jest to troche dziwne:
> jesli zdrowy czlowiek ale po 70 chce umrzec,
> to do tej pory inni ludzie starali sie go ratowac
> (np. poprzez psychologa?).
> Teraz inaczej: -nie ma sprawy, "uspimy" Cie.

Bo to co prezentujesz, to ślepa zwierzęca afirmacja życia, jesteś jak
dzikie zwierzę w cywilizowanym świecie. Temat tabu, czyli śmierci, był
przez pokolenia wypierany i te dzikie regiony zaczęto teraz
cywilizować, czyli spektrup umysłu, zaczyna widzieć szerzej
rzeczywistość, jaśniej, bez kompleksów, które zalewały oczy a te
sprawy , spychając je w tabu. Tak samo jak z seksem, spychany staje
dziki i niekontrolowany przez człowieka, człowiek świadomy jest
świadomy tego , że on nim zarządza, świadomie czerpie, świadomie
widzi, że komuś może robić krzywdę tym seksem. Cywilizacja zachodnia
wychodzi z nieświadomości, widzimy dojrzałość.