Adoptuj Greka!

1. Data: 2011-11-08 00:21:42

Temat: Adoptuj Greka!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,10358072,Grecy_z
jednoczeni_haslem__Nie_place_.html
"Hasło "Nie płacę" najszybciej zdobywa zwolenników w internecie. Nowe
kampanie z wykorzystaniem tych słów zyskały na popularności od połowy
sierpnia, kiedy to rząd podjął decyzję o pilnym wprowadzeniu nadzwyczajnego
podatku od nieruchomości. Wywołał on falę sprzeciwu, jako że w Grecji 70
proc. mieszkańców jest właścicielami domów albo mieszkań."

70 procent Greków ma własny dom lub mieszkanie!

Bo to trza PRZECIWNIE niż u nas! Precz z podatkami! - wtedy będzie dobrze,
bo w końcu musi do nas przyjść "jakaś cywilizacja"... z forsą!

A my się tutaj o nasze polskie płody kłócimy, co to one bezdomne i bez
dachu nad głową...
Więc na aborcję też już mam sposób - zlikwidować fundusze emerytalne! Każde
poczęte dziecko natychmiast będzie w cenie...

Zaś zamiast adoptować biedne polskie dziecko - adoptuj Greka!
Znalezione w necie, było też gdzieś w TV:

"Witam, serdecznie zachęcam do skorzystania z nadarzającej się okazji
adoptowania Greka. Za jedyne 500 Euro miesięcznie Grek będzie za Ciebie
robił wszystko to na co nie masz czasu:

- będzie za Ciebie spał do jedenastej
- będzie za Ciebie chodził na kawę
- będzie za Ciebie ucinał sobie poobiednie sjesty
- w końcu wieczorem, posiedzi za Ciebie w knajpce na rogu

Polecam, ja już jednego adoptowałem i mam luzik, mogę nareszcie pracować od
rana do wieczora! Nie strać tej okazji."

2. Data: 2011-11-08 00:24:43

Temat: Re: Adoptuj Greka!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Nov 2011 01:21:42 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> Polecam, ja już jednego adoptowałem i mam luzik, mogę nareszcie pracować od
> rana do wieczora! Nie strać tej okazji."

Aha i jeszcze, spod tytułowego linka:
"Poprzednia kampania "Nie płacę" wymierzona w podwyżkę opłat za autostrady
zyskała tysiące zwolenników i przyniosła im zwycięstwo: stawki zostały
zmniejszone."

Może by tak i u nas?
Może to jest też sposób na inne kominy cenowe?

3. Data: 2011-11-11 16:17:37

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3kn0srfi4eu7.uddc7da7g4px$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> [...]
> zmniejszone."
>
> Może by tak i u nas?
> Może to jest też sposób na inne kominy cenowe?

Nie. U nas socjalizm [vel. grecki Pasok] skończył się w 1989
roku - wszystko jest płatne. Chcesz się leczyć, to się ubezpiecz
[byłem]/pracuj[byłem]/zarejestruj jako bezrobotny[byłem]. Chcesz
emerytury - to skończ 65 lat [ja], chcesz renty - udowodnij.

A jak nie chcesz płacić, to proszę bardzo - wyłączą u Ciebie
oświetlenie, policję/straź pożarną i pogotowie, zwiną drogi, a
jak nie pójdę kupić w W-wie za chwilę napojów z C2H5OH i
papierosów, to nic nie dostaniesz z akcyzy i via janosikowe z
vatu. ;>

PF

4. Data: 2011-11-11 20:01:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 17:17:37 +0100, Flyer napisał(a):

> [...]
> jak nie pójdę kupić w W-wie za chwilę napojów z C2H5OH i
> papierosów, to nic nie dostaniesz z akcyzy i via janosikowe z

W końcu demokracja jest.

5. Data: 2011-11-12 15:30:26

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <k...@4...net>,
i...@g...pl says...

jednoczeni_haslem__Nie_place_.html

Jaka demokracja? ;> Kielczanie decydują, że W-wa za dużo zarabia
i powinna oddać na Kielce? To się nazywa partykularyzm.

PF

Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...
In vitro nie tak hop-siup...