Re: Z Holandii

Data: 2010-03-24 18:00:50
Temat: Re: Z Holandii
Od: J-23 <k...@g...pl>

On 24 Mar, 15:44, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
a_eutanazja_dla_kaz...

> Ale on, oczywiście, chciał aby to ONI jego zabili, prawda?
> Dlaczego nie przygotował się SAM na ewentualność cierpień i choroby -
> wcześniej? Pomyslałes o tym?
> :-/
> --
>
> Ikselka.

O! przemowilas do mnie ateisty?
Jak mozna sie przygotowac na takie cierpienia?
Jezeli mi zaczniesz co powiadac o bogu i oddaniu sie jego opiece, to
nie mamy o czym rozmawiac.
Ale znam przypadek kiedy lekarz prof. med. w stanie jeszcze przed
paliatywnym wybral smierc z wlasnej reki. Kiedy jeszcze mial sile to
zrobic. On dobrze wiedzial jakie nieludzkie cierpienia czekaj na niego
w niedlugim okresie.

J-23 itede...