Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

Data: 2011-11-18 11:48:49
Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2011-11-18 12:42, Paulinka pisze:

> No to mnie pocieszyłaś ;)

Ja się mogę najwyżej dołożyć. W ciąży włosy się bardzo wzmacniają i
lepiej rosną, dlatego pewnie udało Ci się takie zapuścić. Ja swoimi
byłam zachwycona w ciąży. A po ciąży wszystkie "zaoszczędzone" muszą
wypaść. :(

Teraz możesz je próbować trochę wzmocnić, jak radzi Nixe. Możesz też
kupić jakieś profesjonalne odżywki typu "cement do włosów", zwłaszcza
jeśli je często układasz suszarką.

Ewa