na informatyka

1. Data: 2011-11-07 19:46:46

Temat: na informatyka
Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika informatyka:
- 'Wracam do domu, patrzę, żona leży w łóżku z jakimś obcym mężczyzną.
A oczy u nich jakieś takie chytre... Rzucam się do komputera -
faktycznie, zmienili hasło!'

--
Mówi żona do męża informatyka:
- Poznajesz człowieka na fotografii?

--
skrócona lekcja światopogladowo - ustrojowa
http://pics.kuvaton.com/kuvei/isms.jpg

2. Data: 2011-11-07 20:53:19

Temat: Re: na informatyka
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lis, 20:46, SuziQ <u...@k...com> wrote:
> [...]
>   - Poznajesz człowieka na fotografii?
>   - Tak.
>   - OK, więc dzisiaj o 16.00 odbierzesz go z przedszkola

Podczas zbliżenia z informatykiem jego dziewczyny dostała ataku
epilepsji.
Informatyk przerażony dzwoni na pogotowie i prosi o pomoc.
- Ale co się stało? - pyta dyspozytor
- Wygląda jakby się jej orgazm zawiesił...

Siedzi ekipa informatyków w pokoju i rozmawia.
- RAM, ROM, ROM, RAM....
- Panowie dosyć! - nie wytrzymuje nerwowo jeden - nic tylko te
komputery i komputery. Nie moglibyśmy porozmawiać o czym innym?
W pokoju zapanowała głucha cisza, po czym jeden z nich pyta:
- Ale o czym?
- No nie wiem... O dupach może?
Tym razem cisza zapadła taka, że słychać było jak prąd w kablach
płynie...
- Wiecie co? - przerwał w końcu milczenie jeden- Te nowe procesory są
do dupy!

Stalker, informatyk...

3. Data: 2011-11-07 21:02:20

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-07 21:53, Stalker pisze:

> [...]
> płynie...
> - Wiecie co? - przerwał w końcu milczenie jeden- Te nowe procesory są

:D

bo juz sie balam ze to jak z blondynkami, księżmi i bacą... nieprawda

> Stalker, informatyk...

o masz...!

4. Data: 2011-11-07 23:36:11

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://kwejk.pl/obrazek/634480

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

5. Data: 2011-11-08 10:22:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę SuziQ wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> - Poznajesz człowieka na fotografii?
> - Tak.
> - OK, więc dzisiaj o 16.00 odbierzesz go z przedszkola

Rozmowa w sklepie. Para wybiera laptopa.
Żona: Dell? No nie wiem... To chyba nie jest jakaś znana firma...
Sprzedawca: Nie, to jest naprawdę bardzo dobry sprzęt.
Mąż: Wie Pan, bo żona tylko na Elektroluxie pracuje..

Qra

6. Data: 2011-11-08 12:23:40

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-08 11:22, Qrczak pisze:
> [...]
> Sprzedawca: Nie, to jest naprawdę bardzo dobry sprzęt.
> Mąż: Wie Pan, bo żona tylko na Elektroluxie pracuje..

i Ty tez Qrna informa.tyczka?

7. Data: 2011-11-08 13:46:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i Ty tez Qrna informa.tyczka?

No ba!
http://i33.tinypic.com/28rmq6g.jpg

Qra

8. Data: 2011-11-08 14:01:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-08 14:46, Qrczak pisze:

> No ba!
> http://i33.tinypic.com/28rmq6g.jpg

Żeś mnie ubiegła no.

9. Data: 2011-11-08 14:10:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-07 20:46, SuziQ pisze:

> Mówi żona do męża informatyka:
> - Poznajesz człowieka na fotografii?
> - Tak.
> - OK, więc dzisiaj o 16.00 odbierzesz go z przedszkola

Podchodzi informatyk do fortepianu i ogląda wnikliwie:
-Hmm, tylko 84 klawisze, z czego 1/3 funkcyjnych, wszystkie nieopisane,
chociaż... shift naciskany nogą. Oryginalnie.

10. Data: 2011-11-09 23:22:42

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

http://www.demoty.pl/zdrowy-psychicznie-informatyk-j
est-jak-kwiat-paproci-4853