Z cyklu: "I <<dr>> Kwasniewskie ZNOWU miał rację" :-))

11. Data: 2007-09-30 12:31:05

Temat: Re: Z cyklu:
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
fdo1p2$75g$...@i...gazeta.pl...

"Ja przeszedlem te kuracje kilka lat temu. Jak pilem 25 cytryn
to czul;erm sie niewiarygodnie swierzo, rzeźko i lekko. Wyglad
(twarz i w ogole) mialem taka jak zaden aktor filmowy, tego sie nie
da opisac. Minusy: rozpuszczalo zęby. Pod koniec kuracji prawie nie moglem
gryzc. Po jakims czasie zeby sie odbudowaly.
" are

po takich "dietach" jw , to biedne dziecko arus, nie moze rozmawaic , moze
tylko swoje frustracje wyladowywac na grupach :)

Jurek

12. Data: 2007-09-30 12:58:24

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq <g...@g...pl> napisał(a):

> po takich "dietach" jw , to biedne dziecko arus, nie moze rozmawaic , moze
> tylko swoje frustracje wyladowywac na grupach :)

Wiesz co Jurek, gdyby nie Ty to łoptymalne juz
dawno spalilyby sie ze wstydu przez swoj brak
elokwencji i celnych ripost... Tak trzymaj, jestes
nieoceniony dla Sprawy!

13. Data: 2007-09-30 13:16:09

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> po takich "dietach" jw , to biedne dziecko arus, nie moze rozmawaic , moze
> tylko swoje frustracje wyladowywac na grupach :)

Dla niego to jest FORUM ;) już dawno Cooler mówił że to zły pomysł robić bramke www
na grupy dyskusyjne ;( każdy idiota moze wtedy na nie pisać ;(

14. Data: 2007-09-30 13:23:27

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
fdo6hg$ntf$...@i...gazeta.pl...

> Wiesz co Jurek, gdyby nie Ty to łoptymalne juz
> dawno spalilyby sie ze wstydu przez swoj brak
> elokwencji i celnych ripost... Tak trzymaj, jestes
> nieoceniony dla Sprawy!

zjedz sobie cytrynke Arus! sprawe to Ty masz , tylko ze skonsultuj najpierw
ze specami ktorzy opiekuja sie Anna/Hanna itd, bo bez tego nawet TT nie
bedzie Cie tolerowal zbyt dlugo :)

Jurek

15. Data: 2007-09-30 13:36:21

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq <g...@g...pl> napisał(a):

> nawet TT nie
> bedzie Cie tolerowal zbyt dlugo :)

I tak o całe lata dluzej nic Ciebie, optymalny
dyskutancie

16. Data: 2007-09-30 16:09:25

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
fdo8ol$22i$...@i...gazeta.pl...
> I tak o całe lata dluzej nic Ciebie, optymalny
> dyskutancie

czyzby juz sie stalo :))))))

Jurek

17. Data: 2007-10-01 13:48:02

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq <g...@g...pl> napisał(a):

> czyzby juz sie stalo :))))))

Nie, dlaczego? TT nie banuje za nieprawomyślnosc
tak jak "dr" JK, ktory mnie zabanowal u siebie.
Za to banuje za belkot, dlatego Ciebie zabanowal

18. Data: 2007-10-01 18:53:56

Temat: Re: Z cyklu: [OT] na wesoło ;)
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Da sie zrobic, ale najpierw Ty zdaj maturke. Dzisiaj
> to łatwe.

Drugi raz? ;)
Jak ja robiłam maturę, to Ciebie jeszcze nie było na świecie :)
Ty jednak chyba tej matury nie masz... maturzysta nie robi tylu błędów
ortograficznych... 8)
Ale jesteś młody, wszystko jeszcze przed Tobą. Trzymam kciuki! :)

Krystyna
--
Jasiu przychodzi do domu i skarży się mamie:
- Mamo, dzieci w szkole śmieją się ze mnie bo dużo jem!

19. Data: 2007-10-01 19:06:50

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
fdqtqi$keh$...@i...gazeta.pl...
> Nie, dlaczego? TT nie banuje za nieprawomyślnosc

za przeproszeniem! "jaja" sobie robisz!? , juz obiecywales ze "wrzucisz" tu
post w ktorym TT pisze za co zablokowal mi dostep do swojej prywatnej grupy,
no to jak wrzucasz go czy nie?

> tak jak "dr" JK, ktory mnie zabanowal u siebie.

czyli jak Ty bluzgasz , to to jest "...nieprawomyslnosc ..." za ktora Cie
"zbanowano"!? :)))))) Arus Ty masz moralnosc tego "przyslowiowego" zlodzieja
krow :D)))

> Za to banuje za belkot, dlatego Ciebie zabanowal

Arus biedne dziecko, poczytalem sobie troche twojej tworczosci na tej
"prywatnej" grupie (chyba wiesz ze jest to mozliwe?), i jezeli 95%(i jestem
ostrozny!) twojej tworczosci u niejakiego TT, nie jest belkotem to czym jest
!? :)))))

Ale dzieki takim jak Ty , poziom tej prywatnej grupy znalazl sie na poziomie
jakiego TT sobie zyczyl :)

Jurek

20. Data: 2007-10-01 19:40:33

Od: "Kuc Adam" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał
> [...]
> ortograficznych... 8)
> Ale jesteś młody, wszystko jeszcze przed Tobą. Trzymam kciuki! :)

tu sie nie zgodze ;]
ja robilem jeszcze stara mature i wiem ze wtedy byulo ok. a teraz jest
gorzej ;]

"Śmiertelna epidemia otyłości"
miałam dość tej diety
odp. na post krystyny T.
"Choroba trawiąca układ"
(IVAN): SANTIFICADOS PARA CONOCER EL PRIMER NOMBRE DE DIOS