Z dedykacją noworoczną...

131. Data: 2009-01-10 11:34:59

Temat: Re: Z dedykacją noworoczną...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" :

> Hmmmm, o dziwne mnie rzeczy pytasz. ;> W każdym razie pewnej znajomej
> podobały się, miała za co chwytać, co mięsić. :)

> Przynajmniej miałem pewność, że mnie nie porzuci dla jakiejś kobiety. ;>

Hehehe. :)

132. Data: 2009-01-10 11:36:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

133. Data: 2009-01-10 12:13:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No, a resztas - siłą domysłu, czemu miałaby byc inna?
> Np Michaś - tutaj by mi chetnie w zęby, a w realu kleił się do mnie, że

Możemy to znowu powtórzyć? Tym razem bez rodzin? ;D

--
Dosiego Roku!
michał

134. Data: 2009-01-10 12:13:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Możemy to znowu powtórzyć? Tym razem bez rodzin? ;D

... i przyzwoitek? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

135. Data: 2009-01-10 12:14:04

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Inna grupa wiekowa. :)

Przepraszam?... :)

--
Dosiego Roku!
michał

136. Data: 2009-01-10 12:17:03

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> w sensie - po prostu zbyt mało osób się tu zatrzymuje?
> z jakąś ~chęcią?

Może ogłoś jakiś spęd przy okazji Twojego przeglądu?
Może chętni się podjarają sceną. :)

--
Dosiego Roku!
michał

137. Data: 2009-01-10 12:32:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" :

> Btw. - jak mam bolące i delikatne sutki, to oznacza, że bliża mi się
> okres? ;>

Nie. To może znaczyć, że potrzebujesz zdjąć simloka. ;)

--
Dosiego Roku!
michał

138. Data: 2009-01-10 12:46:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A! To dlatego michał mówił o moim małym doświadczeniu! No to miał
> rację...

Ta zniewaga krwi wymaga!!! ;D

--
Dosiego Roku!
michał

139. Data: 2009-01-10 12:49:03

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości:

> Mz. Michał się źle wyraził. Wyższość mężczyzn polega na tym, że w
> odróżnieniu od czteroczłonkowych kobiet, posiadają piąty członek. ;>

Wyższość mężczyzn polega przeważnie na wzroście.

--
Dosiego Roku!
michał

140. Data: 2009-01-10 13:06:58

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Dlaczego boisz się sprawdzić?

Affair of honour. Buraki nie mają dynamiki.

--
Dosiego Roku!
michał

Iksełka i jej dobre serce