Maile od Bluzgacza

1. Data: 2009-01-06 16:21:56

Temat: Maile od Bluzgacza
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoby, które zdecydują sie przesłać mi oryginalne maile otrzymane od
Bluzgacza w sprawie rozmów ze mną w grupach, pomogą mnie i moim kolegom
oraz Policji w identyfikacji tegoż osobnika.
Tym, którzy z własnej inicjatywy już to zrobili, dzięki.
XL

2. Data: 2009-01-06 16:55:45

Temat: Re: Maile od Bluzgacza
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Osoby, które zdecydują sie przesłać mi oryginalne maile otrzymane od
> Bluzgacza w sprawie rozmów ze mną w grupach, pomogą mnie i moim kolegom
> oraz Policji w identyfikacji tegoż osobnika.

Czy Ty aby nie przesadzasz?

Ewa

3. Data: 2009-01-06 17:10:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Osoby, które zdecydują sie przesłać mi oryginalne maile
> otrzymane od Bluzgacza w sprawie rozmów ze mną w grupach,
> pomogą mnie i moim kolegom oraz Policji w identyfikacji

A co można wygrać? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-01-06 17:36:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Jan 2009 17:55:45 +0100, medea napisał(a):

> Czy Ty aby nie przesadzasz?
>
> Ewa

Nie. zastraszanie w internecie podlega zgłoszeniu do Policji.

5. Data: 2009-01-06 17:38:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 18:10:40 +0100, Aicha napisał(a):

> A co można wygrać? :D

Żetony sa reglamentowane - jeśli nie przysłał Ci maila, to jestes
pokrzywdzona :->

6. Data: 2009-01-06 17:51:49

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz Policji w identyfikacji tegoż osobnika.
> Tym, którzy z własnej inicjatywy już to zrobili, dzięki.

eh, daj se na luz.

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

7. Data: 2009-01-06 18:13:21

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> oraz Policji w identyfikacji tegoż osobnika.
> Tym, którzy z własnej inicjatywy już to zrobili, dzięki.

znowu sama do siebie pisalas?

--
The Gnome

8. Data: 2009-01-06 19:58:27

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. zastraszanie w internecie podlega zgłoszeniu do Policji.

Buehuehuehue!
Na razie jedyna zastraszona osoba jestem ja, albowiem zastraszasz mnie swoja
mega glupota kretynko
Wypierdalaj i wstydu sobie nie rob, bo teraz to juz kompletnie sie
pograzasz.
--
Bluzgacz

9. Data: 2009-01-06 20:01:37

Od: Nasrallach <d...@b...porop.ie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz napisał:

> Widze, ze nadal bardzo chcesz zaistniec i wkurwia cie niezmiernie, iz
> zostalas odstawiona na boczny tor.
> I mam nadzieje, ze tak zostanie, bo porazasz glupota
> Mozesz wypierdalac zalosny wypierdzie.

buehehe to mitomanka ma kolegów ? hehehe
jakie kurwa zastraszania ?

10. Data: 2009-01-06 20:25:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie. zastraszanie w internecie podlega zgłoszeniu do Policji.

Mnie niczym nie straszył. Co najwyżej spadkiem poziomu grupy ;-P

Daj sobie spokój, napij się meliski czy cuś.

Ewa

dlaczego ludzie mają problemy z samoświadomością?
cd. po Świętach
Gaza - kolejna dezinformacja medialna
A wiec zlo zaczyna sie od spostrzegania ludzi jako innych niz my,odmieńców?
Pare zdan o konflikcie