ale z niego dupek

1. Data: 2009-01-06 23:23:39

Temat: ale z niego dupek
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Radosław Sikorski powiedział dziś, że Polska nie powinna zajmować
własnego stanowiska w sprawie sporu Rosji i Ukrainy o gaz. -- Powinniśmy
przyjąć takie stanowisko jak prezydencja UE -- stwierdził Sikorski.
http://wiadomosci.onet.pl/1892007,11,item.html
--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

2. Data: 2009-01-06 23:42:25

Temat: Re: ale z niego dupek
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
A ja mysle ze polska powinna sie mieszac w kazdy spór na
swiecie.Polska kultura nie ma w sobie potwornych sprzecznosc,które na
zachodzie doprowadzaly do wielkich konfliktów,dlatego zawsze sie boja
wychylac,spodziewajac sie czegos strasznego.Polska kultura nie ma
takich cisnien ,dlatego jest pojednawcza.Moim zdaniem ta nasza wada-
mylona z tolerancja-rozladowala napiecia podczas pomaranczowej
rewolucji.

3. Data: 2009-01-07 08:24:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> tren R wrote:
> A ja mysle ze polska powinna sie mieszac w kazdy spór <...>

a ja tez myślę, że warto mieć własne zdanie

4. Data: 2009-01-07 09:17:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> a ja tez myślę, że warto mieć własne zdanie

Może po egzaminie dorośniesz do Europejczyka? ;)

--
Dosiego Roku!
michał

5. Data: 2009-01-07 10:51:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Jan 2009 00:23:39 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
> własnego stanowiska w sprawie sporu Rosji i Ukrainy o gaz. -- Powinniśmy
> przyjąć takie stanowisko jak prezydencja UE -- stwierdził Sikorski.

Przecież od poczatku był dupkiem, poza nazwiskiem, oczywiście...

6. Data: 2009-01-07 11:01:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Może po egzaminie dorośniesz do Europejczyka? ;)

wolę raczej na polaka :)

7. Data: 2009-01-07 12:02:33

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież od poczatku był dupkiem, poza nazwiskiem, oczywiście...

Mysle, ze ty akurat jestes ostatnia osoba, ktora powinna negatywnie wyrazac
sie o ludziach hehehe...
--
Bluzgacz

8. Data: 2009-01-07 15:08:40

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

> wolę raczej na polaka :)

A... jakiś kontrakt w TVP? ;)))

--
Dosiego Roku!
michał

9. Data: 2009-01-07 15:57:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Użytkownik "tren R"

> A... jakiś kontrakt w TVP? ;)))

nie na wszech :)

10. Data: 2009-01-07 16:25:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie na wszech :)

Wiem, już tylko góra o trzy piwa się prosi kelnera. ;D

--
Dosiego Roku!
michał

koniec poszukiwań religijnych
Maile od Bluzgacza
dlaczego ludzie mają problemy z samoświadomością?
cd. po Świętach
Gaza - kolejna dezinformacja medialna