Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

1. Data: 2011-11-08 13:52:25

Temat: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

... i ukryj je w kartoflisku.
http://wyborcza.pl/1,75248,10605838,Szkola_nie_da_bi
c_dzieci__Bedzie_zakladac__Niebieskie.html

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

2. Data: 2011-11-08 15:42:34

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Nov 2011 14:52:25 +0100, Aicha napisał(a):

> ... i ukryj je w kartoflisku.
> http://wyborcza.pl/1,75248,10605838,Szkola_nie_da_bi
c_dzieci__Bedzie_zakladac__Niebieskie.html

Zejdź ze mnie i czytaj uważnie: "Z E Ś L A D A M I".
Zdajesz sobie sprawę, że Ś L A D Y nie powstają od zwykłego klapsa???

A z tym kartofliskiem - tani chwyt.

3. Data: 2011-11-11 15:06:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-08 16:42, Ikselka pisze:

c_dzieci__Bedzie_zakladac__Niebieskie.html

> Zejdź ze mnie i czytaj uważnie: "Z E Ś L A D A M I".
> Zdajesz sobie sprawę, że Ś L A D Y nie powstają od zwykłego klapsa???
>
> A z tym kartofliskiem - tani chwyt.

Masz i za klapsa. Więzienie. Zaczyna się :>
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/lubuskie/zielona-
gora/news/matka-odpowie-za-skarcenie-dziecka-klapsem
,1719979,3334,0,1#comments

4. Data: 2011-11-11 19:54:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 16:06:07 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> http://polskalokalna.pl/wiadomosci/lubuskie/zielona-
gora/news/matka-odpowie-za-skarcenie-dziecka-klapsem

"Jak poinformowała zielonogórska prokuratura, jeszcze w 2008 r. Rada
Legislacyjna przy premierze rządu polskiego stała na stanowisku, że
karcenie, nawet fizyczne, nie oznacza bicia dziecka, a bez stosowania
elementów przymusu i przemocy nie sposób zapewnić nawet elementarnego
bezpieczeństwa małemu dziecku.

Coraz częściej jednak opinia publiczna była bulwersowana informacjami o
drastycznych czy wręcz bestialskich przypadkach traktowania małych dzieci
przez rodziców i opiekunów. Wówczas nastąpiły zmiany w prawie zakazujące
bicia dzieci."

...no i dlatego teraz będą zabierać dzieci tym (w miarę) normalnym, a cała
reszta będzie tłukła dzieci jak dotąd, póki się nie wyda - a wtedy co tam,
"niech biorą, zrobimy se następne i weźmiemy becikowe" :->

A głupiemu radość po wyborach.

5. Data: 2011-11-11 19:59:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> reszta będzie tłukła dzieci jak dotąd, póki się nie wyda - a wtedy co tam,
> "niech biorą, zrobimy se następne i weźmiemy becikowe" :->

Ci w miarę normalni biją lekko, a ci w miarę nienormalni na śmierć.
Potrafisz znaleźć tutaj kompromis?
Może jesteś za zasadą 'nie mów nikomu, co się dzieje w domu'.
Czemu najbardziej to właśnie katolików denerwuje ta ustawa?

--

Paulinka

6. Data: 2011-11-11 20:38:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 20:59:20 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> Potrafisz znaleźć tutaj kompromis?
> Może jesteś za zasadą 'nie mów nikomu, co się dzieje w domu'.

Jestem za zasadą, że nie wolno ujednolicać prawa tylko dlatego, że państwo
nie daje sobie rady z rozróżnieniem klapsa od bicia - karcenie dziecka
(takze klapsem) jest potrzebne. Ponieważ inaczej dojdzie do tego, że dzieci
zamienią się miejscami z rodzicami - będą karcić rodziców i trzeba będzie
powoać nowe przepisy o niekatowaniu rodziców :->

> Czemu najbardziej to właśnie katolików denerwuje ta ustawa?

Ponieważ jak powszechnie wiadomo to tylko dzieci katolików są bite :->

7. Data: 2011-11-11 20:43:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-11 20:59, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ci w miarę normalni biją lekko, a ci w miarę nienormalni na śmierć.
> Potrafisz znaleźć tutaj kompromis?

Po co zaraz z tym kompromisem wyskakiwać.

> Może jesteś za zasadą 'nie mów nikomu, co się dzieje w domu'.
> Czemu najbardziej to właśnie katolików denerwuje ta ustawa?

Iksi swoje biła lekko, dlatego się obawia, że _takim_ normalnym zabierać
będą.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

8. Data: 2011-11-11 20:48:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> zamienią się miejscami z rodzicami - będą karcić rodziców i trzeba będzie
> powoać nowe przepisy o niekatowaniu rodziców :->

Dzieci jak ryby głosu nie mają. Kto ma ich bronić jeśli nie systemowa
ustawa, instytucje?
Trzeba je pozwolić katować, bo być może zdarza się nadużycia opieki?
Kim trzeba być, żeby nie rozumieć, że bicie dzieci jest chore i złe?
Jak bardzo trzeba być głupim, żeby bać się o własną rodzinę (zdrową,
normalną), żeby krzyczeć NIE! tej ustawie i tym samym pozwalać, że
takiego małego 4-letniego Michałka utopiono w Wiśle.

> Ponieważ jak powszechnie wiadomo to tylko dzieci katolików są bite :->

Ponieważ katolicy najbardziej krzyczą. Mnie to zdumiewa.

--

Paulinka

9. Data: 2011-11-11 20:49:25

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2011-11-11 20:59, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Po co zaraz z tym kompromisem wyskakiwać.

> Iksi swoje biła lekko, dlatego się obawia, że _takim_ normalnym zabierać
> będą.

Aż mi się Harun al Rashid (?) przypomina. Tez nauczycielka.

Paulinka

10. Data: 2011-11-11 20:55:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 21:43:14 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-11 20:59, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Po co zaraz z tym kompromisem wyskakiwać.

> Iksi swoje biła lekko, dlatego się obawia, że _takim_ normalnym zabierać
> będą.

Na pewno w mojej rodzinie każdy zna swoje powinności na tyle, że klaps jest
wyjątkowym srodkiem i takim pozostanie.

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...