Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 11 Nov 2011 21:38:55 +0100

Dnia Fri, 11 Nov 2011 20:59:20 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
c_dzieci__Bedzie_zakladac__Niebieskie.html

gora/news/matka-odpowie-za-skarcenie-dziecka-klapsem
,1719979,3334,0,1#comments

> Ci w miarę normalni biją lekko, a ci w miarę nienormalni na śmierć.
> Potrafisz znaleźć tutaj kompromis?
> Może jesteś za zasadą 'nie mów nikomu, co się dzieje w domu'.

Jestem za zasadą, że nie wolno ujednolicać prawa tylko dlatego, że państwo
nie daje sobie rady z rozróżnieniem klapsa od bicia - karcenie dziecka
(takze klapsem) jest potrzebne. Ponieważ inaczej dojdzie do tego, że dzieci
zamienią się miejscami z rodzicami - będą karcić rodziców i trzeba będzie
powoać nowe przepisy o niekatowaniu rodziców :->

> Czemu najbardziej to właśnie katolików denerwuje ta ustawa?

Ponieważ jak powszechnie wiadomo to tylko dzieci katolików są bite :->