Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

491. Data: 2011-11-23 09:53:31

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-22 23:30, Ikselka pisze:

> Ponieważ ten temat jest najbardziej zgłębianym tematem świata.
Aha, nie wiedziałem, że sprawa została wyjaśniona. To mi wtedy
powiedz: czy ten ksiądz, co molestował Suzi trafił pod sąd ?
Jaki dostał wyrok ?

492. Data: 2011-11-23 10:05:12

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-22 23:25, Ikselka pisze:

> Zaznaczyłam, że 15-latka jest dzieckiem tylko prawnie.
> Więc nie podciągaj reakcji 15-latki pod reakcje dziecięce.
Tiaaa ....
Czy Ty czasem czytasz, co piszesz ?
To kto takie głupawe prawo i po co ustawił - takie 'nieżyciowe' ?

> potencjalnymi ofiarami. Mam tu na myśli edukację MŁODZIEŻY (bo tutaj nie
> mówimy o dzieciach, tylko o młodzieży). Nie straszenie, tylko edukację:
> uczenie asertywności, kształtowanie poczucia własnej wartości, prawidłowego
> pojmowania własnej seksualności, granic nietykalności, sposobów jej obrony.
> O tym powinno się mówić na tzw etyce!
Tak, powinno. Ale w przypadku Suzi mówimy o przypadku dokonanym i to
jest tematem. Może po prostu źle sobie dobrałaś partnera do dyskusji.

493. Data: 2011-11-23 14:46:30

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message

> Aha, nie wiedziałem, że sprawa została wyjaśniona. To mi wtedy
> powiedz: czy ten ksiądz, co molestował Suzi trafił pod sąd ?
> Jaki dostał wyrok ?

Kardynal z Bostonu, ktory tuszowal pedofillie w jego rejonie, dostal prace w
parafii (bazylika) w Rzymie. Wczoraj papiez nie przedluzyl mu roboty. Ma juz
80 lat. Dozyl sobie szczesliwie emeryturki koscielnej....

i.

494. Data: 2011-11-23 15:48:58

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 04:37, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> trzymasz sie pogladu, bo tez kieruja Toba emocje. Jakies emocje. Ja
> pozostane przy prawie, i ciesze sie, ze ono uznaje pedofilie za
> przestepstwo. Bez wzgledu na okolicznosci.

Trzymam się poglądu, bo nauczyłem się powstrzymywać emocje. Przynajmniej
je ograniczać wobec złożoności i zróżnicowania każdej sprawy z osobna.
Uprawianie pedofilii jest obrzydliwym przestępstwem, ale jeszcze
większym świństwem dla mnie jest niesłuszne podejrzenie o to. A
przewrażliwieni na punkcie bezpieczeństwa dziecka rodzice mają skłonność
do bezrefleksyjnych oskarżeń.
Często też sprytne nastolatki wykorzystują słabości przygodnych mężczyzn
i próbują wykorzystywać prawo dla własnych korzyści, zemsty lub
usprawiedliwienia przed opiekunami.
Nie mówiąc już o przypadkach dołączania spraw o molestowanie własnych
dzieci współmałżonka dla łatwiejszego uzyskania rozwodu.

michał

495. Data: 2011-11-23 16:22:05

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> punkcie bezpieczeństwa dziecka rodzice mają skłonność do bezrefleksyjnych

a ja tu rozmawiam o rzeczywistym naduzyciu. Nie o podejrzeniu.....

> Często też sprytne nastolatki wykorzystują słabości przygodnych mężczyzn i
> próbują wykorzystywać prawo dla własnych korzyści, zemsty lub
> usprawiedliwienia przed opiekunami.

masz jakies doswiadczenia w tym zaresie, czy tylko tak z palca ssiesz?

> Nie mówiąc już o przypadkach dołączania spraw o molestowanie własnych
> dzieci współmałżonka dla łatwiejszego uzyskania rozwodu.

i wszystko trzeba sprawdzic. Ale ta dziedzina ma byc rozpatrywana w
konkretnych dwoch kolorach.

i.

496. Data: 2011-11-23 16:24:21

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 16:48, michał pisze:

> [...]
> Nie mówiąc już o przypadkach dołączania spraw o molestowanie własnych
> dzieci współmałżonka dla łatwiejszego uzyskania rozwodu.

