Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

11. Data: 2011-11-11 20:57:45

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 21:49, Paulinka pisze:

> Aż mi się Harun al Rashid (?) przypomina. Tez nauczycielka.

A właśnie - tak poza tym, to "gdzie się podziały tamte dziewczyny, gdzie
tamte laski, tamten świat?" ;-)
Marchew, Harun, Złośliwa? O Siwej i Lii już nie wspominając, ale one
zniknęły chyba dobrych kilka lat temu.
Albo FeLicja vel Lozen? Pamięta ją ktoś jeszcze? ;-)

N.

12. Data: 2011-11-11 21:09:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> [...]
> zniknęły chyba dobrych kilka lat temu.
> Albo FeLicja vel Lozen? Pamięta ją ktoś jeszcze? ;-)

A ileż to Fela miała wcieleń. A zona alberta- naczelny kornikarz?!
Sveana, Solana, Kameljanda?

--

Paulinka

13. Data: 2011-11-11 21:11:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-11 21:57, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> zniknęły chyba dobrych kilka lat temu.
> Albo FeLicja vel Lozen? Pamięta ją ktoś jeszcze? ;-)

Marchew się jeszcze niedawno pojawiała. Siwa żyje [wiwat fejsik]. Harun
kiedyś na moment przez starsze przemknęła. Ale cała reszta? Pewnie je
ten juznet całkiem z umysłów odarł i siedzą gdzieś w kąciku śliniąc się
do drzwi bez klamek... A szkoda...

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

14. Data: 2011-11-11 21:13:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-11 22:09, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> A ileż to Fela miała wcieleń. A zona alberta- naczelny kornikarz?!
> Sveana, Solana, Kameljanda?

Właśnie. Najbardziej tęsknię za alberciną i jej inicjatywą. Wtedy
chciało się pisać, chciało się żyć!

Qra

15. Data: 2011-11-11 21:16:56

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 22:09, Paulinka pisze:

> A ileż to Fela miała wcieleń. A zona alberta- naczelny kornikarz?!

O właśnie! Zniknęła chyba jakoś po aferze z Iwon(k)ą ;-)
A przy okazji - jak się nazywał taki oszołom, który głosił różne prawdy
objawione? Nie Albert przypadkiem?
A gdaMa? A Kania? Gosia Plitnik?

> Sveana, Solana, Kameljanda?

Zabij mnie, ale nicka Solana nie mogę z nikim powiązać. Kojarzę sam
nick, ale osoby za cholerę. Starość nie radość ;-)

N.

16. Data: 2011-11-11 21:18:32

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 22:11, Qrczak pisze:

> Marchew się jeszcze niedawno pojawiała. Siwa żyje [wiwat fejsik].

Siwa przypadkiem nie odsiewa oszołomów na forach GW?

>Ale cała reszta? Pewnie je
> ten juznet całkiem z umysłów odarł i siedzą gdzieś w kąciku śliniąc się
> do drzwi bez klamek... A szkoda...

Jest szansa, że kiedyś wszyscy spotkamy się w tym samym zakładzie :)

N.

17. Data: 2011-11-11 21:19:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 21:48:12 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dzieci jak ryby głosu nie mają. Kto ma ich bronić jeśli nie systemowa
> ustawa, instytucje?
> Trzeba je pozwolić katować, bo być może zdarza się nadużycia opieki?
> Kim trzeba być, żeby nie rozumieć, że bicie dzieci jest chore i złe?
> Jak bardzo trzeba być głupim, żeby bać się o własną rodzinę (zdrową,
> normalną),

Trzeba być normalnym. Czyli móc korzystać w sposób racjonalny z
podstawowych narzędzi przymusu wobec dzieci. Na przykład z klapsa i
podniesienia głosu. Poniewaz czego jak czego, ale psychicznego znęcania się
w postaci szantażu (jak nie zrobisz tego, to...) lub izolacji i upodlenia
przez wyłączenie z rodzinnej społecznosci przy użyciu siły (stawianie do
kąta, wyprowadzanie do drugiego pokoju) nie uznaję :->

I zwracam Ci szczególnie uwagę, że pojęcie klapsa i podniesienia głosu jest
WZGLĘDNE. Za klaps można uważać pieszczotliwe czy dla zartu klepnięcie w
pupę, a za podniesienie głosu wołanie z drugiego pokoju, żeby dziecko
przyniosło rodzicowi herbatę czy pilot od tv!
Te czynności, obserwowane_z_daleka/słyszane_przez_ścianę przez nadgorliwych
"życzliwych", mogą stać się pretekstem do odbierania dzieci.
Tego się boją normalne rodziny.

> żeby krzyczeć NIE! tej ustawie i tym samym pozwalać, że
> takiego małego 4-letniego Michałka utopiono w Wiśle.

I TY NAPRAWDĘ uważasz, że ta jedna DURNA ustawa powstrzyma kogokolwiek, kto
jest skłonny utopić dziecko??? skoro cały dotychczasowy system represji
karnych nie powtrzymał?
Większej głupoty trudno szukać...
:-///

> Ponieważ katolicy najbardziej krzyczą. Mnie to zdumiewa.

Bardzo ciekawy proces myślowy: "czemu najbardziej katolików denerwuje ta
ustawa - poniewaz to oni najbardziej krzyczą"...
333333-]

18. Data: 2011-11-11 21:29:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> Te czynności, obserwowane_z_daleka/słyszane_przez_ścianę przez nadgorliwych
> "życzliwych", mogą stać się pretekstem do odbierania dzieci.

To jest problem z 'życzliwymi' a nie z dziećmi. Sorry.
Uporaj się z ludźmi, którzy źle Ci życzą. Dzieci nie mają z tym nic
wspólnego.

> [...]
> jest skłonny utopić dziecko??? skoro cały dotychczasowy system represji

To sobie szukaj. I się ciesz, że masz zdolność wychowawczą w postaci
klapsa. Inni sięgają dalej.

> Bardzo ciekawy proces myślowy: "czemu najbardziej katolików denerwuje ta
> ustawa - poniewaz to oni najbardziej krzyczą"...
> 333333-]

Ponieważ na pęczki znam takich właśnie katolików i w Usenecie też
jesteście głośni.

--

Paulinka

19. Data: 2011-11-11 21:38:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-11 22:16, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> O właśnie! Zniknęła chyba jakoś po aferze z Iwon(k)ą ;-)

No. Był bal.

> A przy okazji - jak się nazywał taki oszołom, który głosił różne prawdy
> objawione? Nie Albert przypadkiem?

A pamiętacie jego żeński odpowiednik - pięciorga nicków Księżniczkę
Telimenę?

A propos Alberta, faceci jacy wtedy byli, ech... Z.Boczek, Pluta, ps...
tylko Maciek i Habeck się ostali ze staruchów.

I dlaczego musimy wspominki te na psychologii?

Qra

20. Data: 2011-11-11 21:40:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> O właśnie! Zniknęła chyba jakoś po aferze z Iwon(k)ą ;-)
> A przy okazji - jak się nazywał taki oszołom, który głosił różne prawdy
> objawione? Nie Albert przypadkiem?
> A gdaMa? A Kania? Gosia Plitnik?

Albert i jego harpie :P

> Zabij mnie, ale nicka Solana nie mogę z nikim powiązać. Kojarzę sam
> nick, ale osoby za cholerę. Starość nie radość ;-)

Solana tez ze Skandynawii orędowniczka karmienia piersią :)

--

Paulinka

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...