Z Ikselką w temacie :-)

121. Data: 2009-03-09 19:41:56

Temat: Re: Z Ikselką w temacie :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 20:36:02 +0100, Aicha napisał(a):

> Na wysokości ponad 10 tysięcy metrów temperatura jest "troszkę"
> poniżej zera :>>>

Skoro innego nieba nie znasz...

122. Data: 2009-03-09 19:45:39

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No to czuję się zaproszona do Wielkopolski lub któregoś z
> państw basenu morza śródziemnego :->

Bardzo mi miło..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

123. Data: 2009-03-09 19:46:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 20:38:25 +0100, Aicha napisał(a):

> Co Ty, kurwa, wiesz o geologii? :D

A co ma piekło do geologii???????
PS. Bez "kurwa".

124. Data: 2009-03-09 19:47:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Mar 2009 20:45:39 +0100, jadrys napisał(a):

> Bardzo mi miło..

Kielce zapraszają.

125. Data: 2009-03-09 19:48:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Robię dwa codziennie nienaprzemiennie i nie zwariowałam.

Taaa...

--
Pozdrawiam - Aicha

126. Data: 2009-03-09 19:52:08

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Myślę, że wartoby dla porządku przedyskutować pojęcie gościa... bo to, co
> się mi tu imputuje, na pewno nie podchodzi pod to właśnie pojęcie.

Nic się nie imputuje.. Po prostu gość jest gościem, nieważne proszony
czy nie. I jest dobrym obyczajem nie szczuć takowego psami..

127. Data: 2009-03-09 19:52:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Jaka ona?? ikselku.

Ikselek dostał pomieszania. Móżdżek mu się przegrał od nadmiaru zajęć
w jednej chwili :>

--
Pozdrawiam - Aicha

128. Data: 2009-03-09 19:53:55

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

129. Data: 2009-03-09 19:53:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Nic się nie imputuje.. Po prostu gość jest gościem, nieważne
> proszony czy nie. I jest dobrym obyczajem nie szczuć takowego
> psami..

Może Ikselkuś czegóś bojący? Zawiści ludzkiej np.

--
Pozdrawiam - Aicha

130. Data: 2009-03-09 20:18:09

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ikselek dostał pomieszania. Móżdżek mu się przegrał od nadmiaru zajęć
> w jednej chwili :>

Ikselkowi zdarza się to coraz częściej.. Nie jest to pierwszy raz gdy
pisze o mnie "ona"

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
co zamiast bulki tartej...
wiosenne inspiracje
Sok winogronowy - pytaie o jakość