Z dedykacją noworoczną...

1. Data: 2009-01-08 01:35:38

Temat: Z dedykacją noworoczną...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

dla tych i owych (choć pewnie i tak nikt nie posłucha, a wszyscy się
obrażą;))...
z innej grupy, ale dotyczy usenetowych przepychanek ocierających
się o sąd. Napisane przez kobietę, którą z racji nicka wszyscy biorą
za faceta (Fly, kojarzysz?;)).

--
Pozdrawiam - Aicha (i idę wykroić z życia trochę czasu na sen)

2. Data: 2009-01-08 06:54:06

Temat: Re: Z dedykacją noworoczną...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Spieszmy sie kochac forumy i forumków,tak szybko padaja;)

3. Data: 2009-01-08 07:25:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> Spieszmy sie kochac forumy i forumków,tak szybko padaja;)

Jakbyś jeszcze nie zauważył (bo wyświetlacz pewnie też masz mały ;>)
to to jest grupa dyskusyjna, a nie forum.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-01-08 07:43:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:
To nie chcesz kochac forumków?Grupy dyskusyjne i forum dyskusyjne,to
niedostrzegalna róznica.

5. Data: 2009-01-08 08:10:15

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z innej grupy, ale dotyczy usenetowych przepychanek ocierających
> się o sąd. Napisane przez kobietę, którą z racji nicka wszyscy biorą

Mysle, ze nie ma o czym pisac tak naprawde i bezcelowe jest roztrzasanie
tego tematu.
Jedna idiotka znowu sie kompletnie zblaznila pokazujac swoj prawdziwy
poziom.
A to, ze tak histerycznie reaguje i chce nadal istniec w usenecie za wszelka
cene jest tylko dowodem na to, ze wkurwiaja ja moje dzialania = moje zdanie
na temat jej osoby jest zgodne z rzeczywistoscia.
--
Bluzgacz

6. Data: 2009-01-08 08:13:37

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbyś jeszcze nie zauważył (bo wyświetlacz pewnie też masz mały ;>)
> to to jest grupa dyskusyjna, a nie forum.

I tu masz racje, jednak ta kretynka splycila calkowicie sens i forme grupy
dyskusyjnej, sprowadzajac ja do poziomu forum na onecie dodajac ponadto swoj
bazarowo-plebejski "styl".
--
Bluzgacz

7. Data: 2009-01-08 08:14:58

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

To nie chcesz kochac forumków?Grupy dyskusyjne i forum dyskusyjne,to
niedostrzegalna róznica.

No i tutaj niestety nie moge sie z Toba zgodzic.
Roznice sa i to spore - przynajmniej z zalozenia.
--
Bluzgacz

8. Data: 2009-01-08 08:38:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:
A mój ekran jest bardzo duzy,bardzo czesto sie o niego potykam,gdy
trzymam go w kieszeni,a jak ostatnio wyciagnolem na przystanku,to malo
jakies kobiecie oka nie wybilem,az musialem wzywac karetke
pogotowia,bo z szoku dostala szczekoscisku-zaciskowego,nawet imadlo
jej zaciskali,do rozwarcia szczeki,bo sobie biedactwo jezyk
zatrzasnela wywieszony z wrazenia.Obrazony nieforumek.

9. Data: 2009-01-08 10:04:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Jan 2009 08:25:09 +0100, Aicha napisał(a):

> Jakbyś jeszcze nie zauważył (bo wyświetlacz pewnie też masz mały ;>)

...oprócz rozumku?
:-D

> to to jest grupa dyskusyjna, a nie forum.

...ani forumka :-D

10. Data: 2009-01-08 10:35:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Watpie abys mogla sprostac mojemu rozumkowi,bo ja lubie dlugo i mocno.

Iksełka i jej dobre serce
Profesor seksuologii...
Miłość a klawisz delete.
ale z niego dupek