Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

Data: 2011-11-11 21:56:20
Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:29:56 +0100, Paulinka napisał(a):

> To jest problem z 'życzliwymi' a nie z dziećmi. Sorry.
> Uporaj się z ludźmi, którzy źle Ci życzą. Dzieci nie mają z tym nic
> wspólnego.

Bzdety. Życzliwym moze być pracownik socjalny, który ma zamówienie na fajne
dziecko, albo ktoś z jego rodziny. I setka innych osób, zupełnie nie
powiązanych ze mną ządnymi negatywnymi relacjami - ot po prostu
"interpretatorów".
Nie dalej jak wczoraj był program o naczyniakach. Matka maleńkiego dziecka
mającego naczyniak na buzi, pod oczkiem, opowiadała o reakcjach nieznanych
ludzi na to - co rusz posądzano ją o bicie dziecka, nie dało się spokojnie
wyjść z dzieckiem z domu wręcz :->

> To sobie szukaj. I się ciesz, że masz zdolność wychowawczą w postaci
> klapsa. Inni sięgają dalej.

Bzdety.

> Ponieważ na pęczki znam takich właśnie katolików i w Usenecie też
> jesteście głośni.

Parafrazując - postrzegasz wybiórczo i tendencyjnie i to jest raczej Twój
problem z katolicyzmem, a nie z katolikami. Sorry.

Sama znam na pęczki niekatolików przeciwnych tej ustawie.