dziwie ci sie za wypisujesz takie bzdury sygnujac to przejawem twojej
umiejetnosci powstrzymywania emocji. pisze, bo czuje sie wywolana do
tablicy, jako ze watek zahaczyl o badz co badz moje
doswiadczenia.wprawdzie nie che mi sie juz tego wiecej maglowac, bo
chyba potrafisz pojac, ze dla mnie sa to wspomnienia dosc niemile, ale
postanowilam, jeszcze ten raz odpisac na powyrzsze i nietylko, bo czuje
sie pokątnie oskarżana. wczoraj w expesie reporterow byl ktrotki
dokument, o nastoletnich alkoholiczkach, ktorych pirwsze doswiadczenia
seksualne byly mocno przygodne, najczesciej w okolicach 11/13 roku
zycia, zazwyczaj po pijaku, albo na innej bani. ja moj drogi, dziewictwo
stracilam bedac pelnoletnia mialam bite 18. majac 15 lat, kiedy to
''ksiadz tylko czlowiek'' mnie oblapial, nie calowalam sie jeszcze z
osobnikim płci meskiej, poniewaz nie czulam sie do tego dostatecnie
przygotowana. moje mlodziencze lata przypadaja na juz swobodne
obyczjaowo wczesna lata 90 te, ale mnie bylo daleko do rozwiazlosci,
jakie prezentowaly mi moje miastowe kolezanki. kiedy kilka dziewczyn,w
pierwszej klasie zaszło w ciaze, to bylam w szoku, jak to mozliwe, choc
wiem, ze na dlugo przede mna swoboda sexualna istniala. bylam
niesmiala,ciacha,myslaca o sobie jak najgorzej wsiowa dziewczynka i nie
insynuuj mi tu, ze prowokowalam tego ksiedza.
byc moze twoj oglad mojego doświadczenia, przedstawia stricte
przedmiotowo kobieca/dziewczeca seksualnosc, moze jest nasiakniety
twoimi typowo meskimi literackimi jedynie pobozymi zyczeniami, czego to
moze chcec dziewczyna w wieku 15l i do czego to one sa zdolne. nie
mierzy sie dziewczyn i dziewczynek jedna miara i doskonale to wiesz
jako ojciec i dziadek.
co poza tym. moim zdniem w ostateczności lepiej jest człowiekowi
dorosłemu odsiedziec niewiennie za niesluszne oskarżenia o pedofilie,
niz osłabiac czujnośc władz i społeczenstwa na obrzydliwy proceder,
ktory jak wiadomo nie słabnie, a którym jak wiadomo excytuje sie coraz
to szersze grono nie byle jakich nazwisk przez co narażać dopiero co
rozwijajće sie zycia. czaby jeszcze zauwazyć, ze gros parszywych
sprawców, umiejetnie sie kamufluje ze swoimi parszywymi preferencjami.
tylko co ja, lub jakakolwiek inna kobieta moze poradzic na to, ze dla
przewazajacej wiekszosci facetów 15 to niezla d...a do ...
i pewnie juz chce bo mie sie tak wydaje na podstawie lat mioich
mlodosci, czy tego co widze. pomijajac ze takie myslenie jest chore, to
tobie sie akurt dziwie... a w zasadzie nie dziwie, tylko ze punkt
wiedzenie, zalezy od puku siedzienia a w tym wypadku spojrzenia
kobiecego/dziewczyny. bo inaczej cala sprawa to mi zalatuje absurdem o
winnych i winowajców i słynnym cytatem:'' a prostytutkę to mozna
zgwalcić"?- bo juz molestować seksualnie to juz pewnie prostytutki niemożna.

--
Są normalne piersi ( . )( . ), piersi silikonowe ( + )( + ), piersi
idealne (o)(o). Czasami piersiom jest zimno (^)(^),niektóre

497. Data: 2011-11-23 16:44:48

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 17:24, SuzIQ pisze:

> przewazajacej wiekszosci facetów 15 to niezla d...a do ...

ps. jeszcze jedno primo i roznica w postrzeganiu potrzeb i mozliwosci.
tam jedna dziewczyna opowiadała, ze najpierw pili koledzy z mamusia
i dali sie napic 11 letniej dziewczynce, a potem 24letni kolega mamusi
rozprawczyl ta dziewczynkę. i to sedna.
ja majac 24 lata nie poszła z 11 latnim dzieckiem do łózka. majac
dziciejsze lata nigdy w zyciu nie poszłabym z 15 latkiem, ale juz spora
wiekszośc 35 latków, nie bedzie widziec nic nienormalnego by
wspólzyć(lub inne czyby lubiezne) z 15latka, choc welde prawa na jej
tylku prokurator pisze.

498. Data: 2011-11-23 18:38:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 03:48:56 +0100, Aicha napisał(a):

> - zapytała Ikselka, która w nastoletnim buncie przeciw rodzicom wstąpiła
> do kościoła.

W buncie?
Smieszna jesteś, bidulka taka.
JA nie potrzebowałam buntu, bo miałam dany wybór - to RODZICE mi go dali
nie chrzcząc i będąc wobec mnie, siebie i Boga uczciwymi.

499. Data: 2011-11-23 18:41:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 03:52:49 +0100, Aicha napisał(a):

> Dzieci nie mają zwykle menstruacji.

Moze też zmaz nocnych czy wytrysku?

Co ma piernik do kożucha? - napastował ją w okresie menstruacji, zbok
jeden?
:->

> A z kogo ma zrobić miazgę matka, jeśli podejrzany śpi obok niej w łóżku?

A najlepiej z siebie. Skoro taka głupia, że go wybrała i z nim śpi.

500. Data: 2011-11-23 18:41:28

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> W buncie?
> Smieszna jesteś, bidulka taka.
> JA nie potrzebowałam buntu, bo miałam dany wybór - to RODZICE mi go dali
> nie chrzcząc i będąc wobec mnie, siebie i Boga uczciwymi.

Jak można być uczciwym wobec Boga, skoro się w niego nie wierzy?

--

Paulinka

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...