Swingowanie

1. Data: 2011-11-07 23:00:12

Temat: Swingowanie
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy wam też seks już nie daje tyle satysfakcji co pare lat temu?
Pamiętacie jeszcze te czasy? Ten przyspieszony puls kiedy się patrzy
przez pożądnie na ukochaną osobę. Niektórym z z was zostało już tylko
pewnie oglądanie telewizji lub ewentualnie szybki numerek...
Zresztą co ja tam bede wam mówić...wiecie jak jest
Gadałam ostatnio ze znajomym który podrzucił mi pewien pomysł...może
warto spróbować?
Sami osądźcie co o tym myślicie
http://postlinknews.com/753nwes.php

2. Data: 2011-11-07 23:23:49

Temat: Re: Swingowanie
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lis, 00:00, h...@o...pl wrote:
> Czy wam też seks już nie daje tyle satysfakcji co pare lat temu?

Daje wiecej :)

A poza tym, kurna, wysilcie sie troche, pieprzone trolle :)

3. Data: 2011-11-08 13:57:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-08 00:23, Hanka pisze:

> Daje wiecej :)
>
> A poza tym, kurna, wysilcie sie troche, pieprzone trolle :)

Lepiej nie, bo Ixi zacznie gadać z tymi wysilonymi :D

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

4. Data: 2011-11-08 16:02:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Nov 2011 14:57:05 +0100, Aicha napisał(a):

> Lepiej nie, bo Ixi zacznie gadać z tymi wysilonymi :D

Po co? - mnie daje. Więcej.

5. Data: 2011-11-11 15:58:15

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <458b55bd-0770-45bc-804b-b70a816284df@
4g2000yqu.googlegroups.com>, h...@o...pl says...

> Czy wam też seks już nie daje tyle satysfakcji co pare lat temu?

A dawał [głos w temacie "votum separatum"]? ;>

> Pamiętacie jeszcze te czasy? Ten przyspieszony puls kiedy się patrzy
> przez pożądnie na ukochaną osobę. Niektórym z z was zostało już tylko
> pewnie oglądanie telewizji lub ewentualnie szybki numerek...

Telewizji nie oglądam, szybkich numerków nie robię i .... żyję.
Znaczy problem mają jednostki, które świat widzą przez pryzmat
szybkiego numerku i tv. ;>

> Zresztą co ja tam bede wam mówić...wiecie jak jest
> Gadałam ostatnio ze znajomym który podrzucił mi pewien pomysł...może
> warto spróbować?
> Sami osądźcie co o tym myślicie

Głupi pomysł. Rozwala podstawę człowieczeństwa czyli osobowość.
Człowiek musi mieć tajemnice, sfery zastrzeżone, żeby wiedział
kim jest - jeżeli wszystkim je ujawni, to ... przestaje być
człowiekiem.

PF

Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...
In vitro nie tak hop-siup...
Zoll w sprawie aborcji - polecam!