Z cyklu: "I <<dr>> Kwasniewskie ZNOWU miał rację" :-))

1. Data: 2007-09-29 09:13:44

Temat: Z cyklu: "I <<dr>> Kwasniewskie ZNOWU miał rację" :-))
Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tworca diety "optymalnej", jak wiadomo, twierdzi w swoich
ksiazkach, ze jego wiedza pochodzi od kosmitow - tych
samych co dali wg niego reaktor termonuklearny, ktory
posluzyl do rozmnozenia manny na pustyni w dawnych
czasach.

Koncepcje te wysmiewalismy niejednokrotnie, a tymczasem
okazuje sie, ze musimy udezyc sie w piers. Bowiem Xenu,
miedzygalaktyczny tytan i terrorysta faktycznie ma zamiar
zaatakowac Ziemie!

http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
icleId=61945

Pozostaje miec tylko nadzieje, ze naukowcy pojda po
rozum do glowy i takze i tym razem przeprosza "dr"*
Kwasniewskiego za swoja glupote i arogancje. Eh,
pomazyc...

* Tworca D"O" podpisuje sie "dr" chociaz nie ma
zadnego doktoratu.

2. Data: 2007-09-29 10:35:19

Temat: Re: Z cyklu: "I <<dr>> Kwasniewskie ZNOWU miał rację" :-))
Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

<ciach bzdety>

Aruś mógłbyś nie spamować grupy ?? żenującymi postami ?? to że na grupie nic
się nie dzieje to zasługa min. takich kretyńskich postów w twoim i tobie
podobnych wykonaniu ;)

--
"Ja przeszedlem te kuracje kilka lat temu. Jak pilem 25 cytryn
to czul;erm sie niewiarygodnie swierzo, rzeźko i lekko. Wyglad

3. Data: 2007-09-29 10:57:10

Temat: Re: Z cyklu:
Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <s...@g...pl> napisał(a):

> Aruś mógłbyś nie spamować grupy ?? żenującymi postami ?? to że na grupie nic
> się nie dzieje to zasługa min. takich kretyńskich postów w twoim i tobie
> podobnych wykonaniu ;)

Czy mi sie wydaje, czy Pan, Panie Matecki, nazywa odkrycia
"doktora" kretyńskimi?

4. Data: 2007-09-29 13:29:32

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy mi sie wydaje, czy Pan, Panie Matecki, nazywa odkrycia
> "doktora" kretyńskimi?

Tobie jak widzę wszystko się wydaje ;)

--
"Poszlo do abuse, pszenno-buraczany idioto." Marcin 'Cooler' Kuliński

5. Data: 2007-09-29 21:02:06

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <s...@g...pl> napisał(a):

> Aruś mógłbyś nie spamować grupy ?? żenującymi postami ?? to że na grupie nic
> się nie dzieje to zasługa min. takich kretyńskich postów w twoim i tobie
> podobnych wykonaniu ;)

Aha. A to ze nic sie nie dzieje to zasluga Waszych
"mędrców, nawet niewykształconych", których tak bolą
kompleksy na punkcie swojego wyksztalcenia, ze zasmiecaja
grupe swoim "wysmiewaniem" naukowców. Taka grupa moze
tyko przyciagac "optmalnych" albo nieuków, a tacy zadko
kiedy potrafia obslugiwac komputer.

--
"jest polaczkiem -tfu, polskojęzycznym stetryczałym żydem???????
czy Kwaśniewski nie naraził się tym "garbatonosym judajczykom" odkrywając

6. Data: 2007-09-29 21:39:30

Temat: Re: Z cyklu: [OT]
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupe swoim "wysmiewaniem" naukowców. Taka grupa moze
> tyko przyciagac "optmalnych" albo nieuków, a tacy zadko

A propos nieuków: miałeś ortografię poprawić i co?
Nadal mnie udeRZA Twoja pisownia ;[
widać RZadko zaglądasz do słownika ortograficznego,
a o Twojej poprawnej pisowni to mogę tylko pomaRZyć, hm?... ;)

Krystyna
--
Przychodzi Jasiu do apteki i pyta:
- Czy jest może środek przeciwbólowy?

7. Data: 2007-09-30 03:32:20

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> A propos nieuków: miałeś ortografię poprawić i co?
> Nadal mnie udeRZA Twoja pisownia ;[
> widać RZadko zaglądasz do słownika ortograficznego,
> a o Twojej poprawnej pisowni to mogę tylko pomaRZyć, hm?... ;)

Da sie zrobic, ale najpierw Ty zdaj maturke. Dzisiaj
to łatwe.

--
"ten guziczek to sobie sami żydki -( safandryjscy chazarzy) wciskają
poczytaj co talibskie oszołomy piszą

8. Data: 2007-09-30 08:50:06

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

Naucz się się czegoś o sygnaturce i obsłudze jakiegoś programu do czytania news ;)
potem pouczaj innych.

P.S.
w którym Markecie aktualnie wykładasz ??

--
" Pewnie nie mozesz tego pojac, ale zwrocilbym publicznie uwage kazdemu, rowniez
wegetarianinowi, gdyby w tak razacy sposob zlamal zasady pisania na

9. Data: 2007-09-30 09:24:14

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> wegetarianinowi, gdyby w tak razacy sposob zlamal zasady pisania na=20
> grupy newsowe, jak zrobiles to przed chwila Ty." Marcin 'Cooler' =

Zalosna proba sklocenia mnie z Coolerem. A Pan Alojzy
oczywiscie zlego slowa nie uslyszy, nikt sie go nie
wyprze. Czy naprawde wszyscy "optymalni" podzielaja jego
poglady?

--
"i to jest syndrom wykształceniucha
[...]

10. Data: 2007-09-30 11:43:46

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
Po prostu przestań spamować ;) albo pisz z sensem ;P

--
"Ja przeszedlem te kuracje kilka lat temu. Jak pilem 25 cytryn
to czul;erm sie niewiarygodnie swierzo, rzeźko i lekko. Wyglad
(twarz i w ogole) mialem taka jak zaden aktor filmowy, tego sie nie
da opisac. Minusy: rozpuszczalo zęby. Pod koniec kuracji prawie nie moglem
gryzc. Po jakims czasie zeby sie odbudowaly.
" are

"Śmiertelna epidemia otyłości"
miałam dość tej diety
odp. na post krystyny T.
"Choroba trawiąca układ"
(IVAN): SANTIFICADOS PARA CONOCER EL PRIMER NOMBRE DE DIOS