odp. na post krystyny T.

1. Data: 2007-09-17 12:19:24

Temat: odp. na post krystyny T.
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna T.napisala:

> I jak zwykle ekspertów od chorób układu trawiennego nie interesuje szukanie
> przyczyny choroby w diecie wysokowęglowodanowej...

> A na diecie optymalnej mimo ciężkiego stanu pacjentce ustąpiły wszystkie
> dolegliwości przewodu pokarmowego... :)
> I co? Ekspertów takie "cuda" nie
> interesują, bo im się taka metoda leczenia po prostu nie opłaca... :/
> http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=681

No fajnie.... Ale napisz lepiej, dlaczego zniknela
z sieci, strona internetowa Bonifacego Czerniaka:

http://www.arkadia-polania.pl/ciekawostki.htm

na stronie tej ten byly czlonek waszej ubeckiej, satanistycznej sekty, pisal
o wzrastajacej ilosci zgonow ludzi chorych oraz mlodych, ktorzy ta "cudowna"
diete zastosowali.

-------
Niewlasciwa dieta to doskonala metoda na morderstwo doskonale - Krystyna Tomczak
aka optymalna.

2. Data: 2007-09-17 13:29:52

Temat: Re: odp. na post krystyny T.
Od: el-ec-tr <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff pisze:

> [...]

"nie opłaca". pomyśl człowieku na czym ktokolwiek miałby tu zarabiać.
wsadź sobie te głupie teorie spiskowe w swoją tłustą ...

ps. sorry,że tu odpisuje tej krystynie, ale mam ją w plonkownicy.

3. Data: 2007-09-17 13:33:42

Od: el-ec-tr <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

el-ec-tr pisze:

> "nie opłaca". pomyśl człowieku na czym ktokolwiek miałby tu zarabiać.
> wsadź sobie te głupie teorie spiskowe w swoją tłustą ...
>

> ps. sorry,że tu odpisuje tej krystynie, ale mam ją w plonkownicy.

dla potomności:

http://web.archive.org/web/20070525170305/http://www
.arkadia-polania.pl/ciekawostki.htm

(polskie znaki można włączyć przełączając kodowanie w przeglądarce na
iso-8859-2)

4. Data: 2007-09-17 17:09:24

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"el-ec-tr" <e...@n...pl> a écrit dans le message de news:
fclvqq$789$...@n...news.tpi.pl...
> "nie opłaca". pomyśl człowieku na czym ktokolwiek miałby tu zarabiać.
> wsadź sobie te głupie teorie spiskowe w swoją tłustą ...
>
> ps. sorry,że tu odpisuje tej krystynie, ale mam ją w plonkownicy.

a wiesz gdzie mozesz te plonkownice sobie wsadzic?

Jurek

5. Data: 2007-09-17 17:11:47

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"el-ec-tr" <e...@n...pl> a écrit dans le message de news:
fclvps$l8$...@a...news.tpi.pl...
> dla potomności:

zabwicielu wcielony i samomianowany, poszukaj jeszcze oswiadczen jednego
frustrata , niejakiego TT . A dostaniesz medal za zaslugi "na rzecz" od
biednego Arusia i jemu podobnych "nietlustych" nawiedzonych :)))

Jurek

"Choroba trawiąca układ"
(IVAN): SANTIFICADOS PARA CONOCER EL PRIMER NOMBRE DE DIOS
Barwniki w zywności odpowiedzialne za ADHD
miałam dość diety
miała dość diety