czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?

1. Data: 2011-11-06 19:32:13

Temat: czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.anygirlfriday.com/wp-content/uploads/2010
/12/plastic.jpg
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/27909/a5.jpeg

http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?atta
chmentid=227048&stc=1&d=1271870178
http://img148.imageshack.us/img148/2839/8b60c71e568a
23bff87f14e.jpg
http://papilot3.mykmyk.pl/img/660/0/19931652.JPG
http://stat8.blog.ru/lr/0a069c0da918d8705cb64f3d1175
b6c2
http://a.passion.ru/new/69/0612s.jpg

przecież ich usta to wyglądają jak hemoroidy u konia...smutne
--
Gdy koń się śmieje to nie ma żartów.

2. Data: 2011-11-06 22:03:27

Temat: Re: czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 20:32, SuziQ <u...@k...com> wrote:
> [...]
5b6c2
>  http://a.passion.ru/new/69/0612s.jpg
>
> przecież ich usta to wyglądają jak hemoroidy u konia...smutne

kazdy ma potrzebe ekspresji, jeden pisze wiersze, ktos inny sie
dziarga, a te panie wysylaja sygnal ze sa do wziecia, tyle ze w
polnocno-nowojorskiej odmianie suahili

3. Data: 2011-11-06 22:36:53

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-06 23:03, J-23 pisze:
> kazdy ma potrzebe ekspresji, jeden pisze wiersze, ktos inny sie
> dziarga, a te panie wysylaja sygnal ze sa do wziecia, tyle ze w
> polnocno-nowojorskiej odmianie suahili

A Ty jakie masz potrzeby ekspresji, tak... poza tematem brontoustych?
Jazz i...? :)

--
skrócona lekcja światopogladowo - ustrojowa
http://pics.kuvaton.com/kuvei/isms.jpg

4. Data: 2011-11-06 23:03:30

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 23:36, SuziQ <u...@k...com> wrote:

> A Ty jakie masz potrzeby ekspresji, tak... poza tematem brontoustych?
> [...]

Nie mam potrzeb uzewnetrzniania sie. Model angielski - bym powiedzial.

5. Data: 2011-11-07 07:51:25

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-07 00:03, J-23 pisze:

> Nie mam potrzeb uzewnetrzniania sie. Model angielski - bym powiedzial.

uhm...:) najs :) ale szkoda bo ja bym się o Tobie dowiedziala.

6. Data: 2011-11-07 08:22:32

Temat: nie oni, a ktos im, i wbrew ich woli
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2011-11-08 20:25:53

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...

> [...]
> ustrojowahttp://pics.kuvaton.com/kuvei/isms.jpg

Nie mam potrzeb uzewnetrzniania sie. Model angielski - bym powiedzial.

więc jesteś taką niespodzianką :)

kiwiko

8. Data: 2011-11-09 11:20:22

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Nov 2011 20:32:13 +0100, SuziQ napisał(a):

> [...]
b6c2
> http://a.passion.ru/new/69/0612s.jpg
>
> przecież ich usta to wyglądają jak hemoroidy u konia...smutne

Ano smutne... Byc moze w niektorych przypadkach to dysmorfofobia.

Pozdrawiam,
M.

9. Data: 2011-11-09 13:13:09

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 12:20, Fragile pisze:

/12/plastic.jpg

chmentid=227048&stc=1&d=1271870178
23bff87f14e.jpg
b6c2

> Ano smutne... Byc moze w niektorych przypadkach to dysmorfofobia.

słusznie fra.. o tym nie pomyślałam. Ukłony w stronę Twojego rozsądku.

--
nie ważne jak zaczynasz ważne jak kończysz
http://pics.kuvaton.com/kuvei/skateboard_unfail.gif

10. Data: 2011-11-09 13:39:34

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SuziQ"

> [...]
b6c2

> słusznie fra.. o tym nie pomyślałam. Ukłony w stronę Twojego rozsądku.

"Szacunkowo na dysmorfofobię cierpi 2% populacji. W tym stosunek kobiet do
mężczyzn to około 1:1. "
Więc to raczej nie to.
Pytanie powinno brzmieć dlaczego, zdrowi ludzie poddają się się inwazyjnym,
często bardzo trudnym i niebezpiecznym operacjom plastycznym. Pytanie
dodatkowe - dlaczego zdecydowana ich większość to kobiety. Odpowiedź - Z
dokładnie tego samego powodu z jakiego kupują ciuchy w butikach, malują
paznokcie, włosy czy rzęsy.

pzdr
olo

> --
> nie ważne jak zaczynasz ważne jak kończysz
> http://pics.kuvaton.com/kuvei/skateboard_unfail.gif

No to nara czubki
Osobowość przywódcy
Psychologiczna rozprawa...