Co zdiagnozowano u tego pana ?

1. Data: 2011-11-08 21:07:25

Temat: Co zdiagnozowano u tego pana ?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7143,Bezdomny_poprosil_o_pomoc_i_trafil_do_psychiatr
yka.html

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2011-11-09 20:53:02

Temat: Re: Co zdiagnozowano u tego pana ?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

7143,Bezdomny_poprosil_o_pomoc_i_trafil_do_psychiatr
yka.html

MOPS to pszedłużenie policji.
Pietrzak kiedyś powiadał :
".....Do każdego studenta państwo dokłada....
...każde stanowisko pracy kosztuje państwo.....,
a jak ktoś nie pracuje , nie uczy się, to jest potępiany za uhylanie się od
pracy....
widać państwo nie lubi jak do kogoś nie dokłada."

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

3. Data: 2011-11-11 16:23:37

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j9c5ml$stn$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...

7143,Bezdomny_poprosil_o_pomoc_i_trafil_do_psychiatr
yka.html

Czytałem jakiś czas temu i nie odczułem emocji - pytanie, czy
lepiej mu w ogrzewanym psychiatryku z posiłkami i własnym
łóżkiem, czy na głodniaka w samochodzie.Pytanie drugie -
dlaczego nie podzedł do MOPSu [miejski ośrodek pomocy
społecznej].
PF

4. Data: 2011-11-11 17:48:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> [...]
> łóżkiem, czy na głodniaka w samochodzie.Pytanie drugie -
> dlaczego nie podzedł do MOPSu [miejski ośrodek pomocy

Na jego miejscu wolał byś w samochodzie czy w psychiatryku ?
Ja w samochodzie. Ale mniejsza z tym. Przecież nie dano mu wyboru.
Co do pytania drugiego - też bym nie poszedł. Moja opinia o MOPS to
ciut mniej niż pierwiastek z Kaczyńskiego stponia Tusk ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka