czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?

51. Data: 2011-11-12 16:38:05

Temat: Re: czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Nov 2011 02:35:04 +0100, Aicha napisał(a):

> Heh. A inni to Cię z litości zaczepiają, nie?

Odbieram zupełnie inne wyrazy męskiej atencji. Co innego, gdybym sprawiła
sobie pontony - pewnie zaczętoby mnie zaczepiać...

?

52. Data: 2011-11-12 23:07:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-12 17:38, Ikselka pisze:

> ?

Zagniazdownik. Ptaszek taki. Od "urodzenia" biega, sam je, a czasem
nawet fruwa i nie potrzebuje wcale rodziców. Wypisz-wymaluj Ikselka.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

53. Data: 2011-11-12 23:10:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Nov 2011 00:07:37 +0100, Aicha napisał(a):

> Zagniazdownik. Ptaszek taki. Od "urodzenia" biega, sam je, a czasem
> nawet fruwa i nie potrzebuje wcale rodziców. Wypisz-wymaluj Ikselka.

Trudno, nadal piszesz szyfrem.
Chyba jasne, że użyłam przenośni.

No to nara czubki
Osobowość przywódcy